December tanker 2020

Wulffmorgenthaler 3/12 :slight_smile:

14 Synes om

Hmmmm
 SĂ„ sku’ jeg mĂ„ske overveje at melde mig ind i Folkekirken igen
 :thinking: :sunglasses:

4 Synes om

Jeg bliver kimet ned af tyske telefonnumre i dag 
 der er allerede blevet ringet 6x og altid fra et nyt nummer :ahhhhhhh:
Stop sÄ! :venter:

SÄ mangler nissehuen til kontor bamsen bare at fÄ hÊftet ender ogsÄ er den fÊrdig, sÄ mangler jeg bare Chap og julemÊndene fra Disneys juleshow ogsÄ er jeg fÊrdig med mine kollegers Þnsker til julepynten pÄ kontoret :joy:

2 Synes om

Har ville anmelde nogle annoncer pÄ DBA, men kan hverken gÞre det i crome eller edge :argh:

alene pÄ fÞrste side under racekatte, er der 10 annoncer ud af 21 som ikke har stamtavler :argh:

Dagens bedste nyhed. - jeg kan se alle tal undtagen den med at jeg mangler en kat

SĂ„dan noget bĂžr tages alvorligt!!!

6 Synes om

Samme her, det mÄ straks fikses!

1 Synes om

Og jeg havde sĂ„ lige lĂŠst det som “can” - og nĂ„et at tĂŠnke, det meste passer sgu’ da nok meget godt
 :thinking: :sunglasses:

2 Synes om

Kattene har stadig ikke haft behov for at undersÞge det nye kradsetrÊ. Jeg tror faktisk ogsÄ, det lugter lidt - som nye ting kan gÞre. Anderledes end det gamle, i hvert fald. Vi mÄ se, om de pÄ et tidspunkt finder ud af det.

Jeg har beholdt tÞnden fra det gamle. Den var for pÊn til at smide ud, sÄ den stÄr i det andet hjÞrne. Chili har vÊret inde at sove i en af hulerne - som hun har for vane - sÄ det har ikke betydet noget, at den er blevet flyttet.

9 Synes om

Jeg synes nÊsten altid man kan dele nye ting op i to, nÄr det gÊlder katte, enten er det et hit Þjeblikkelig, eller ogsÄ kan det ses an og sÄ kan der nogen gange gÄ meget lang tid, fÞr det bliver taget i brug. Jeg har nogen gange givet dem lidt godbidder i et nyt kradsetrÊ, sÄ de hurtig kan se det er okay at betrÊde.

1 Synes om

Nu har vi vÊret pÄ julegaveindkÞb :slightly_smiling_face: Det foregik fredeligt ved kÞkkenbordet og jeg mangler kun den til Lars og han til mig :slightly_smiling_face:
Jeg er egentligt ikke meget for at handle over nettet, for synes det er smadder hyggeligt at julehandle :christmas_tree:
Men corona har gjort, at det mÄ blive sÄdan i Är, sÄ har jeg da ogsÄ taget lidt ansvar :smile:

5 Synes om

Jeg har ogsÄ kun kÞbt pÄ nettet indtil videre.

1 Synes om

Det der med ansvaret
 det er rent blÊr :joy: det forholder sig sÄdan at to af gaverne ikke kan fÄes tÊt pÄ og andre to er udsolgt i butik :crazy_face: men det lÞd godt :joy:

3 Synes om

Jeg skal sende en pakke til Island og porto koster det samme, som pakkens indhold :rolleyes2:
#PestNord

Det er det same, jeg oplever, nÄr jeg skal sende til Østrig. Nogle gange bliver det nogle dyre gaver, nÄr fÞrst portoen er betalt :uha:

1 Synes om

Det gÊlder ogsÄ fra udlandet, skulle bestille en trÊningsstige til min niece og den hun havde fundet ville lige koste det samme i fragt som selve varen.
Fandt den sÄ 10,- dyrere pÄ en dansk side men til 1/3 i fragt :wink:

Jeg fik denne besked fra Rikke tidligere i aften
 :sweat_smile:

Jeg har lige klippet negle på Andrea, hun hader det. Det er svĂŠrt ikke at grine af hende, når hun ligger der på ryggen og råber: Puhaa, gå i seng, godnat, puhaaađŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

18 Synes om

Jeg kender det godt 
 :surrender:

7 Synes om

:sweat_smile:

1 Synes om