De sidste billeder af Wulfis killinger

  • før Ozzy og Sugar rejser hjemmefra. De flytter ind hos deres nye familier allerede om en uge. :ked:

Come On med Ozzy

Hey

Gotcha

Make

Sugar

Ozzy

Puh det er hårdt. :fryser: Men de har fundet nogle super søde nye ejere. :slight_smile: :pote::pote: :tak:

:wehuu: hvor er de fine…lige til at kysse på også selvom man er krømlet sammen i en skål :tihi:

-tihi Tror Ninjo tænkte det samme -wehuu

-engel

Hvor er de dejlige, uf, det er aldrig sjovt når de skal flytte hjemmefra.
Hilsen Lisbeth

De er nogle hjerteknusere, sådan nogle killinger :wehuu:

[quote=Dorthe Andersen;220875]De er nogle hjerteknusere, sådan nogle killinger :wehuu:[/quote]Ja, for søren da.

Derfor er jeg kastratopdrætter :høhø:

Jeg kunne aldrig skille mig af med de små :ked:

Hvor er de blevet rigtig lækre og jeg er glad for at du har fundet gode hjem til dem :slight_smile:

de er vidunderlige - jeg er SOLGT over Gotcha

[quote=Sheer;220847]- før Ozzy og Sugar rejser hjemmefra. De flytter ind hos deres nye familier allerede om en uge. :ked:

Come On med Ozzy

Hey

Gotcha

Make

Sugar

Ozzy

Puh det er hårdt. :fryser: Men de har fundet nogle super søde nye ejere. :slight_smile: :pote::pote: :tak:[/quote]

Signe…altså…:besvimer:

Jeg har dig mistænkt for at have hængt dem op i ørerne.
Du milde nogle høje ører, de har…:klapper:

Ihh de er dejlige :slight_smile:

Hvor er de bare dejlige Signe :wehuu:

Håber de får nogle skønne hjem - hvor mange beholder du selv :tihi:

[quote=Mona Jensen;221016]Signe…altså…:besvimer:

Jeg har dig mistænkt for at have hængt dem op i ørerne.
Du milde nogle høje ører, de har…:klapper:[/quote]
Fan… afsløret. :tihi:

[quote=Helen;221091]Hvor er de bare dejlige Signe :wehuu:

Håber de får nogle skønne hjem - hvor mange beholder du selv :tihi:[/quote]
To, håber jeg. :slight_smile:

Guf hvor er de lækker , men særligt denne tortie skønhed stjæler mit hjerte…
hun er da bare gude skøn :wehuu:Men nu er tortie også lige någet der kryber ind under hunden på mig…:hjerte:

[quote=Britt Hammershøi;221234]Guf hvor er de lækker , men særligt denne tortie skønhed stjæler mit hjerte…
hun er da bare gude skøn :wehuu:Men nu er tortie også lige någet der kryber ind under hunden på mig…:hjerte:[/quote]Kunne ikke være mere enig. :høhø: -wehuu

Super dejlige misser :slight_smile:

Det må være lidt trist at sige farvel til dem selvom du ved de har fået gode hjem.
Ham Sugar er alså bare for nuttet :wehuu:

Jeg er og bliver forelsket i denne dreng. :inlove:

Kan godt forstå du er trist over at skulle sige farvel/på gensyn, for de ER simpelthen så lækre de killinger.

Sender lige et par opmuntrende knus til dig

-kramer

Ihh, hvor er de skønne :wehuu::wehuu::wehuu:
Kan godt forstå det bliver hårdt af komme af med dem :slight_smile:

Åh jeg føler næsten jeg kender dem pga at have fulgt dem herinde. Sidder med en hel klump i halsen, fordi jeg ser tråden…

Vil gerne ønske dem et supergodt og langt katteliv helt uden bekymringer i deres nye dejlige hjem:-)

De har været SÅ herlige at følge via fotos herinde:-)

KH

[quote=lenschow;221474]Åh jeg føler næsten jeg kender dem pga at have fulgt dem herinde. Sidder med en hel klump i halsen, fordi jeg ser tråden…

Vil gerne ønske dem et supergodt og langt katteliv helt uden bekymringer i deres nye dejlige hjem:-)

De har været SÅ herlige at følge via fotos herinde:-)

KH[/quote]
Tak -wehuu Hvor er du sød.

Hvor er I søde allesammen, tak for de søde ord. De er straks givet videre. :tak: