De små vovser

[QUOTE=Margrethe;930362]Åhh ham lobo er da helt fantasisk!! :smiley: :smiley:

(altså de andre to er også helt vildt søde - meeeen lobo… :slight_smile: :smiley: )[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Eva;930421]Hvor er de kære - og godt runde :inlove::inlove::inlove:

Lisbeth, skulle din søn ikke have en af dem, Ronaldo, men han har måske fortrudt?

De skal nu nok blive afsat - ellers beholder du dem bare selv - det vil du vel egentlig også helst :tihi:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, de er nogle små tyksakker :tihi:
Jo, min søn skulle have haft en…men det har jeg besluttet mig for at han må vente til en anden gang…
Ja, de skal nok få hjem alligevel…måske jeg holder Liva, men ved ikke, det er jo ikke så nemt :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;930486]Ohh NOoooooo!!

Dét var ONDT!!

Og mig som er vapse-skruk fordi min far & stedmor lige har fået en Jack Russel hvalp…!!

Hold op hvor ér de skønne dine små mus!!

/Mette -[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, det er altså slet ikke til at stå for sådan en hundehvalp :slight_smile:

Tak :slight_smile:
Jo det er pigen :smiley:

[QUOTE=skoglund;930556]Kan næsten mærke duften af hundehvalp:love2:

Hvorfor dufter de:Dnår kattekillinger bare lugter:muhaha:

Tine[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, de dufter dejligt sådan nogle små vapser :slight_smile:

Jeg syntes nu også at killingerne dufter…bare lidt :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;930565]Ja, der er kun det her:

Men hun ser da også fin ud. :hjerte:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Altså Lisbeth…! Det burde udløse en eller anden form for advarsel at friste mig på den måde… Det er jeg hélt sikker på! :høhø:

Jeg er faktisk så fristet at jeg ikke engang kan vælge en favorit, og så er den jo tydeligvis HELT gal! Ikk???

[QUOTE=Annette O;930567]Lobo

Limbo

UNDSKYLD Lisbeth - at jeg sådan “hugger” dine billeder, men alle bør have lov til at sidde og savle.

og lige pludselig - en eller anden skønne dag, så kommer jeg og besøger dig. MEN du må IKKE mærke mine lommer efter når jeg kører HØ HØ HØ[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Og tusind tak fordi du " huggede" fotoerne…dumme jeg kan jo ikke selv hitte ud af at ligge dem ind her :tihi:
Kom du bare…men store lommer og tasker er forbudt her :tihi:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Barky;930704]Altså Lisbeth…! Det burde udløse en eller anden form for advarsel at friste mig på den måde… Det er jeg hélt sikker på! :høhø:

Jeg er faktisk så fristet at jeg ikke engang kan vælge en favorit, og så er den jo tydeligvis HELT gal! Ikk???[/QUOTE]

:tihi:
Jo, så er den ikke god…men det er nu heller ikke nemt :tihi:

Jo, så er den ikke god…men det er nu heller ikke nemt :tihi:[/QUOTE]

Tsk…! Og så fniser hun bare imens jeg sidder på hænderne (metaforisk) i mit LIVS krise… :venter:

Undskyld…men du skal bare tænke på hvor mange tissetåre du slipper for at tørre op…samt alle de ting de gnaver i, OGSÅ dine tæer… hvor mange gange du slipper for at være lige ved at at falde for at undgå at træde på dem…de er så uartige, så glæd dig over at du slipper for det…hjalp det lidt :tihi:

Tak. :høhø: Det hjalp en smule på skrukheden… Men de er nu stadig overdrevent nuser! :inlove:

Ja de er så…og det med tissetåren er nu ikke så slemt…tåren er ikke større en en tokrone :tihi:

Scccch…!!! :tihi:

:tihi:

Århh pjat Malle, bare en mere, den bliver jo ikke større end Bellina :hihi:

Nej men to som Bellina puha bliver træt bare ved tanken :slight_smile: Nej holder mig vist til aftalen IKKE FLERE HUNDE :slight_smile:

Nej det hjalp ikke det mindste. Vi synes stadig at den lille sorte Lobo er for dejlig, men boligselskabet siger stadig nej grrrrr.

Ej, dejlige er de alle sammen. Får mig til at tænke på Tjalfe da vi fik ham som 11 ugers.