Håber at I kan se vovserne her.
7 uger på søndag bliver de og de er NOGET så frække
Å åhhhh det er de truende muskelhunde igen
Hold nu op de bliver da også skønnere og skønnere
Årh de er cute får helt trang til at have en hvalp igen ( men NEJ
)
Åhhhh, der er de små pølser…de er så søde…
[QUOTE=DK Sugieh;930269]Å åhhhh det er de truende muskelhunde igen
Hold nu op de bliver da også skønnere og skønnere :)[/QUOTE]
Tak
Ja, men denne gang har de dog ikke en kat i munden
Tak
Kender det godt selv…jeg går også og tænker…beholde en…ikke beholde en…beholde en…ikke beholde en…og prøver så at sige NEJ
Tak
[QUOTE=Coon Danica;930281]Tak
Kender det godt selv…jeg går også og tænker…beholde en…ikke beholde en…beholde en…ikke beholde en…og prøver så at sige NEJ [/QUOTE]
Det er så hammer svært med det NEJ Bellina var jo også kun i pleje, jaja hun flyttede da også i 3 dage og kom hjem igen, også blev hun trods vi sagde NEJ NEJ NEJ, men nu er hun 3 år og hun er her stadig
Ja, det er altså ikke nemt
IHHHH De er altså bare så søde!!!
Ja faktisk så søde at man sidder og begynder at forklare sig selv alle fordelene ved Chihuahua…
[QUOTE=Barky;930341]IHHHH De er altså bare så søde!!!
Ja faktisk så søde at man sidder og begynder at forklare sig selv alle fordelene ved Chihuahua… [/QUOTE]
Tak
Der er mange fordele…det eneste problem syntes jeg er…man kan IKKE klappe dem
Åhh ham lobo er da helt fantasisk!!
(altså de andre to er også helt vildt søde - meeeen lobo…
)
skønsakker er de… ja, nemlig ja
Hvor er de kære - og godt runde
Lisbeth, skulle din søn ikke have en af dem, Ronaldo, men han har måske fortrudt?
De skal nu nok blive afsat - ellers beholder du dem bare selv - det vil du vel egentlig også helst
Ohh NOoooooo!!
Dét var ONDT!!
Og mig som er vapse-skruk fordi min far & stedmor lige har fået en Jack Russel hvalp…!!
Hold op hvor ér de skønne dine små mus!!
/Mette -
Jeg er ikke på Facebook og kan kun se ét billede - tror bestemt, det er af pigen. Hun har altid været min favorit, så pyt!
Kan næsten mærke duften af hundehvalp:love2:
Hvorfor dufter de:Dnår kattekillinger bare lugter:muhaha:
Tine
Ja, der er kun det her:
Men hun ser da også fin ud.
Lobo
Limbo
UNDSKYLD Lisbeth - at jeg sådan “hugger” dine billeder, men alle bør have lov til at sidde og savle.
og lige pludselig - en eller anden skønne dag, så kommer jeg og besøger dig. MEN du må IKKE mærke mine lommer efter når jeg kører HØ HØ HØ
Må gi de andre ret ! de er simpelthen for for søøøøøddeeee … :love2: