De er skøre de bønder

ja, jeg vil ikke sige så meget, men det altså ret fedt lavet, men synd for de stakkels får

[ame=“Extreme Sheep LED Art - YouTube”]YouTube- Extreme Sheep LED Art[/ame]

:ok::ok::ok:

Det var dog fantastisk - jeg vil have får nu…

:slight_smile:

wow det er flot :thumbup:

Spørger lige dumt hvorfor er det synd for fårene de er jo vant til håndtering og at blive drevet :?

:øhmm:

:respekt::wow:

[ame=“Goats Sheep Surfing - YouTube”]YouTube- Goats Sheep Surfing[/ame]

-LOL-LOL-LOL

Weeeeeeeeeeeeee - en trampolin - og et rullende fortov.

:hjerte::hjerte:

[quote=tzari;299464]wow det er flot :thumbup:

Spørger lige dumt hvorfor er det synd for fårene de er jo vant til håndtering og at blive drevet :?[/quote]

jamen, selve det at de bliver drevet rundt ser jeg skam ikke noget galt i.
det jeg syntes er synd er at de får hængt lys på ryggen:sorry:

Det var dog fantastisk - jeg vil have får nu…

:)[/quote]

Du kan da altid gå i seng og tælle får…søde TUT…:tihi:

jamen, det der med at tælle får kan bare ikke anbefales.
det har jeg prøvet en del gange uden succes, for hver gang jeg når det 43232310 får skal jeg op igen

[quote=Johnny;299590]jamen, det der med at tælle får kan bare ikke anbefales.
det har jeg prøvet en del gange uden succes, for hver gang jeg når det 43232310 får skal jeg op igen[/quote]

:tak::tak:

Tak for det gode råd, Mona…jeg plejer at gå tabellerne igennem, hvis jeg ikke kan sove… men :muhaha: :muhaha: :muhaha: hvis jeg så gør en fejl, skal jeg starte helt forfra igen - og det falder man altzå ikke i søvn af.

:høhø:

Og Johnny ??

Så mange kan jeg slet ikke tælle til… for jeg laver hele tiden fejl og skal begynde forfra…

:tihi:

Skal vi så også spænde lyskæder på ryggen af vores katte??

Sorry, men jeg synes ikke det er iorden.

At fårene drives, er de vant til - ingen prob. der… Men de lys… :frowning:

Jeg tror nu ikke de får traumer af det. Jeg synes ikke det er synd for dem. Det ser ud til at være et ganske tyndt net, og det er de der lysdioder, eller hvad de nu hedder, der bruger forsvindende lidt strøm, så det er jo ikke fordi de render rundt med et tungt batteri eller noget. Nettet vejer ingenting, og sidder udelukkende på den tykke uld. De bemærker det næppe.

En anden ting - er jeg den eneste der synes at hundene er de sande “helte” i den video? Hold da op hvor er de dygtige. Det er helt fantastisk som de hunde kan drive en flok får så præcist. Jeg forundres hver eneste gang jeg ser det.

:hjerte::hjerte:

Jeg mener bestemt heller ikke, at de kan tage skade af det - herre gud, med den tykke uld de har på kroppen tvivler jeg på, at de overhovedet kan mærke varmen/vægten af en lyskæde.

:hjerte:

Ved I hvad, venner, jeg tror simpelthen ikke på den.
Vi ser nogle klip af får, der bliver drevet rundt, og nogle klip af den LED-art, som der gøres opmærksom på til sidst.
De 2 typer af klip har ikke nødvendigvis en sammenhæng i praksis.
Det var nok den med Mona Lisa, der “blew the whistle” for mig. Det tror jeg bare slet ikke på.

Men det er flot sat op, og jeg grinede højt, da de til sidst skriver noget a la Kig lige på de her TV-fabrikanter - fulgt af et ‘Årh kom nu’ (‘Oh go on!’) -LOL