De tre har invaderet sofaen og nyder lørdag aften foran TV'et

en stille og rolig lørdag aften på sofaen…
Der er plads til mig også! Men jeg måtte lige rejse mig for at tage billedet.:tihi:

Hvor ser det hyggelig ud :slight_smile:

Hvor ser det hyggeligt ud :slight_smile:
Meeeenn…du har altså mere plads end jeg har :tihi:

Dejligt motiv. Og selv om gamle Celine har lagt sig lidt for sig selv, så er hun jo også med. :smiley:

Skønne misser :slight_smile:

Åhhh det er så hyggeligt når alle kommer og vil putte sammen med en på sofaen. :smiley:

Ren hygge :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

Det er altid dejligt, når misserne gider lege hygge. Også selv om man selv ender med minimalt plads OG dårlig side stilling - hihi :smiley:
Skønt billede af dem :slight_smile:

Hvor ser det bare hyggeligt ud :love2:

Tak. Ja, det var det sørme også. Specielt fordi det er sjældent, at dette sker.:slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;805454]Hvor ser det hyggeligt ud :slight_smile:
Meeeenn…du har altså mere plads end jeg har :tihi:[/QUOTE]

Tak. Hehe. Ja, jeg kunne godt forestille mig, at jeg har lidt mere plads. Jeg havde ca. halvdelen af sofaen her.:tihi:

Tak Finn. Celine er jo lidt mere fin end de to andre…Derfor har hun pladsen, der er fysisk højere end pladsen hvor de to andre sidder (derfor armlænet), fra det sted kan hun holde øje med de to andre drenge/pøblen…

TAK!:slight_smile:

Tak. NEMLIG!:slight_smile: Det sker så sjældent. Desuden var vi “alene” hjemme, da min mand var ude - så vi kunne rigtig putte lørdag aften!:tihi:

[QUOTE=conninissen;805581]Ren hygge :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni[/QUOTE]
TAK!:slight_smile:

[QUOTE=Marianne;805646]Det er altid dejligt, når misserne gider lege hygge. Også selv om man selv ender med minimalt plads OG dårlig side stilling - hihi :smiley:
Skønt billede af dem :)[/QUOTE]

Tak. Hehe…det var så hyggeligt. At sidde med dem og se TV og de puttede og var så søde og rolige…:slight_smile: Sådan ville jeg gerne have det hver aften…:tihi:

Tak. Hyggeligt var det!:slight_smile:

Sådan en hyggelig aften med dem alle sammen i sofaen sker så sjældent, så jeg nyder det når det sker…
Når jeg tænker over det, sker det nogen gange når min mand ikke er hjemme eller er bortrejst…

Der mangler da kun lige en perser :stuck_out_tongue:

Synes du?:tihi:

Synes du?:tihi:[/QUOTE]

Og en Sphynx - og måske noget Siatalsk også… :slight_smile: