De stribedes tråd

Så er turen kommet til de stribede katte. har du sådan en? Garanteret du har:-) Intet hjem er perfekt uden vel?

Her er min stribe mis Thomas Omalley - vis mig din:-)

Jeg har to skønne stribere herhjemme, to vidt forskellige katte, det eneste de har til fælles er at de begge er blotched tabby - og at de begge bor hos mig -høhø

Først Devi (sort blotched tabby med hvidt):

Og et gammelt billede hvor man rigtigt kan se hendes kanonflotte mønster:

Og så Junior (blå blotched tabby)…her det allerførste billede jeg tog af ham da han stadig boede hjemme hos sin mor:

Og som lidt ældre:

Og som (næsten) voksen og følsom:

Sally kan hvis godt deltage her :inlove:

Gia Gissemisseskat er så langhåret, at det er svært at se hendes klassiske blotchedtabby mønster - men hun er tværstribet på forbenene - åbenbart helt normalt, men jeg havde aldrig lagt mærke til det før, og er heeelt solgt:

Leise er rødtabby, jeg har desværre ikke noget foto af ham fra siden, hvor man rigtig kan se mønstret:

Jubii, her kan Buster være med-høhø

Ossy er en rigtig stribemis :wehuu:

Spiller død sammen med Tarzan …

Hendes smukke fjés :slight_smile:

Tarzan er rød/tabby med hvidt …

Bambina er den smukkeste rød/blotched tabby med hvidt :wehuu:

Hvor er de fine jeres striber :smiley:
mine exotics er med striber for det er svært at finde en exo uden striber men her er Gigolo med striber og vand på hagen

Uuuuu så skøn han er (og du synes, min Leise er lækker - men han er ikke nær så bamset som Gigo) :wehuu:

Sikke mange skønne, skønne stribemisser :slight_smile:

Faxe K:

Shaker :

Her er Kista

Og her er Figaro

Misi, billeder er nogen gange så taknemmelige :slight_smile: man skal have dem i hænderne før man kan vurdere :)) Personligt kunne jeg godt ønske større hovede på Gigo men han er ikke så gammel endnu, så det kan nå at komme.
Hvor er her bare mange skønne stribekatte :slight_smile:

Jow jow hvad er et hjem uden stribede misser?

Her er de allesammen.
Knus Elin

Jamen, det vil jeg da vældig gerne, så straks, jeg får chancen! Det her er stygt OT, men kommer du til Frb med ham, eller en anden udstilling snart? :wink:

Kattegale er jo stort, her må være mange flere stribemisser?:inlove:

Her er så lige et helt nyt billede…taget for et par timer siden

Min datter har hænderne fulde…af Ziggy og Shadow

-høhø-høhø-høhø

:wehuu::wehuu::wehuu:

Man sidder her og frydes, gør man…

Søde katte :hjerte:

Men jeg kan ikke være med her, mine katte er godt nok ticked tabby, men striberne gemmer de nu temmeligt godt :thumbup:

/Dorte

Uh man glædes og savler over de mange dejlige strivere i denne tråd :wehuu: Jeg har jo selv et par stykker af slagsen host, men den forkortede udgave kommer her :tihi:

Miauw og Kelterne :hjerte:

Så blev pladsen i mælkebaren lidt mere trang - find Miauw! :rofl:

Jamen her kan Bølle da at være med :wehuu:

Og et lille mavenusse-billede…

Sikke nogle smukke stribemisser i har :wehuu:

Jeg kan være med med min gamle Sophie som har taget turen over regnbuen for nogle år siden

Her er mit smukke eksemplar af de stribede :wehuu:
Gråmis