De katte der blev hentet

Ja der var jo en laaang sag om de katte hos Lone. En del katte blev hentet, men Bente ville vist ikke ud med hvad der var sket med dem.

Jeg aner ikke om hun har fortalt efterfølgende hvad der er sket med dem.

Men efter oplysninger på et andet fora så er de 27 katte blevet aflivet.

Så lider de trods alt ikke mere.

okay, hmm rart at vi kan får lidt at vide her inde…

???

???[/quote]

det er godt du skriver det her inde, så vi ved det…

Enig -thumbs

Så er der vist igen noget, der er gået forbi min -snydt

Hvem Lone :?
Hende med Ann :?

Havde hun så mange katte :? -what

Nej, ikke Lone hansen :slight_smile:

Er med nu -thumbs -what

Trist at det skulle gå sådan med de katte. Men ja, nu lider de da i det mindste ikke mere

Må man spørge hvilket forum du har det fra?

Natacha, uanset hvad vi mener om det så er det jo for sent at gøre mere for kattene, men tak for oplysningen

Det var såmænd heller ikke for at folk skulle kommentere det. Det var bare fordi der sad en masse mennesker og ikke anede hvad der skete med de katte.

Det var såmænd heller ikke for at folk skulle kommentere det. Det var bare fordi der sad en masse mennesker og ikke anede hvad der skete med de katte.[/quote]

Tak Natascha det var godt at høre nyt, uanset hvad -bleg

var det de katte fra den tråd om vanrøgtede katte?

Ja.

Spørger lige igen - hvilket forum ser du det på? Send gerne PB

Det var en tråd på hundegalleriet, den er slettet nu -blåblå men jeg kan se på et andet forum at en af Hittekilling/Katteinfo’s medlemmer beskylder trådstarteren for at løbe med sladder, så hvem ved måske lever kattene endnu

Det var en tråd på hundegalleriet, den er slettet nu -blåblå men jeg kan se på et andet forum at en af Hittekilling/Katteinfo’s medlemmer beskylder trådstarteren for at løbe med sladder, så hvem ved måske lever kattene endnu[/quote]

Så er det nok bare sladder og ikke andet. Der kommer nok en update en eller anden dag fra en af dem der har været med i forløbet, så skal vi ikke bare vente og se tiden an.

Det var en tråd på hundegalleriet, den er slettet nu -blåblå men jeg kan se på et andet forum at en af Hittekilling/Katteinfo’s medlemmer beskylder trådstarteren for at løbe med sladder, så hvem ved måske lever kattene endnu[/quote]

Så er det nok bare sladder og ikke andet. Der kommer nok en update en eller anden dag fra en af dem der har været med i forløbet, så skal vi ikke bare vente og se tiden an.[/quote]

Enig -thumbs Ingen grund til at bidrag til evt. mere sladder.