De sidste billeder af N og S

Vil gerne lige vise jer - De to sidste billeder af mine elskede katte , Sinus og Nala :rip::hjerte:

Jeg savner - Men ved de har det godt deroppe blandt jeres englemisser :hjerte:

Åhh altså Lotte, de dejlige katte, jeg kan godt forstå, at du savner dem. :ked:

At miste dem på den måde, det er bare både hårdt og uretfærdigt, men heldigvis har du dem i dit hjerte for altid.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Og snart flytter to små skønne drenge ind i dit hjem og dit hjerte, de vil udfylde det tomrum, som Sinus og Nala efterlod. :thumbup:

DU har helt ret Eva :love: :hjerte:

Selvom de ikke er blandt mig mere, lever de altid i mit hjerte, og jeg ved de havde et godt liv indtil alt det skete, og det er nok for mig, og nu lever de et ligeså godt liv :hjerte:

Jeg glæder mig MEGET til de to banditter, kommer hjem - De skal nok underholde mig :tihi:

dejlige billeder og fine minder :slight_smile:

:kram:

Dejlige billeder af de to smukke mislinger… :hjerte::hjerte:

-kramer

Hvor var de nogle fine misser, Lotte :kram:

Mange tak - Ja, det er dejlige minder :love:

Mine to bedste engle misser :love:

Hvor var de smukke begge to :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Tak Lisbeth ::hjerte:

sikke et par skønne kræ, hold op hvor er “himmelen” blevet rigere…

glæde mig til at se billeder af de nye misser

De ser godt nok dejlige ud :inlove:
En kedelig skæbne de fik, men de har det godt i missehimlen nu og vil altid leve i dit hjerte :hjerte: :slight_smile:

Hvor var de smukke begge to :inlove:

Hvor er I bare søde allesammen :love: - TAAK !

Lotte - jeg har idag læst din historie og dertil fældet en masse tårer på dine vegne. Jeg kan end ikke skrive dette indlæg uden at græde igen.
Det er det største mareridt jeg kan forestille mig og jeg føler så meget med dig.

En trøst må det være at vide de “bare” har sovet ind og derfor ingenting har mærket.

De har hinanden vejen over Regnbuebroen og jeg ved, at mine katte, Saki ( Norsk Skovkat ), Jasper ( Maine Coon ) og Kasmir ( Hellig Birma ) vil passe på dem og byde dem velkommen.

Tillykke med de nye killinger. Det er en skøn race og de ser dejlige ud :hjerte:

[quote=Sannela;455543]Lotte - jeg har idag læst din historie og dertil fældet en masse tårer på dine vegne. Jeg kan end ikke skrive dette indlæg uden at græde igen.
Det er det største mareridt jeg kan forestille mig og jeg føler så meget med dig.

En trøst må det være at vide de “bare” har sovet ind og derfor ingenting har mærket.

De har hinanden vejen over Regnbuebroen og jeg ved, at mine katte, Saki ( Norsk Skovkat ), Jasper ( Maine Coon ) og Kasmir ( Hellig Birma ) vil passe på dem og byde dem velkommen.

Tillykke med de nye killinger. Det er en skøn race og de ser dejlige ud :hjerte:[/quote]

Årh, der fik du mig lige til at tude :hjerte:

Mange tak for denne søde besked … - Det varmer, I er så søde ved mig, og lytter, og hjælper med at komme igennem alt dette :inlove:

Hvor var de smukke :iloveyou:

Tak Pia :love: