De fantastiske 4 i haven

Lidt fra i dag

Dejlige billeder :hjerte:

Jeg er imponeret over, at teltet stadig står oprejst. Så længe har de aldrig holdt her i huset :thumbup:

De skønne i det grønne - en dejlig serie. :thumbup:

Så fin og broget flok :hjerte:

Havebilleder er altid gode :slight_smile:

De ser rigtigt ud til at nyde det :smiley:

Hvor er de smukke og dejlige alle sammen. Men Ana får nu altid mit hjerte til at give et lille hop:hjerte:

[QUOTE=Temple Bar;1084576]Dejlige billeder :hjerte:

Jeg er imponeret over, at teltet stadig står oprejst. Så længe har de aldrig holdt her i huset :thumbup:[/QUOTE]

Jamen altså… folder det skam pænt ud til hende flere gange om dagen :smiley:
De 3 andre bruger det kun hvis det står ordenligt! (så det er ikke så tit de når det før Ana har været inde og slå kolbøtter i det :tihi: )

:hjerte:

Skønne-skønne billeder af dit firkløver - jeg er VILD med, at du lader græsset gro - så kattene rigtigt kan gemme sig i det.

[QUOTE=PivC;1084596]Jamen altså… folder det skam pænt ud til hende flere gange om dagen :smiley:
De 3 andre bruger det kun hvis det står ordenligt! (så det er ikke så tit de når det før Ana har været inde og slå kolbøtter i det :tihi: )[/QUOTE]

Mors pige :inlove:

Skønne-skønne billeder af dit firkløver - jeg er VILD med, at du lader græsset gro - så kattene rigtigt kan gemme sig i det.[/QUOTE]

Mange tak…
“Lader græsset gro” tjaaa hehe… det er fordi vi ikke har haft noget at slå det med :wink: Det har vi fået i dag, så vi er begyndt :slight_smile: Dog lader vi nok noget af det høje blive i indhegningen, men bestemt ikke det hele :smiley:

Jeg kan da afsløre, at der er planer om et hold fætre/kusiner til hende her i løbet af efteråret - med stor sandsynlighed for lilla, hvis det er farven, du er faldet for :wink:

Og chokolade? :hjerte:

Hankatten er chokolade, så det er der ingen tvivl om :wink:

[QUOTE=PivC;1084608]Mange tak…
“Lader græsset gro” tjaaa hehe… det er fordi vi ikke har haft noget at slå det med :wink: Det har vi fået i dag, så vi er begyndt :slight_smile: Dog lader vi nok noget af det høje blive i indhegningen, men bestemt ikke det hele :D[/QUOTE]

:inlove:

NEJ !!

I skal da ikke slå det ned - jeg tror da helt bestemt, at kattene nyder at det er højt.

(det var altså ikke en skjult kritik det jeg skrev - det håber jeg, at du ved - jeg mener virkelig, at det er dejligt for dine katte med det høje græs) :ok:

Åh gud :besvimer: Dumme dumme dumme Ole! :smiley:

NEJ !!

I skal da ikke slå det ned - jeg tror da helt bestemt, at kattene nyder at det er højt.

(det var altså ikke en skjult kritik det jeg skrev - det håber jeg, at du ved - jeg mener virkelig, at det er dejligt for dine katte med det høje græs) :ok:[/QUOTE]

Ved skam godt du mener det :slight_smile:

Ingen tvivl om at nogle at kattene synes det er sjovt ( Cognac) Men andre (Ana) mener det er lidt langt, man kan jo ikke spurte i det.
Så det bliver nok lavet sådan halvt af hver derude :slight_smile:

Dejlige misser på udebane :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Du skal bare lære at være tålmodig :wink: En eller anden dag bliver der plads til en burmeser mere hos jer, men Trine har det hele til gode. Hun skal først op og opleve Casa Temple Bar om et par uger :wink:

Man må ikke lokke svage sjæle i fordærv;) Men jeg glæder mig til at se dine lækre katte på hjemmebane!

Burmesere er bare super super lækre katte, og Ana er et smukt smukt eksemplar. Lilla er helt klart min yndlingsfarve, selvom jeg kun selv har haft brune og chokolade :wink: