De fantastiske 4 -jul og andet godt

Lidt blandede billeder fra December og januar :slight_smile:

Ana

Ana og Yankie

:hjerte:

Stoffer? Hvad for nogle stoffer?

I am pretty, åh so pretty! :fin:

Faxe

:rulleøjne:

Uh! Pakke gaver ind! Jeg hjælper!

:venner:

Jeg er en gave i mig selv… Men KUN til miin Mooaaar!

Yaaay! Cognac gik! Så er det miiin tur!

Yankie :smiley:

:venner:

Vi venter os… Gæt hvad det blev :wink:

Kejser K :hjerte:

Ihh…nogle fine misser :wink:

Hvor er de skønne:smelter:

Dejlige billeder :hjerte::hjerte:

Dejlige billeder!

Hvor lang tid tog det at pakke gaverne ind? :slight_smile: Med al den hjælp må det have taget en krig (heldigvis er det sjovt, når kattene hjælper…)

:hjerte: :hjerte:

Skønne-skønne katte - og hvor er de dygtige til at blive pakket ind :tihi:

[QUOTE=Bastet;1148554]Dejlige billeder!

Hvor lang tid tog det at pakke gaverne ind? :slight_smile: Med al den hjælp må det have taget en krig (heldigvis er det sjovt, når kattene hjælper…)[/QUOTE]

Cognac er den ubetingede værste til at “hjælpe” med gaver, men da vi først havde givet hende hendes eget gavepair at ligge i, så gik det helt fint:) Så var hun tilfreds med at kigge på :slight_smile:

Hun er for øvrigt stadig en fin lille pige, hende Ana - har du besluttet, om du kommer til Albertslund med hende?

Selvfølgelig er hun det :smiley: Ved det ikke helt endnu… hendes pels er ikke i topkondition lige i øjeblikket.

Godt med vådt og fjern de døde hår, så burde den hurtigt komme tilbage :slight_smile:

Og så glemmer jeg altid, at man ikke har mulighed for at rette sine indlæg, når man bruger IE :frowning: En tilføjelse skulle være, at der er jo tid nok endnu - Albertslund udstillingen er først sidste weekend i april :slight_smile:

Smukke katte, og sikken en farve og et udtryk Faxe har :hjerte:

Og det ville for øvrigt overraske mig meget, om ikke Oles baby kom ud og forlangte glitterbolde :wink:

[QUOTE=Temple Bar;1148575]Og det ville for øvrigt overraske mig meget, om ikke Oles baby kom ud og forlangte glitterbolde :wink:

[/QUOTE]

Det var nemlig lige det den gjorde :smiley: Tossede lille kat :hjerte:

Ja… Men hvis hendes pels bliver god og vi har råd så håber jeg på at komme :slight_smile:

Dejlige billeder - og det kunne da være skønt at gense Ana i Albertslund. Det var vist også dér, jeg så hende første gang for tre år siden. :slight_smile:

Tak for en skøn billed-serie af dine fantastiske fire! :smiley:

Ja han er virkelig noget helt særligt… I dagligdagen er hans udtryk super overlegent og arrogant. Det er tydeligt at han ser sig selv som kongen af alting og at vi andre bare en pøblen der er til for at varte ham op.
Men når det så lige tager ham og han skal nusses (Eller han vil opnå noget) så kan han spinde så hele huset ryster :hjerte:
Og når han en sjælden gang leger rigtigt, så kan han uden problemer følge med den lille tornado. :smiley:

Min dejlige gammelpot :hjerte:

Hvor ser det bare super duper hyggeligt ud :smiley:

Ser ud til Ana er god til at snige sig ind på de andre :tihi: