De nye plejebeboere

Som lovet i en anden tråd, er der her billedspam fra idag da de små plejebæster flyttede ind i Casa Bæsternes land.

Der står også baggrunden for at jeg nu har status af plejemor.

Vi er 6 i alt en dreng (cremefarvede) og 5 tøser.

Her træder nogen af os ud af transportkassen og ind i vores nye midlertige hjem

Så brugte vi en ½ time på at undersøge det nye hjem (køkkenet indtil videre), også skulle der ellers lege. Og de er dælme svære at få billeder af, det går stærkt, men det ved I jo alt om :slight_smile: Så en del af billederne er desværre bagfra.

Først gråstribet (tabby?) og hvid m. grå tøsemisser

Hvid m. grå og en af 3 tortie-tøser (er så vild med tortietøsens mønster, synes det er så fint :slight_smile: )

Tortie-pige nr. 2. Hende her og tortie-pige 3 ligner hinanden så meget, men den ene har lys næse hvor den anden har mørk. Så det er hvad der bruges til at kende forskel på dem indtil videre :wink:

[FONT=Arial]Bastian hilste på gennem glasdøren inde fra stuen. Hvad er I for nogle små farlige nogen. Jeg er sikker på at i spiser mig. Der var dog ikke noget hvæseri her. Som andre også har skrevet før, så synes mine kastrat-bæster også at små killinger er MEGET farlige. Honey, var faktisk den største bangebuks, det havde jeg ikke troet.

Bastian hilser først han på den lille dreng
[/FONT]

[FONT=Arial]
… og dernæst på den ene af pigerne
[/FONT]

Da vi havde boede hos vores nye mor I ca. 2 timer og havde tosset rundt blev vi trætte…. Og sov en hel ½ time, også var vi klar til ballade igen… og sådan har vi mere eller mindre kørt hele aftenen.

Bonusinfo… nu har der så været ro i hele 2 timer derude, så nu må vi se hvor lang tid det varer :høhø:

Hold nu op, hvor er de bedårende :hjerte:
Sådan en balje fuld af sovende killinger er jo til at:besvimer:over

Hold da op…hvor er de skønne allesammen :wehuu:
Du får liv og glade dage i dit liv nu :thumbup:

Ihh, hvor er de skønne :smelter:

:smelter:

Ja så er der godt nok gang i den. :smiley:

Jep, der er fuld knald på. Som jeg skrev i den anden tråd jeg linker til “lopper på speed” :slight_smile:

HOLD NU OP hvor er de kære!!! :smelter: Puha godt det ikke er mig… jeg ku’ aldrig aflevere nogen af dem igen, tror jeg…

Åh, gid det var mig der havde sådan 6 logerende!
… altså lige bortset fra når de skal flytte igen.

Jeg synes godt nok også tortie nr 1 er smuk! :inlove:

Hvor er de dejlige alle seks. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg håber, de tre gamle snart bliver klar til at opdrage på dem. :kryds:

nuui tortie 1 :hjerte:

de er godt nok søde

Hvor er de skønne :hjerte:

Billedet med snørebåndene :høhø:

Jeg ville aldrig få rejst mig fra gulvet med sådan en flok. Hvor er de bare nutte-putte-super-fluffy :smiley:

Nuuuuuuuuuiiiiiiii, hold nu da helt op mand’er, hvor er de bare elskelige :smelter: over hver og én af dem :wehuu:

I kan nok se frem mod mange sjove oplevelser med dem :tihi: Og fedt at I stiller op :thumbup:

Altså…hvis den kurvfuld små nuttede oversøde overlækre killinger først var kommet ind i mit hus…så kom de aldrig ud igen :smiley:

Det er nemlig årsagen til, at jeg ALDRIG kunne have plejekillinger eller være opdrætter! Det er såååå godt, at du kan passe dem. :slight_smile:

Skønt billed af alle de lækre kattekillinger !

Nuiiiii… Katte mislinger :wehuu:
Råb lige hørt når du holder killingenus (for du slipper ikke :tihi:) Bor jo ikke så langt væk, så jeg skal ihvertfald nok komme! :smiley:

Ååååh, hvor er de søde :hjerte: Hvordan vil du nogensinde nænne at gå af med dem (alle?) igen. Du må da beholde mindst en til at forsøde tilværelsen - f.eks. hende den yndige lille tortie :hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=Tea;941090]Åh, gid det var mig der havde sådan 6 logerende!
… altså lige bortset fra når de skal flytte igen.

