De to søde rocktøser som blev hjemme

Jeg havde ikke let ved at beslutte mig for hvem af pigerne jeg skulle beholde så det endte med at de begge blev hjemme :smiley: Tiden er gået stærkt og de er jo vokset en del siden, disse billeder er taget her i julen :thumbup:

Dirty Fairytale aka Ditte :hjerte:

True Believer aka Trudy :hjerte:

Og som bonus får I et billede af deres mor Nikita der meget fornuftigt holdte sig indendøre. Hun skulle ikke nyde noget af den friske luft på altanen :høhø:

Det var lidt billede spam fra Casa Sabrecats :tihi:

Ååh de to smukke rocktøser , de er bare smukke:wehuu::wehuu:
Og så lige et par poter af mormis Nikita :hjerte:
Hun er da fornuftig at bliver under dynen :tihi:

Dejlige tortie rockertøser :wehuu::wehuu::wehuu:

Næh! En Ditte!! :hjerte: :thumbup:
Hvor er de dejlige begge to - kan godt forstå det var svært at vælge :gruble:

Dejlige tøser det er de :wehuu:

Nøjiii hvor er de skønne… kan da godt forstå du ikke kan vælge imellem dem… :hjerte:

De to dejligheder ville jeg heller ikke kunne vælge imellem, nøj de er dejlige.
Knus Elin

:tihi: Der bli’r da hurtigt mange missere hjemme hos dig, hvis du beholder 2 hver gang :tihi:
Ja derfor bliver jeg aldrig selv opdrætter - jeg ville nemlig slet ikke kunne gå af med nogen af dem :lol:
De er da også bare nuser begge to :wehuu:

[quote=•~ Rikke ~•;526049]:tihi: Der bli’r da hurtigt mange missere hjemme hos dig, hvis du beholder 2 hver gang :tihi:
Ja derfor bliver jeg aldrig selv opdrætter - jeg ville nemlig slet ikke kunne gå af med nogen af dem :lol:
De er da også bare nuser begge to :wehuu:[/quote]

Hi hi jaa det kan hurtigt blive til en flok meeen jeg er langt fra rekorden for den er der nemlig en anden der har og så endda med næsten en 100% rekord for et kuld :høhø: …men jeg gør da et heftigt forsøg :lol:

:tihi: Ja forstår godt det kan være super svært at give afkald på de små pus :slight_smile:

Jeg har hørt når man begynder på noget så skal man stræbe efter 100 % eller var det ang. noget andet jeg har hørt det :?

Men du må slæbe de to piger med på en tica show i det jyske engang. Det ser ikke ud til at jeg ikke rammer djævle øen andet end når jeg er på en dags udstilling, og så har jeg jo ikke tid til at komme for at kramme & nusse.:slight_smile:

[quote=Noël;526082]Jeg har hørt når man begynder på noget så skal man stræbe efter 100 % eller var det ang. noget andet jeg har hørt det :?

Men du må slæbe de to piger med på en tica show i det jyske engang. Det ser ikke ud til at jeg ikke rammer djævle øen andet end når jeg er på en dags udstilling, og så har jeg jo ikke tid til at komme for at kramme & nusse.:slight_smile:
[/quote]

He det startede på et andet forum i tidernes morgen med 50% og 100% statestik og den kom der meget morskab ud af. Og ja jeg har så denne her gang næææsten ramt 50 % men ikke helt for der var 5 killinger i kuldet :slight_smile:

Tøserne kommer med på TICA showet i Albertslund til Marts, men om de begge er med til det andet show det må tiden vise :slight_smile:

Hmm det er på djævle øen, og i den weekend hvor Spike skal møde en FIFe dommer for evt at får sidste sidste Cert og blive SP.:kryds:
Så må jeg vente til næste gang til at se en af pigerne.:slight_smile: