December tanker 2020

Wulffmorgenthaler 3/12 :slight_smile:

https://politiken.dk/incoming/img8007134.xppox5/ORIGINALS/original_960/wm_2020_1203

14 Likes

Hmmmm… Så sku’ jeg måske overveje at melde mig ind i Folkekirken igen… :thinking: :sunglasses:

4 Likes

Jeg bliver kimet ned af tyske telefonnumre i dag … der er allerede blevet ringet 6x og altid fra et nyt nummer :ahhhhhhh:
Stop så! :venter:

Så mangler nissehuen til kontor bamsen bare at få hæftet ender også er den færdig, så mangler jeg bare Chap og julemændene fra Disneys juleshow også er jeg færdig med mine kollegers ønsker til julepynten på kontoret :joy:

2 Likes

Har ville anmelde nogle annoncer på DBA, men kan hverken gøre det i crome eller edge :argh:

alene på første side under racekatte, er der 10 annoncer ud af 21 som ikke har stamtavler :argh:

Dagens bedste nyhed. - jeg kan se alle tal undtagen den med at jeg mangler en kat…
Sådan noget bør tages alvorligt!!!

6 Likes

Samme her, det må straks fikses!

1 Like

Og jeg havde så lige læst det som “can” - og nået at tænke, det meste passer sgu’ da nok meget godt… :thinking: :sunglasses:

2 Likes

Kattene har stadig ikke haft behov for at undersøge det nye kradsetræ. Jeg tror faktisk også, det lugter lidt - som nye ting kan gøre. Anderledes end det gamle, i hvert fald. Vi må se, om de på et tidspunkt finder ud af det.

Jeg har beholdt tønden fra det gamle. Den var for pæn til at smide ud, så den står i det andet hjørne. Chili har været inde at sove i en af hulerne - som hun har for vane - så det har ikke betydet noget, at den er blevet flyttet.

9 Likes

Jeg synes næsten altid man kan dele nye ting op i to, når det gælder katte, enten er det et hit øjeblikkelig, eller også kan det ses an og så kan der nogen gange gå meget lang tid, før det bliver taget i brug. Jeg har nogen gange givet dem lidt godbidder i et nyt kradsetræ, så de hurtig kan se det er okay at betræde.

1 Like

Nu har vi været på julegaveindkøb :slightly_smiling_face: Det foregik fredeligt ved køkkenbordet og jeg mangler kun den til Lars og han til mig :slightly_smiling_face:
Jeg er egentligt ikke meget for at handle over nettet, for synes det er smadder hyggeligt at julehandle :christmas_tree:
Men corona har gjort, at det må blive sådan i år, så har jeg da også taget lidt ansvar :smile:

5 Likes

Jeg har også kun købt på nettet indtil videre.

1 Like

Det der med ansvaret… det er rent blær :joy: det forholder sig sådan at to af gaverne ikke kan fåes tæt på og andre to er udsolgt i butik :crazy_face: men det lød godt :joy:

3 Likes

Jeg skal sende en pakke til Island og porto koster det samme, som pakkens indhold :rolleyes2:
#PestNord

Det er det same, jeg oplever, når jeg skal sende til Østrig. Nogle gange bliver det nogle dyre gaver, når først portoen er betalt :uha:

1 Like

Det gælder også fra udlandet, skulle bestille en træningsstige til min niece og den hun havde fundet ville lige koste det samme i fragt som selve varen.
Fandt den så 10,- dyrere på en dansk side men til 1/3 i fragt :wink:

Jeg fik denne besked fra Rikke tidligere i aften… :sweat_smile:

Jeg har lige klippet negle på Andrea, hun hader det. Det er svært ikke at grine af hende, når hun ligger der på ryggen og råber: Puhaa, gå i seng, godnat, puhaaa🤣🤣🤣

18 Likes

Jeg kender det godt … :surrender:

7 Likes

:sweat_smile:

1 Like