De snorkbobler

Mine katte er simpelthen utrolige for tiden.

De snorkbobler hele tiden - rundt omkring i huset ligger de i små klumper og sover den ud. livet altså.

Så vågner de med mellemrum og skal træne og spise og æde og prutte og så sover de igen.

Der er godt nok roligt her uden killinger:-)

Sover jeres også meget for tiden?
Eller er mine bare blevet tudsegamle lige med et?

:slight_smile:

M&M ligger også og sover hele tiden. De vågner engang i mellem og tager lige en halv times jagt og så ligger de og sover igen.

Og Malik snorker ind i mellem. Det lyder rigtig sødt. :slight_smile:

Her i huset holdes også weekendssnorkeri:)
Ind imellem kommer de op til overfladen og forlanger mad, går ud og kigger efter om jeg har slukket for bruseren, enten på den ene eller den anden side af huset. Kommer ind og brokker, inden de igen vælter rundt og sover:tihi::tihi:
Knus Elin

Det er faktisk noget jeg har lagt mærke til i løbet af denne uge, at det er som om de er ved at gå i ‘‘efterårs-mood’’ … de tilbringer flere timer indendørs end før og er nemmere at kalde ind om aftenen … nu mangler vi bare at Ossy synes at nu er nætterne ved at være for kølige og flytter ind igen, men hun bor udendørs (af egen fri vilje) hele sommeren og kommer kun ind for at spise.

Lige nu ligger min lille misser i mit skød og snorker på livet løs, har endnu kun haft hende en uges tid så det er trættende for sådan en lille killing at komme hjemmfra. Har lige støvsuget første gang og nøj det var ikke noget hun kunne lide. Så er det rart bagefter at kunne tage en lur i skødet på sin menneske mor:-)

vores sover ikke meget for tiden for der er gang i rangfølge-kampene… de små er nået den alder hvor de skal sættes på plads og udfordrer lige rigeligt… så der er virkelig gang i den …

Mini er som et termometer, man kan gætte sig til ca. temp. udenfor ved at kigge på hende. For hvis det er varmt (omkring 25 grader eller mere) så sover hun hele dagen og er rigtig doven, men ligeså snart det er under 25 grader leger hun og har krudt i røven. løber marton og splitter lejligheden ad:rock:

Tror I de tror det er efterår?

Jeg synes nemlig det samme…

Klimaændringerne begynder måske at vise sig hos vores dyrs rytmer… Tankevækkende

Mine har åbenbart ikke “hørt” om klimaændringerne, der er godt gang i racerløb osv :slight_smile:

Mine to sover også HEEELE tiden synes jeg!! De sidste to uger har de bare sovet, og sovet , og sovet, og sovet og sovet! Basil er lidt mere aktiv end Bamse, men det er faktisk ikke så meget igen!

Når de så er oppe så skynder jeg mig at finde en drikkepind og lege med dem, simpelthen fordi jeg synes de er alt for stille lige i tiden!