De smukkeste grønne øjne

Ossy har de smukkeste grønne øjne :wehuu:

Jeg sagde heldigvis ikke noget om, at hun var særlig lady-like :tihi:

Nej, men du har ret i, at hendes øjne er flotte :wehuu::wehuu::wehuu:

og selvom man ikke er en lady, kan man jo godt være dejlig alligevel :hjerte:

med sådanne øjne behøver man ikke at være lady like, for at få opmærksomhed, og du ved jo godt at det er sparetider :wehuu::wehuu:

:wehuu: Giver dig helt ret. Smukke grønne øjne!

Øøøøøøøj, nogle flotte grønne øjne - wauuuuu :wehuu:

Ladylike eller ej, så er hun skøn :wehuu:

Sikke smukke øjne :inlove:

Endnu en Lady Green Eyes! Creamy hilser :heya:
Eller måske ikke såå meget lady, men hva’ :wink: Flotte glugger! :love:

Årh smuk misser - med en dejlig kysse mave :hjerte:

Fede billeder - på den gode måde :høhø: Skønne grønne glugger:hjerte:

smukke øjne…
Hun ligner en, der vil nusses på mavsen… og kysses!

Årh hvor smuk :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Ja, for du hentyder vel ikke, at min kat er tyk … ?? :venter:
Vi bor meget koldt, så det er vinterpels :cool:

Åhhh smuk mis, og du har ret fantastiske grønne øjne hun har. :wehuu:

Øj hvor er de bare smukke de øjne der…!! Og det er missepigen altså også… Ossy er en flot pige i sin bedste form, Alaia her er HELT enig! Man behøver ikke være lady-like for at være en lækkersmækker dame! :høhø:

Ja, for filan, sikke nogle øjne!!!

Og jooo, den har da en rigtig lækker vinterpels om maven, sådan er dét jo!:smiley:

[quote=Skattekat;515279]Ja, for du hentyder vel ikke, at min kat er tyk … ?? :venter:
Vi bor meget koldt, så det er vinterpels :cool:[/quote]

Vinterpels ja - det kender vi også her i det kolde nordsjælland :cool:
Og det er da tydeligt at din søde kat har tyk vinterpels…:muhaha:

Ja hun har da næste hypnotiske smukke øjne…

Og sikke da en vinterpels :ups::ups:

[quote=Ann R;515199]Endnu en Lady Green Eyes! Creamy hilser :heya:
Eller måske ikke såå meget lady, men hva’ :wink: Flotte glugger! :love:[/quote]

Kom lige til at tænke på … Ossy’s mor var efter sigende raceren orientaler (jeg fik hende som omplaceringskat, da hun var ca. 8 mdr.), så måske stammer de smukke øjne fra orientaleren :?

Kan huske hvor skuffet jeg blev, da jeg så hende første gang (da hun blev lukket ud af transportkassen hjemme hos mig) … forrige ejer påstod at hun var blanding af perser/huskat og jeg tænkte at jeg fik en lidt rund og kortsnudet kat …
Men ud af transportkassen sprang en laaaaang og ranglet striwemisser med tydelige (dengang) tegn på at nedstamme fra asiatiske katte … det viste sig jo osse, at ejeren havde tænkt: Det var noget med østen … sikkert en perser, så det skriver jeg da bare :yah:
Dengang syntes jeg hun var noget nær den grimmeste kat jeg nogen sinde havde set :ups: … dengang kunne jeg nemlig ikke li’ asiatiske katte (noget gammelt trauma fra ulidelige siamesere jeg mødte i min barndom)

Et par billeder af hende, sådan som hun så ud dengang … (for mange vinterpelser siden :cool:)

:wehuu::wehuu::wehuu: Waaauuuw for nogle smukke øjne, med det blikfang lægger man ikke mærke til den lidet flatterende stilling…lady eller ej :hjertehop:

Det er godt nok et hypnotisk blik hun sender med de smukke grønne smaragder :wehuu::wehuu::wehuu: