De små tykke bamser

Alså han bider ikke :lol: :lol: :lol:

Og løbe kan han heller ikke, endnu. :wink:

hvor er de skønne, Især er min farvorit hende som er nr. 1 hold op en lækker tortietrold

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;704275]hvor er de skønne, Især er min farvorit hende som er nr. 1 hold op en lækker tortietrold

MVH
Gitte[/QUOTE]

:tihi: Min favorit er så nr. 3, hun er sådan en dejlig lille bamse :høhø:

Jamen så sender du da bare nr 1 til Kongerslev. uhh vil elsker sådan en stor coon og varme mig med under dynen ss

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;704285]Jamen så sender du da bare nr 1 til Kongerslev. uhh vil elsker sådan en stor coon og varme mig med under dynen ss

MVH
Gitte[/QUOTE]

Det kan vi da sagtens finde ud af :tihi:

Her i huset æres Rudolf’s minde stadig 10 år efter, vi mistede ham - og derfor bliver der ikke lukket andre røde (eller creme) katte ind.
Ja, lidt ærgerligt, synes jeg jo, men hvad gør man ikke for husfredens skyld… :høhø:

[QUOTE=FinnFrode;704292]Her i huset æres Rudolf’s minde stadig 10 år efter, vi mistede ham - og derfor bliver der ikke lukket andre røde (eller creme) katte ind.
Ja, lidt ærgerligt, synes jeg jo, men hvad gør man ikke for husfredens skyld… :høhø:[/QUOTE]

Man kan da ikke nøjes med en rød eller creme dreng, jeg har to gående :høhø:

Hvad skal de søde puslinger hedde?

Det er ikke afgjort endnu, hvad de kommer til at hedde :slight_smile:

Hvor er de søde, især den lille cremebolle :inlove:

Yndige er det helt sikkert, men hvornår er mislinger ikke yndige og umodståelige :høhø:

Cremebollen ER virkelig en bolle :tihi:

Det er første kuld, jeg har haft, hvor jeg har synes, at killingerne er fede :lol:

Nurh hvor er de kære… Hvor gamle er de nu? :slight_smile:

Er tema… Skal det være et tema der starter med B, eller et tema hvor de individuelle navne så skal starte med B, eller? :slight_smile:

De bliver 4 uger på fredag, men jeg tvivler på, at jeg får dem til at spise fast føde der :tihi:

Jamen det er navnene, der skal være med B, temaet kan være hvad som helst :slight_smile:

Hmm… har du en yndlingsfillm, yndlingsforfatter? Et sprog du er vild med eller et land, eller? :slight_smile:

De er godt nok kære! :hjerte: