De små vovser

Håber at I kan se vovserne her.
7 uger på søndag bliver de og de er NOGET så frække :tihi:

Å åhhhh det er de truende muskelhunde igen :smiley:

Hold nu op de bliver da også skønnere og skønnere :slight_smile:

Årh de er cute :hjerte: får helt trang til at have en hvalp igen ( men NEJ :tihi: )

Åhhhh, der er de små pølser…de er så søde…

[QUOTE=DK Sugieh;930269]Å åhhhh det er de truende muskelhunde igen :smiley:

Hold nu op de bliver da også skønnere og skønnere :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, men denne gang har de dog ikke en kat i munden :tihi:

Tak :slight_smile:
Kender det godt selv…jeg går også og tænker…beholde en…ikke beholde en…beholde en…ikke beholde en…og prøver så at sige NEJ :uha:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;930281]Tak :slight_smile:
Kender det godt selv…jeg går også og tænker…beholde en…ikke beholde en…beholde en…ikke beholde en…og prøver så at sige NEJ :uha:[/QUOTE]

Det er så hammer svært med det NEJ :slight_smile: Bellina var jo også kun i pleje, jaja hun flyttede da også i 3 dage og kom hjem igen, også blev hun trods vi sagde NEJ NEJ NEJ, men nu er hun 3 år og hun er her stadig :tihi:

Ja, det er altså ikke nemt :tihi:

IHHHH De er altså bare så søde!!!

Ja faktisk så søde at man sidder og begynder at forklare sig selv alle fordelene ved Chihuahua… :tihi:

[QUOTE=Barky;930341]IHHHH De er altså bare så søde!!!

Ja faktisk så søde at man sidder og begynder at forklare sig selv alle fordelene ved Chihuahua… :tihi:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Der er mange fordele…det eneste problem syntes jeg er…man kan IKKE klappe dem :tihi:

Åhh ham lobo er da helt fantasisk!! :smiley: :smiley:

(altså de andre to er også helt vildt søde - meeeen lobo… :slight_smile: :smiley: )

skønsakker er de… ja, nemlig ja :slight_smile:

Hvor er de kære - og godt runde :inlove::inlove::inlove:

Lisbeth, skulle din søn ikke have en af dem, Ronaldo, men han har måske fortrudt?

De skal nu nok blive afsat - ellers beholder du dem bare selv - det vil du vel egentlig også helst :tihi:

Ohh NOoooooo!!

Dét var ONDT!!

Og mig som er vapse-skruk fordi min far & stedmor lige har fået en Jack Russel hvalp…!!

Hold op hvor ér de skønne dine små mus!!

/Mette -

Jeg er ikke på Facebook og kan kun se ét billede - tror bestemt, det er af pigen. Hun har altid været min favorit, så pyt!

Kan næsten mærke duften af hundehvalp:love2:

Hvorfor dufter de:Dnår kattekillinger bare lugter:muhaha:

Tine

Ja, der er kun det her:

Men hun ser da også fin ud. :hjerte:

Lobo

Limbo

UNDSKYLD Lisbeth - at jeg sådan “hugger” dine billeder, men alle bør have lov til at sidde og savle.

og lige pludselig - en eller anden skønne dag, så kommer jeg og besøger dig. MEN du må IKKE mærke mine lommer efter når jeg kører HØ HØ HØ

Må gi de andre ret ! de er simpelthen for for søøøøøddeeee … :love2: