De kattegale indtog Ree Park :) - del 2

Sikke gode billeder…:thumbup:
Er helt misundelig over jeg ikke var med…:slight_smile:

Hov hvor blev mit indlæg af? Jeg synes da bestemt at jeg havde skrevet i denne tråd… :?

Hvor har I haft en herlig tur :thumbup::thumbup: Og hvem er dog den lille yndige prinsesse i lyserød balletskørter :klapper:

Det er da vores allesammens Johnny der nu er en af tøserne :slight_smile:

Tak for kigget af en masse suuuuuper skønne billeder og mennesker :thumbup::thumbup::thumbup:

Tak for kigget - det ser ud til at have været en fantastisk tur :slight_smile:

Jeg havde faktisk aldrig hørt om Ree Park, før jeg læste om den på
Kattegale, men jeg kan da se, at den er et besøg værd :slight_smile:

Og er du så færdig, hvor er du blevet rødhåret Regitze - kunne først slet
ikke kende dig, men det er superflot :ok:

[quote=Battlestar;256892]

[/quote]

Og tænk en park, hvor de har en ægte lyserød panter :høhø:

Du må med næste gang Charlotte. :wehuu:

Du kan jo se, hvad du bl.a. er gået glip af. :klapper:

På alle måder en eventyrlig oplevelse både med dyr og mennesker.

[quote=Charlotte Oeh.;257075])

Og er du så færdig, hvor er du blevet rødhåret Regitze - kunne først slet
ikke kende dig, men det er superflot :ok:[/quote]

ja der er kommet kulør på livet :slight_smile: jeg trængte til lidt forandring

Tak for de pæne ord !! :tak:

Der dukker godt nok mange minder op nu når billederne er kommet ind. Jeg kan stadig grine:wehuu:

Bla ved bjørnene hvor jeg kom til at sige lidt for højt ‘Alle høje mennesker flyt jer’ Der var to mænd der flyttede sig:klapper::klapper::klapper:

Eller ved aberne hvor Johnny var så venlig at fortælle Sussie og jeg at de ikke måtte røres 'Jamen hvad nu hvis de rør mig? STIKKER FINGEREN OP I FJÆSET PÅ EN ABE
^jaja. man kan vel ikke gøre for at man er blondine:klapper::klapper::klapper::klapper:

Eller da vi kom til Grisene hvor Brian sagde ’ Alle Københavnere kan gå ind i den stald der og se en ægte gris’ :klapper::klapper::klapper:

Ogogogog Johnny i hans fiiiine prinsesse nederdel:wehuu: Hvor er jeg dog glad for at jeg fik startet den for laaang tid siden!

Igen, tusinde tak for en herlig dag! Jeg håber meget på at se jer igen. :høhø:

herlige billeder… Nårh Johnny Holst sko i ryesgade havde nok ingen stiletter i din størrelse…
er virkelig ked af at jeg ikke kunne komme med…det ser ud til at have været en fantastisk tur…

Hmm, jeg gik da vist glip af noget til allersidst - Johnny i lyserødt outfit :wehu:

dog er der noget der undrer mig…

i er kattegale…men kun 2 går ned i knæ over skønne skabning.

Hvor er det bare nogle gode billeder :smiley: Jeg SKAL bare derhen på et tidspunkt!

[quote=haneben;257232]dog er der noget der undrer mig…

i er kattegale…men kun 2 går ned i knæ over skønne skabning.[/quote]

Næ næh, kig lige på billedet nedenunder, der er jeg skam også i knæ for den smukke mis. Så vi er hele 3 :tihi:

Skønne billeder fra en skæn dag, men endnu skønnere (kan man sige det?) mennesker…

Tak Gitze for det store arbejde med billederne…

Tak alle jer andre for en uforglemmelig og hyggelig dag…

Knuzz Sussie