Jeg synes godt nok også tortie nr 1 er smuk! :inlove:[/QUOTE]

Ja, det bliver sikkert hårdt at skulle aflevere dem. Men jeg må jo prøve hvordan det er… især også hvis jeg skal holde fast i min fremtidige drøm om at blive opdrætter når jeg er blevet rask og har fået et job :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;941117]Hvor er de dejlige alle seks. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg håber, de tre gamle snart bliver klar til at opdrage på dem. :kryds:[/QUOTE]

Med de gamle i forhold til 6-lingerne så har de gamle været mere nysgerrige idag end igår og er kommet tættere på glasdøren. Se sidst i dette indlæg :slight_smile:

[QUOTE=Marianne;941299]Nuuuuuuuuuiiiiiiii, hold nu da helt op mand’er, hvor er de bare elskelige :smelter: over hver og én af dem :wehuu:

I kan nok se frem mod mange sjove oplevelser med dem :tihi: Og fedt at I stiller op :thumbup:[/QUOTE]

Jeg har allerede grinet mig halvt i laser et par gange idag :tihi:

[QUOTE=galath;941185]Hvor er de skønne :hjerte:

Billedet med snørebåndene :høhø:[/QUOTE]

Ja, det kan jeg også godt li :slight_smile:

[QUOTE=Maria-Amalie;941517]Nuiiiii… Katte mislinger :wehuu:
Råb lige hørt når du holder killingenus (for du slipper ikke :tihi:) Bor jo ikke så langt væk, så jeg skal ihvertfald nok komme! :D[/QUOTE]

Mja… det må jeg lige overveje og se om det kan passes ind i kalenderen. De er her jo kun en måneds tid :slight_smile:

Ja, hun er så smuk hende tortien. Men hun er også en af de mere stille og rolige i kuldet. Men hun følger efter en når man går rundt ude i køkkenet :wehuu: det er ikke til at stå for

Hvordan går det så i forhold til de gamle. Jo ganske godt… fremad stille og roligt :slight_smile: Lidt fra idag: På et tidspunkt hvor de 6 sov lukkede jeg Bastian en tur ud i køkkenet (og gik selvfølgelig med) så han kunne kigge lidt rundt og vænne sig til lugten af dem. De små sov tungt så de reagerede ikke engang :). Senere da de var lidt mere vågne, tog jeg en af de små og fik stille og roligt Bastian tættere på vha. en gufstang og klikkede ham samtidig plus masser af ros. Han endte med at være så tæt på at han faktisk duttede næse… :thumbup: og var lige i hovedet på hende UDEN at hvæse eller brokke sig :). Jeg havde så også taget en af dem jeg var ret sikker på bare ville sidde stille og rolig (og det gjorde hun også). Frederik har også hilst et par gange på den lille dreng. Frederik sad i køkkenvindueskarmen og jeg havde åbnet vinduet så han kunne stikke af hvis han ville. Han mjavede lidt (det var ikke surt, og jeg tror det var et "godt"mjav da killingen ikke reagerede på det som sådan, og tilsidst måtte Frederik over og snuse, men i snuset blev det for meget og der blev hvæst. Bagefter måtte han lige snuse igen plus lidt hvæs… hvorefter han hoppede ud af vinduet. Men det er ok. De skal lige lære det :slight_smile: Så hvis resten af dagen bliver ligeså god, så fjerner vi halvdelen af glasdøren imorgen og erstatter med en netdør, også placerer jeg mig der med en skål rejer. Det vil Bastian i hvert fald ikke kunne modstå… og jeg tror heller ikke de 2 andre kan :slight_smile:

Det lyder, som om de gamle nok skal acceptere dem. Hvis de får dem lidt ad gangen. At få seks af dem i hovedet på én gang ville nok have været lidt overvældende :slight_smile: Du har jo også et uvurderligt hjælperedskab i klikkeren. Et sprog, så du kan kommunikere med de gamle.

Og tro mig - du vil ikke være i tvivl, hvis det er sure lyde, der kommer fra de gamle. Herhjemme bliver Magic stadig med mellemrum sur på Chili (bare fordi hun er der), og så skal jeg love dig for, det er grimme ting, der kommer ud af hans mund. Jeg tror ikke, det kunne trykkes, hvis man kunne forstå det :besvimer:

[QUOTE=galath;941820]Det lyder, som om de gamle nok skal acceptere dem. Hvis de får dem lidt ad gangen. At få seks af dem i hovedet på én gang ville nok have været lidt overvældende :slight_smile: Du har jo også et uvurderligt hjælperedskab i klikkeren. Et sprog, så du kan kommunikere med de gamle.

Og tro mig - du vil ikke være i tvivl, hvis det er sure lyde, der kommer fra de gamle. Herhjemme bliver Magic stadig med mellemrum sur på Chili (bare fordi hun er der), og så skal jeg love dig for, det er grimme ting, der kommer ud af hans mund. Jeg tror ikke, det kunne trykkes, hvis man kunne forstå det :besvimer:[/QUOTE]

Er næsten sikker på at det var en “rar” mjav-lyd Frederik kom med. Honey har været ude i køkkenet idag en 10 mins tid på barstolen før det blev for meget for ham. Men jeg havde da et par af de mere stille oppe et stykke fra ham så han kunne hilse hvis han ville… og det ville han godt :), at han så kort bagefter vendte ryggen til og lagde sig jamen fint nok, men bare det at han villle hilse uden at hvæse og knurre… skønt :slight_smile:

Nu er jeg lige ved at gennemgå stuen for ting der skal fjernes også regner jeg med at de får lov til at undersøge den senere idag på et tidspunkt hvor de gamle alligevel er ude.
Så tænker jeg at jeg vil alliere mig med et par rejer også senere og klikke lidt igen… afhængig af hvordan det går, bliver et par stykker af dem måske lukket sammen med de gamle for en periode senere idag :slight_smile:

Nu må vi se

… to be continued