Som lovet i en anden tråd, er der her billedspam fra idag da de små plejebæster flyttede ind i Casa Bæsternes land.
Der står også baggrunden for at jeg nu har status af plejemor.
Vi er 6 i alt en dreng (cremefarvede) og 5 tøser.
Her træder nogen af os ud af transportkassen og ind i vores nye midlertige hjem
Så brugte vi en ½ time på at undersøge det nye hjem (køkkenet indtil videre), også skulle der ellers lege. Og de er dælme svære at få billeder af, det går stærkt, men det ved I jo alt om Så en del af billederne er desværre bagfra.
Først gråstribet (tabby?) og hvid m. grå tøsemisser
Hvid m. grå og en af 3 tortie-tøser (er så vild med tortietøsens mønster, synes det er så fint )
Tortie-pige nr. 2. Hende her og tortie-pige 3 ligner hinanden så meget, men den ene har lys næse hvor den anden har mørk. Så det er hvad der bruges til at kende forskel på dem indtil videre
[FONT=Arial]Bastian hilste på gennem glasdøren inde fra stuen. Hvad er I for nogle små farlige nogen. Jeg er sikker på at i spiser mig. Der var dog ikke noget hvæseri her. Som andre også har skrevet før, så synes mine kastrat-bæster også at små killinger er MEGET farlige. Honey, var faktisk den største bangebuks, det havde jeg ikke troet.
Bastian hilser først han på den lille dreng
[/FONT]
[FONT=Arial]
… og dernæst på den ene af pigerne
[/FONT]
Da vi havde boede hos vores nye mor I ca. 2 timer og havde tosset rundt blev vi trætte…. Og sov en hel ½ time, også var vi klar til ballade igen… og sådan har vi mere eller mindre kørt hele aftenen.
Bonusinfo… nu har der så været ro i hele 2 timer derude, så nu må vi se hvor lang tid det varer :høhø: