De små misser og vovsen

I dag har det bare været så varmt og Pepita har døjet med at være lukket ind i spisestuen med de små.
Så døren blev åbnet og ALLE skulle lige hen og hilse på de små nye :slight_smile:

Ham det lille hængebugsvin :tihi: var også lige en tur inde i kassen og hilse :høhø:
Bibi er meget nysgerrig og jeg tror at får hun en chance så snupper hun dem alle med ud i sin kasse :smiley:
Kalle og Mosquito er også nysgerrige kan I nok se :høhø:

Ja jeg er overhovedet ikke misunderlig over de smukke missebørn og den lækre (mygge)larve :wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er de skønne. :hjerte:
Og herligt at se, så nysgerrige alle de andre er. :smiley:

Hvor ser det bare råhyggeligt ud :hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Super dejlige billeder Lisbeth. Skønt at se at de alle enes :wehuu:

Jeg ER smeltet - hold da op, hvor er de dejlige allesammen

:smelter::smelter::smelter::smelter::smelter:

Slet ikke mine farver…NOT!!

:smelter::smelter::smelter:

Jamen hvor dejlig har man lige lov til at være :love2:

Sikke dejligt, at de alle lige måtte komme ind og hilse på! Tak for kigget, det var nogle dejlige billeder :hjerte:

Det ser vel nok hyggeligt ud :hjerte:

Tak for kigget og nogle dejlige billeder :juhu:

Nuaaa - jeg smelter helt:smelter:

:wehuu::wehuu:

Nuiiiii!!

Sagde Pepita slet ikke noget til at den lille tykke lige pludselig var som ekstra??

Hvor er det dejligt, at Grisling får sådan en hel flok små venner at vokse op sammen med. Men du risikerer jo, at han ender med at blive en kat. På den anden side kunne der vel ikke ske noget ved, at han lærte at bruge bakken :høhø:

Ih hvor sødt! Og det er altså sjovt med en hundehvalp der har samme størrelse som en killing…

Er der også en hundehvalp på billederne? :?

Nå, den… Jeg troede det var barnebarnets marsvin. :stuck_out_tongue:

Årh hvor er de søde - alle sammen :hjerte::hjerte:

Ja hvad mener du Pepita… Lige pludselig dukker der sådan en korthåret Mang Kun op inde hos dine babyer…:tihi:

Du viser bare altid de dejligste billeder Lisbeth… Pas du bare på… Lige pludselig så står jeg og banker på din dør… :muhaha::tihi:

Nuiiiii!!

Sagde Pepita slet ikke noget til at den lille tykke lige pludselig var som ekstra??[/QUOTE]

Nej, hun begyndte bare at vaske ham…har vel bare tænkt…hva’ pokker, en fra eller til …:høhø:

Ja, det ville være rart hvis han lærte at bruge bakken, vi må se hvor meget de får præget ham :tihi:

:coool:NU…ved jeg hvad han skal hedde
HOT-DOG :nananana: