De to af mine killinger er nu rejst. Jeg var så heldig, at de kunne rejse sammen til deres ny hjem. Og jeg håber og tror på, at de vil få det supergodt i deres nye hjem. Men her er godt nok blevet MEGET stille efter at de to er rejst. Det er helt mærkeligt.
Jeg har fået taget billeder af de sidste to jeg har tilbage. Jeg underskylder på forhånd over antallet af billeder, men jeg kan bare ikke rigtig vælge nogen ud, så I må leve med mit billedspam.
De første jeg vil vise er af Frida, sammen med en af mine yngste fladsnuder, simpelthen fordi jeg synes de er skønne sammen på de billeder
oh er det ikke klassiske persere? De er godt nok søde og bedårende i hvert fald. Hver og 'en. . Er vild med Frida der ligger hovedet sådan på skrå, og som der er nævnt tidligere, de knurrehår der på Berta, ser så sødt ud Det er så cute.
Hvor er de søde. Det lyder dejligt, at de kunne få lov at flytte hjemmefra - sammen. Kan godt forstå, at det må være helt underligt når de er flyttet hjemmefra og der er stille uden dem…