De Norske flaaaaader ud

Ja, jeg tror nu, at der er noget om snakken. At nogle katte er små racister :tihi:

Især min Miamaja holder sig mest til sine “egne”. Dog kan Maine Coon killinger lige gå an. Måske er det i mangel på egne killinger :tihi:

Her er lige et par billeder, jeg snuppede af mine Norske piger i dag. Ja meget action er der nu ikke over dem :lol:

Ih, hende med ryggen til er fin!
Har du ikke nogle billeder af hende, hvor man kan se hende ordentligt?

Wow hvor er de flotte!

Er det blå tortie hende med ryggen til er? Det er en flot sammensætning - og jeg er ellers ikke den store tortiefan L

Flotte billeder af de skønne skovkatte - og med matchende baggrund.:ok:

Sikke flotte farver dine yndige piger har :slight_smile:

Sikke da nogle dejlige små hyggeprinsesser :hjerte::hjerte::hjerte:

Taaaaaak, hende med ryggen til er Quick Silver. Og det var hende, der fik sit CAC i Fredericia. Jeg synes også selv, at hun er rigtig smuk :ups:

Det er iøvrigt min mands kat, for vi kom kun efter den mørke, men vi endte med at tage begge med hjem, fordi han forelskede sig i hende og især i hendes to forskellig farvede forben.

Her har i et billede af hende forfra.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;832633]Wow hvor er de flotte!

Er det blå tortie hende med ryggen til er? Det er en flot sammensætning - og jeg er ellers ikke den store tortiefan L[/QUOTE]

Hun er sort sølv tortie :slight_smile:

Bare med rigtig meget sølv :ups:

De hygger sig rigtig, og så er de smukke :iloveyou:

Mange tak :slight_smile:

Hvor er de smukke -alle tre!

[QUOTE=DK Blackangel;832667]Taaaaaak, hende med ryggen til er Quick Silver. Og det var hende, der fik sit CAC i Fredericia. Jeg synes også selv, at hun er rigtig smuk :ups:

Det er iøvrigt min mands kat, for vi kom kun efter den mørke, men vi endte med at tage begge med hjem, fordi han forelskede sig i hende og især i hendes to forskellig farvede forben.

Her har i et billede af hende forfra.

[/QUOTE]
Nej, hvor er hun smuk!

Altså … det er de allesammen. Men lige hende … wauw. :inlove:

Mange tak. Jeg er også rigtig glad for mine piger. :slight_smile:

[QUOTE=Tea;832815]Nej, hvor er hun smuk!

Altså … det er de allesammen. Men lige hende … wauw. :inlove:[/QUOTE]

Mange tak :ups:

Der er nogle meget smukke katte i de linier :slight_smile:

Hun var faktisk solgt til Sverige, og hun havde pas, transfer og det hele, men opdrætteren kom aldrig, og det blev vores held :smiley:

Åhh din Quick Silver er smuk!! :hjerte:

Mange tak, jeg håber sådan at få killinger efter hende, så jeg kan se, hvad for nogle smuklinger det bliver.