De kære Små kyllinger

Da jeg tog hjemmefra i morges var jeg lige over og holde en af killingerne, duchess virkede ikke generet af det.

Nøj den var blød…Det er ud til (men der var lidt mørkt) at der er 2 stribet og 2 sorte…jeg kan lige forsøge at give en mere rigtig melding når jeg kommer hjem hvor der er lyst…

Jeg er helt glad og tilfreds nu…glæder mig bare til at komme hjem!!

:D:D:D

Tak for update - jeg er dårligt nok vågen endnu, men jeg måtte ind og se om der var nyt om mislingerne.

:inlove:

Ihhh hvor fint

4 små babyer :wehuu:

stort tillykke med de 4 små :slight_smile:

glæder mig til at høre mere om de dejlige små…

Tillykke til plejemor, bedstemor og missemor, det er en stor oplevelse at få små dejlige Kyllinger…hehe

Tillykke tillykke :slight_smile:

Hvor var det fedt og spændende at sidde og følge med i fødslen igår :slight_smile:

Kære Michelle :wehuu:
Hjertelig til lykke med de kære små…:wehuu:
Hvor var det en god fødsel -
det må være særdeles dejligt; at det gik så godt.

-juhu-juhu-juhu-juhu

Der er bestemt ikke noget med; at de ikke er ligeså
“fine” som racekatte.

Neeeej…nej min søde pige.
Alle katte er dejlige og smukke -

også selvom de havde været skots-ternede.

Mange gode tanker
Mona

Nøj Skots ternede misslinger! Sådan nogle vil jeg hav!

Eller de der, som lyser under UV lamper fra Korea…ville med glæde giv 10000 for sådan en misser…

Hej Alle så er jeg kommet hjem

Killingerne er blevet vejet.

De første 2 der kom ud, vejer hver 150g

Den næste der kom vejer 145g

og den sidste vejer 125g - men den kom altså også 2 timer efter den 3.

De er alle sammen stribet. Den mindste er lys stribet og de tre andre er en hel del mørkere i pelsen, sog stadig stribet…

Åhh :wehuu:
Hvor sødt… Lille mislinger -love

Strot tillykke :smiley:

Danke danke danke danke danke danke danke danke danke!!! (vis <- det til far, så griner han)

Peter ligger foran føde kassen og kigger ind på de små, duchess ligger og ammer for dem der vil det, og der er nogle der sover…Mally har kravlet op på peters ben og har lagt sig til at sove der.

Jeg sidder ved siden af og skriver til alle jer…får sørme ondt i numsen af at sidde på det hårde gulv…

den ene killing har stadig en ordenlig navlestreng tilbage…skal jeg fjerne den? hvis ja, hvordan?

Den må du ikke fjerne, den falder af, af sig selv efter et stykke tid :slight_smile:

Tillykke med de søde små - jeg går ud fra, at du nok skal forsyne os med billeder, så vi kan følge deres opvækst?

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

så er der billeder af de kære små

Hvor er de fine - og ders mor er også superdejlig.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Sikke en dejlig familieidyl:-)
Camilla

Nåååårh, hvor er de dejlige :wehuu::wehuu::wehuu: