De Syv Små Siatalinger

8 dage gamle. Med mor Cassandra og moster Scala. :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Cassandra har en lang tunge. :høhø:

Hold dog op med at vise den slags herinde… det er jo ikke til at holde ud :smiley: :wink:
Hu ha de er kære i den alder… :slight_smile:

For søren! Der er nogle lækre sager imellem! :hjerte:

Hvor er de fine :hjerte: - og moster Scala ser næsten lige så salig ud som moderen… :smiley:

:klapper: Den der lille killing med tungen helt ude af munden… :lovelove:

uhh jeg smelter når jeg ser de blochedtabby, men hvor er de alle skønne

Er der stadig kun en enkelt dreng?

Det bliver sjovt og skønt at se dem vokse op. Der bliver godt nok liv og glade dage…

[QUOTE=HelleC74;1080166]Er der stadig kun en enkelt dreng?

Det bliver sjovt og skønt at se dem vokse op. Der bliver godt nok liv og glade dage…[/QUOTE]

Jep. Stadig den ene dreng. :tihi: Arme ham med alle de søstre.

Hende med tungen ude af munden er jeg helt vild med. Hun er SÅ flot spottet og endda blå. :inlove: Men hun er også FRYGTELIGT korthåret. :klapper:

sikke en gang farvelader og så så mange piger. lidt usædvanligt og hvor er de fine.

Var de ikke alle langhårede? :slight_smile: Hvilken en er drengen?

Drengen er den lille HELfarvede mørke chokolade. :hjerte:

Det er både et farvelade og racelade og pelslade kuld. :klapper: Der er kort og lang pels og 3 racer. :tihi:
Der er vist 1-2 som ser mere pjuskede ud. (især den ene lilla bicolor) De bliver langhårede.

Nuiiii hvor er de skønne - og sikke forskellige de er :hjerte:

[QUOTE=Barky;1080196]Drengen er den lille HELfarvede mørke chokolade. :hjerte:

Det er både et farvelade og racelade og pelslade kuld. :klapper: Der er kort og lang pels og 3 racer. :tihi:
Der er vist 1-2 som ser mere pjuskede ud. (især den ene lilla bicolor) De bliver langhårede.[/QUOTE]

:besvimer: en langhåret lilla bicolor orientaler! :hjerte:

[/QUOTE]

Det lyder som en, jeg ikke bør se mere til… :fløjte:
Tak for kigget :smiley:

[QUOTE=Ann R;1080209]Det lyder som en, jeg ikke bør se mere til… :fløjte:
Tak for kigget :D[/QUOTE]

Ja ok, det var vist en dårlig formulering… For med helfarvede mente jeg bare en af dem uden hvid tabby. -LOL
De er alle sammen tabby. Spottet eller blotched. :høhø:

Der er vist 1-2 som ser mere pjuskede ud. (især den ene lilla bicolor) De bliver langhårede.[/QUOTE]
helfarvede???
:savle:
helfarvede chokolade?

Jeg overlever det ikke…

Læs mit svar til AnnR Helle… :høhø:

Det er bare mig som der er en sprogspasser… Jeg er så tabby-vant at jeg totalt glemmer non-agouti. rødmer

Men der er enkeltbilleder af killingerne her i Charly’s åbne facebook album. Facebook – Anmelden oder Registrieren

[QUOTE=Barky;1080213]Læs mit svar til AnnR Helle… :høhø:

Det er bare mig som der er en sprogspasser… Jeg er så tabby-vant at jeg totalt glemmer non-agouti. rødmer

Men der er enkeltbilleder af killingerne her i Charly’s åbne facebook album. Facebook – Anmelden oder Registrieren
Ja jeg undrede mig også over han skulle have tabt striberne :?:?

Siatalere er så fjollede… Man ved aldrig. -LOL

[QUOTE=Barky;1080213]

Nr. 1 og nr. 5! Åh gud!