De nye små, nu med øjne

Så blev Pepita’s de små 8 dage og har nu fået øjne :slight_smile:
Men navne kan jeg ikke hitte på…Hvis I har gode ideer til navne, så kom endelig med dem.
Det er til en sort dreng og 4 tortie piger :slight_smile:
Ellers ender det med at alle 5 kommer til at hedde No Name:S

Er der ikke en af dem, der er en lille cremebolle? Man kunne måske give dem kagenavne? En af tortierne kunne sagtens ligne en brunsvi’er :høhø:

Årh hvor er de bare søde, men baby nr. 3 du viser her… :besvimer: Hvor er det bare nogle smukke farver! :hjerte:
Nøj hvor jeg håber du holder killingenus Lisbeth, så kører jeg gladeligt den lange vej fra kbh… Udstyret med en meget stor taske :tihi:

Jo…kagenavne kunne godt bruges…men hvad med den sorte…en svidt overskåren måske :høhø:

Er der ikke noget, der hedder Schwarzwaldtorte eller sådan noget :høhø:

Måske en anelse besværligt at udtale. Black Forest Gateau på engelsk.

Hvad med Black Berry Muffin :tihi:

Nu er det jo is-tid, så hvad med et Ben & Jerry’s tema? Her er mine forslag i hvert fald:

Coconutterly Fair
Caramel Chew Chew
Cherry Garcia
Country Peach Cobbler
Dulce Delish

Edit:
Hov, jeg glemte da helt at rose kuldet. For nøj, der ser ud til, at der har været travlt med malerpaletten. Sikke et farvespræl! :hjerte:

Hvor er de dejlige…jeg har jo en kærlighed for små tortietrolde.

Den sorte kan da hedde Oreo :slight_smile:

Og glemte lige at skrive, at de da er total nuttede :wehuu:

:hjerte::hjerte:

Hvor er de bare skønne !

Kagenavne er da en fantastisk ide, og så kan drengen da hedde Othello - efter verdens bedste lagkage :savle:

Og et par kagenavne mere :

Muffin

Sarah Bernard

Linse

Brownie

Marengs

:):slight_smile:

Det var et rigtig godt navn til ham…gerne nogle til pigerne også :smiley:

de er deeeeeeeeeeeejlige :smelter:

du har flair for at få tortierne klare i farverne - ikke lige som min plethyæne herhjemme :lol:

Victoria, Madeleine, Isabella, Josephine og Vincent.

Lidt kongelig har man jo lov at være - især med så helt vidunderlige killinger

:smelter::smelter::smelter::smelter::smelter:

Den du ved nok :tihi: (det er den mørke udgave af drømmekagen)
Tiramisú
Specie (til en af de lysere)
Klejne

Hvor er de bare skønne !

Kagenavne er da en fantastisk ide, og så kan drengen da hedde Othello - efter verdens bedste lagkage :savle:

Og et par kagenavne mere :

Muffin

Sarah Bernard

Linse

Brownie

Marengs

:):)[/QUOTE]

Jeg har slet ikke set de nye navne her Tut, kan se at vi har postet næsten samtigt :slight_smile:
Det er rigtig gode navne…Linse er især sødt, og Othello er bare godt :smiley:

[QUOTE=Eva;652549]Victoria, Madeleine, Isabella, Josephine og Vincent.

Lidt kongelig har man jo lov at være - især med så helt vidunderlige killinger

:smelter::smelter::smelter::smelter::smelter:[/QUOTE]

Ja, det var også en god ide med de kongelige…Madeleine er jeg vild med…Josephine har vi en af :smiley:

[QUOTE=Skattekat;652551]Den du ved nok :tihi: (det er den mørke udgave af drømmekagen)
Tiramisú
Specie (til en af de lysere)
Klejne[/QUOTE]

Jeg er ikke sikker på hvad det er for en kage den mørke drømmekage, men navnet ser godt ud…kan du fortælle mig hvordan det udtales…er det bare som et u til sidst eller :?
Specie var da fint til hende den lyse :slight_smile:

Åh ja - kagekuldet. Det er da til at huske for mig. :slight_smile:

Fine killinger i øvrigt.:hjerte: Er det ikke underligt at få mere end én ad gangen? :cool2:

[QUOTE=FinnFrode;652722]Åh ja - kagekuldet. Det er da til at huske for mig. :slight_smile:

Fine killinger i øvrigt.:hjerte: Er det ikke underligt at få mere end én ad gangen? :cool2:[/QUOTE]

Ja, jeg tror sørme at det skal være et kage-kuld :slight_smile:
Hvis du er glad for kager…så har du måske ideer til navne :slight_smile:

Jo, der er nogle flere at holde styr på :høhø: her bliver nok snart liv og glade dage…håber at Kalle får lidt glæde af dem.:slight_smile: