Decembers tanker

Okay og tak, den slags har jeg slet ikke tjek på. Grunden til at jeg tænker det kunne være en huskat, er fordi det er en fritløber midt inde i København. Og mit indtryk er, at der trods alt flere der lader deres huskatte være fritløber, end der er folk der lader deres racekat være fritløber, selv om det også sker.

Så kom udlejeren med et splinternyt komfur :thumbup:
Men puuuh hvor det stinker, når sådan en ny ovn lige skal brændes af :besvimer:

4 Synes om

I så fald skal den huskat være en blanding af én af de nævnte racer :slight_smile:

Der kan nemlig kun komme maskede katte hvis begge forældre bærer maskegenet :slight_smile:
[/quote]

Eller nogle af alle de andre racer, der bærer maskegen? Bare lige som uddybning :slight_smile:

1 Synes om

Jeg bliver helt varm om hjertet, når jeg kigger hen i sofaen og ser de to småfede liggende tæt sammen - Robin med et forben hen over ryggen på Elias :heart_eyes::heart_eyes:

Man elsker jo de to lømler helt op til månen og tilbage igen :hjerte::hjerte:

12 Synes om

FB flyder lige pt over med et hav af “glædelig jul” skabeloner med folks private billeder.
Hvad hedder det hvis man vil søge på sådanne skabeloner? Har lige forsøgt mig med google, men synes ikke der dukker noget op jeg rigtig kan/vil bruge, så jeg tænker at jeg søger på det forkerte… gerne hvad sådan noget også kaldes på engelsk… en helt anden boldgade end jeg normalt befinder mig i … så er lidt blank :slight_smile:

Jeg har flere gange brugt imikimi.com på min computer, min telefon og jeg, er ikke smarte nok til at kunne den slags ting sammen. :ups:

Imikimi synes jeg også er den bedste jeg har fundet (og med mest diskret logo)

1 Synes om

@Eva_K, Det skal helt sikkert være via pc… og tak :slight_smile:

1 Synes om

Jeg er VILD med min nye tørretumbler… hold da op den er effektiv :slight_smile: Nu kan jeg pludselig fornemme at den anden har været ved at være træt rigtig længe :slight_smile:

3 Synes om

Ja selvfølgelig, der er jo flere andre maskekatte end de 2 racer :slight_smile:

1 Synes om

Sikke stille her er i dag, mon alle ligger vandret ud i luften for at nå det hele ?

1 Synes om

Stille :astonished: Her er alt andet end stille og jeg ligger nærmest vandret, for her prøver de ikke at blive færdige til at lade julefreden falde over sig… Næ nej… Her har jeg tabt diskussionen med Hildi om små misser skal være i kassen eller ej… det blev til “eller ej” :roll_eyes::revolving_hearts:
Nu hiver jeg killinger ud under sofaen ligeså stærkt som deres små ben kan bære dem derind og tæpper er fundet frem så sprækken kan lukkes :smiley:

1 Synes om

nå…når nu jeg er den eneste der har tid til at finde irrelevante nyheder kan jeg da fortælle at “gammel-Mag” har forlænget med Corvette …
ikke at det efterhånden er let at se USA løbeme her i DK, men de kan da streames og 24 timers på Le Mans bliver da TV dækket …

4 Synes om

A pro pos nyheder er det eneste man taler om i Århus i dag, at Letbanen endelig kører med passagerer…

og indtil videre uden uheld

Ioniske søjler hentet og hjembragt - check!
Ørerne brændt fuldstændigt fri for enhver form for smuds, støv eller modstand - check!
Claus´ mund skal vaskes med grøn sæbe på grund af det :slem: - kommer vi til :wink:
Damned, de er goooodt nok tunge, og jeg har købt ting jeg har fået mere ros for… men nu er de MINE :innocent:

4 Synes om

Man taler om at indgå væddemål om hvornår det går galt :wink:

Juleferie fra i går af :smiley:
Hvor ER det skønt :smile:
så skal vi bare lige have handlet ind i morgen…og gjort lidt rent her…så er vi ellers klar til julen …

6 Synes om

Juleferie - gad vide hvad det ord betyder???
Jeg læser det alle steder, nå jeg må finde en online ordbog der kan forklare fænomenet :grin:

det er det jeg har næsten hele dagen i dag …når jeg har været ude med extra affald - for fætter skrald kommer ret skævt i julen …og hentet æggehvider til kransekagen …så skal jeg nemlig bare rode noget aftensføde sammen …og ordne alt det løse …nå det bli’r vel til et par timer …ferie…stærkt overvurderet …grumf