De fantastiske 2

Ja intet mindre kan gøre det for dem, de trives i bedste velgående, måske lidt for godt, for som man kan se på det ene billede, så havde den ene svært ved at få vendt sig rundt da han var kommet om på ryggen. :tihi:

De er først en uge i morgen, men har allerede fordoblet deres fødselsvægt og lidt til. :thumbup:

Hvor er de bare smukke :hjertehop:

og tillykke endnu engang :inlove:

Nuttethedsfaktoren er da bare helt oppe og ringe …

må bare røre… nuuurh …:hjerte:

:hjerte::hjerte:

Ååååårh…hvor er dem dejlige…

Er det to drenge eller hva’ ??

:?

Aaaaaw -wehuu

Ååååårh…hvor er dem dejlige…

Er det to drenge eller hva’ ??

:?[/quote]

Yeps 2 drenge mislinger, som jeg har et hyr med at finde navne til. Den ene fint nok, men den anden er der bare ikke noget som siger klik, så måske jeg bliver nødt til at finde et andet tema.
Hvis den ene nu havde været en pige, så var det helt sikkert at den skulle have været en Audrey Hepburn.

[quote=KKH;507817]Yeps 2 drenge mislinger, som jeg har et hyr med at finde navne til. Den ene fint nok, men den anden er der bare ikke noget som siger klik, så måske jeg bliver nødt til at finde et andet tema.
Hvis den ene nu havde været en pige, så var det helt sikkert at den skulle have været en Audrey Hepburn.[/quote]

:hjerte: :hjerte:

Hvad navn ligger fast ??

Artemis

Aramis

Anton

Aragon

Aioli

Aslan

Albert

:rock::rock::rock:

[quote=Tante Tut;507822]:hjerte: :hjerte:

Hvad navn ligger fast ??

Artemis

Aramis

Anton

Aragon

Aioli

Aslan

Albert

:rock::rock::rock:[/quote]

Uha det er ellers pænt af dig, men det skal være kendte skuespillere hvis fornavn begynder med A.

:sorry:

Se, det vidste jeg så ikke liiiiige… men tager tænkehatten på så…

:tihi:

Det er godt nok nogle MEGET smukke killinger :hjertehop: Glæder mig til at følge med i deres udvikling :slight_smile: :hjerte:

Ih, hvor er de bare nogle små runde trilletrolde! Skønt at se :smiley: Held og lykke med at finde et godt navn. Hvad regner du med at den første skal hedde? Arnold Schwarzenegger? -høhø

Hold da op, hvor er de kære og lækkert småfede.

:wehuu::wehuu::wehuu:

Der har været nævnt mange skuespillere med A - her er et par stykker, som jeg ikke mener har været fremme:

Anthony Quinn
Allan Edwall
Alain Delon

:D:D:D

En skam det er fornavn, ellers synes jeg Fred Astaire ville passe super til en fiks aby :smiley:

Haha, han kunne hedde Ashton Kutcher! :smiley:

hold da op et par FEDE drenge :hjerte:…mormis må da have fløde 80% i de babser:tihi:

Hvor er de søde :wehuu: og sikke de vokser :thumbup:
Hilsen Lisbeth

Mon jeg så skal stoppe med at give dem substral som supplement? :høhø:

Joke, de får alt deres næring fra Anabell.

Ja jeg ærgrede mig også lidt over at Fred Astaire ikke kunne gå an, ja det bestemmer jeg jo selv, men det virker forkert at det navn man siger først er med F når det er mit A-kuld.

Asterix og Aristocat - det er da også lidt i film-genren.

:tihi::tihi::tihi:

Kia - Ja, det er lidt ærgeligt at han ikke er en af de skuespillere hvor man mest bare siger efternavnet, for så kunne han jo bare hedde Astaire :slight_smile:

Hvor er de bare helt vildt lækre og krammeklare :wehuu::wehuu:

Nøj nogen dejlige fedbasser