Mandag morgen i sidste uge kom jeg hjem fra nattevagt kl. 7,10, og da havde Iben beriget bestanden med ikke mindre end 5 Skofus-børn De lå i kassen ved siden af sengen, og selv om Claus havde ligget i sengen hele natten, så havde han ikke hørt en lyd! De var alle fine og nyvaskede - den ene lå for sig selv og var meget kold og forkommen, og jeg troede faktisk den var død, men da jeg havde stået med den i hånden ganske kort tid kom der en lillebitte lyd. Så skal jeg da ellers love for vi fik startkablerne frem, og heldigvis virkede det og til aften var han så godt med, at han selv ville patte
Der er 4 hanner og 1 hun - så vidt jeg kan se 3 sort sølv og 2 blå sølv, men lad os nu se når de bliver så gamle, at de må komme ud i ordentligt lys. Jeg synes Iben er vældigt dygtig - hun passer dem selv, og de tager fint på og så kan man vel ikke ønske sig mere af en ny mor, der lige knap er fyldt et år endnu.
VH
Susanne
Nøj de er fine. Stort tillykke med de små Skofusser
Sikke nogle fine små skofusser!
Sikke nogen dejlige stiper der er der
Tillykke med dem
Tillykke med dem Dem gider vi godt se billeder af sådan løbende
Stort tillykke med de fem
- hvor ser de fine ud.
Sikke nogle fine sutsko :forelsket:
Stort tillykke. Nu får vi nok også snart, at se om der kommer flere Skofusser:kryds:
Ej hvor er de nuser, sikke mønster , måske billedet snyder, syntes nogen af dem ser meget brune ud ? Super godt gået af både mor og far
[QUOTE=Susanne W;1052945]Der er 4 hanner og 1 hun - så vidt jeg kan se 3 sort sølv og 2 blå sølv, men lad os nu se når de bliver så gamle, at de må komme ud i ordentligt lys. Jeg synes Iben er vældigt dygtig - hun passer dem selv, og de tager fint på og så kan man vel ikke ønske sig mere af en ny mor, der lige knap er fyldt et år endnu.
VH
Susanne
[/QUOTE]
De er bare så fine! Godt at høre at det stadig går fremad med dem, og hun er sådan en dygtig mor
Mht farve, så synes jeg også at nogle af dem på billedet ser meget brune ud?
Nurh hvor er de søde! Tillykke med femlingerne!
Burde sådanne små yndigheder ikke have navne som Ecco, Bilibi (håber jeg husker rigtigt) og lign. skomærker
Jeg er meget imponeret - men jeg har nu kun gode erfaringer med helt unge hunner (Ellers lod jeg jo være
)
Mht farve, så synes jeg også at nogle af dem på billedet ser meget brune ud?
Ja, der er et par stykker der ser lidt orange ud i ansigtet, men set bagfra ser de sølv ud. Men de ligger (helt bevidst) lidt mørkt, så endelig farve kommer først en gang i næste uge, når de begynder at kigge udenfor teltet.
VH
Susanne
Nåhr, hvor er de fine - stort tillykke med dem!
Ha - altså den ene skal bo på Sjælland og hedde Polle! Den næste skal til Sydtyskland, og det er ikke godt at vide hvad han ender med - og hunnen får ny ejer nok også lidt indflydelse på, hvis hun kan finde på noget fornuftigt med P (Prada…!) Så får se med de sidste par stykker - det er påskebørn, så måske ender vi ovre i Petrus og Pontifex Maximus :høhø:
VH
Susanne
Øv altså, det var det jeg havde forslået Eva, til Haley’s og Søren’s mulige kuld. Nu har du jo røbet det:S
Snup dem bare, for disse her skal alle hedde noget med P
VH
Susanne
Faktisk havde jeg fundet mærker på sutsko, for det måtte de små jo blive.
[QUOTE=Susanne W;1053012]Snup dem bare, for disse her skal alle hedde noget med P
VH
Susanne[/QUOTE]
Det er jo op til Eva.
Neej, det er nu altså dig der har røbet det :høhø:
Men ja, Sko-navne synes jeg er en rigtig god idé Så må vi se hvad der passer dem når de engang er født, og har fået lidt personlighed… Men en Billi Bi satser jeg ret stærkt på at der må være (og det er en pige i øvrigt :høhø:)