Tak Jo, men det skal de være - blanke. Deres pels skal have samme skær som et stykke silke. Og det har de. Især Greven. Han skinner simpelthen i solskin
Smukke, smukke katte Må man spørge, hvad du fodrer med? (har jo haft mine på hypoallergenic og de har fået rigtig kedelig og glansløs pels, så vil til at blande noget andet i foderet…det viste sig at det ikke var allergi alligevel :))
Jeg fodrer med det eneste Greven tåler; han er multi-foderallergiker så det er suverænt ham der bestemmer
Hill’s Oral Care - tørfoder
Felina Porta 21 vådfoder i varianten ren kylling
Bozita vådfoder i varianten med sovs - kanin.
Jeg er helt vild med Greven , han er en lækker en…
mon ikke han ved det selv ?
Honey giver ham 5 stjerner
(Kærestens Lilla tickedtappy Orientaler, som ligger på skødet lige nu )[/quote]
Hm… han er en meget blød, blid, venlig sjæl, så… nej, egentlig ikke, han er ikke så selvglad (Lidt dominerende, måske, hvis han får lov, men ikke selvglad…)
Havde du nu spurgt om Tullen, derimod…
Og Honey har helt ret. Jeg er bare væk i den kat, han er sååå dejlig
[quote=Ann R;527020]Hm… han er en meget blød, blid, venlig sjæl, så… nej, egentlig ikke, han er ikke så selvglad
Havde du nu spurgt om Tullen, derimod…
Og Honey har helt ret. Jeg er bare væk i den kat, han er sååå dejlig [/quote]
Jamen, så kan han da lige få nogle flere komplimenter med på vejen …
Dog er de andre også skønne…
men jeg har et eller andet med den chokoladefarve …
[quote=Helene;527058]Og sikke en spændende profil den race har!!! Virkelig SKØN!!!
Enig, jeg er også med i fanklubben:wehuu:[/quote]
Mjah, nu er Grevens profil ikke heelt perfekt, den burde være helt lige efter standarden Men, det er HANS profil, og jeg synes han er gudesmuk
Tullens er vist egentlig mere korrekt. Hun er OGSÅ smuk
Min ene ilder har sin egen facebook fanklub… Så kan Greven også…!
(Jeg melder mig gerne ind! )
Dine katte er simpelthen bare SÅ flotte Ann…!
Og du viser SLET IKKE billeder nok af dem! At du ved det… Nå… :høhø:
Det er jeg helt sikker på at mindst Tullen er enig med mig i.
[quote=Ann R;527067]Mjah, nu er Grevens profil ikke heelt perfekt, den burde være helt lige efter standarden Men, det er HANS profil, og jeg synes han er gudesmuk [/quote]Ja, det synes jeg også - han kan KUN se sådan ud, og så minder han mig lidt om Ralph Finnes som også har en skøn profil for racen:klapper:
Ok, er nok det eneste menneske der kan se andre menneskers træk i dyr:D