De sidste to skur-killinger

De to af mine killinger er nu rejst. Jeg var så heldig, at de kunne rejse sammen til deres ny hjem. Og jeg håber og tror på, at de vil få det supergodt i deres nye hjem. Men her er godt nok blevet MEGET stille efter at de to er rejst. Det er helt mærkeligt.

Jeg har fået taget billeder af de sidste to jeg har tilbage. Jeg underskylder på forhånd over antallet af billeder, men jeg kan bare ikke rigtig vælge nogen ud, så I må leve med mit billedspam.

De første jeg vil vise er af Frida, sammen med en af mine yngste fladsnuder, simpelthen fordi jeg synes de er skønne sammen på de billeder :slight_smile:

Og så lidt af Frida alene

Og så lidt billeder af Bertha :slight_smile:

Kæft en linselus hende Frida er :smelter:

og så de KNURHÅR på Bertha !! De er da helt vildt charmerende :hjerte::hjerte::hjerte:

De er altså kære! Berta er helt fantastisk!

Oyyyy - hvor er de bare nuttede - Især Frida med hendes “sovekammer” øjne :wehuu::wehuu:

Frida er sååå sød, eller rettere det er de alle 3 :tihi:

oh er det ikke klassiske persere? :slight_smile: De er godt nok søde og bedårende i hvert fald. Hver og 'en. . Er vild med Frida der ligger hovedet sådan på skrå, og som der er nævnt tidligere, de knurrehår der på Berta, ser så sødt ud :slight_smile: Det er så cute.

Jeg siger endnu engang.

Haps haps haps

De er aldeles vidunderlige begge to:hjerte::hjerte:, men Frida altså…
Jeg ved lige præcis, hvilken af vore egne katte, det udtryk minder mig om. :smiley:

Tak for kigget, hvor er de fine…

Jeg tror jeg har misset et eller andet - hvorfor kalder du dem skur-killinger?

Denne her tråd: Hvad der kan følge med et nyt haveskur :-0 :slight_smile:

Hvor er de søde. Det lyder dejligt, at de kunne få lov at flytte hjemmefra - sammen. Kan godt forstå, at det må være helt underligt når de er flyttet hjemmefra og der er stille uden dem…

Simpelthen så bedårende :wehuu:
Især Bertha er slet ikke til at stå for, hun er jo Mitted som en Ragdoll :hjerte:

Nårrhh nogle skønne billeder, af nogle dejlige misser,:inlove:- - - og jeg kan slet ikke stå for Bertha’s knurhår!!!:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Connni

Hvor er de dog bare dejlige :hjerte:

Tak, FinnFrode… I den tråd hvor de alle 4 er, er de nu også nuttede…

Hvor er de vidunderlige. Men uh hende den blåcreme måtte sørme godt komme her hjem

Knus

De er super dejlige de to:smelter:Der kan altså komme noget fint ud af en tur over plankeværket, øh undskyld, jeg mener skuret:p

sikke nogen charmetrolde begge to… og jeg er også helt vild med de fine knurhår på Bertha :slight_smile:

De er skønne dine skurkatte .) men den blåcreme er nu min favorit :slight_smile:

Åhhh de er så nuttede :inlove:

Hvor HAR du ret :smiley: Jeg synes nok det udtryk virkede lidt bekendt. Der må da være noget Snehvide i dem langt, langt, langt, langt ude i stamtræet :tihi:

De er simpelthen så søde og smukke, begge to :smelter: