Decembers tanker

Heller ikke her :slight_smile:

1 Synes om

I år skal vi for første gang ikke holde jul med Clara og Gusse…øv øv…men sådan er det, de skal til Fyn i morgen og holde jul med farmor og farfar :slight_smile:
Vi har så i aften været ude og hygge ved dem og holdt lillejuleaften…sååå hyggeligt :slight_smile:Vi har fået stegte ål (stegt bacon til de kræsne) med kartofler og persillesovs…mums
Jeg skulle have dessert med og intet skulle være …Julet…så desserten var…lagkage med rutebiler og masser af jordbær i…OG mandel i selvfølgelig…og Gusse var den heldige…han fandt kernen som han sagde…så hos os vil det fra nu af altid hedde…Kernegaven hi hi
I morgen skal vi holde jul ved min søster…og Malthe skal med os…så helt uden børnebørn bliver det heldigvis ikke :heart:

8 Synes om

Lidt pjevset…det er den første jul uden min store datter…sådan er det bare…men det gør alligevel lidt ondt…38 jul sammen…men der kommer jo mange flere vi skal holde sammen…ellers glæder vi os bare til anden juledag her :heart:

Sådan går det, når man er Bisse-Bjørn. Mon ikke det kan være en effektiv trussel fremover? :wink:

1 Synes om

Man skal ikke lade sin damper stå samme sted i længere tid, men ellers intet problem, heller ikke på billig laminat klik gulv. Sæbebehandlet ville jeg nok kun gøre det hvis det var tvingende nødvendigt ved fx giardia

Godt at vide, jeg har også gået og overvejet en :wink:

Så blev det d 24. december. I år er det blot mine forældre og jeg.
Jeg prøver at nyde det.
Det er bare svært når jeg selv har så mange smerter at hver dag er en kamp.
Og samtidig har en kat - Buster - der ikke har været på toppen i knap 4 år, og tanken o det sidste farvel spøger i baggrunden dagligt.

Glædelig jul allesammen

1 Synes om

Vi har et røv træls sæbebehandlet trægulv i stueetagen. Hvidpigmenteret for det ikke skal være løgn, den del er dog heldigvis snart ren datid.

Vi bruger damprenseren til at fjerne bræk og hovsa, og så lever vi med, at der bliver lidt en plet af det. Bare syren i opkastet laver af sig selv en plet alligevel…

Gemalen: Jeg tager din bil på arbejde igen idag, det er vel OK?
Mig: Ja, jeg skal jo ingen steder, alle butikker er lukket. Det bliver billigt :slight_smile:
Gemalen: Right… der er altid åbent på internet, så deeeeet får vi vel se om det bliver, billigt…!!

Right - mon det var en decideret opfordring :slem:

1 Synes om

halemejserne er kommet …de kommer sammen med vinter…
kokkene slås om hønsene
3 rådyr er liiiiidt efter hiinanden …
tror vinteren kommer snart

5 Synes om

De sagde i løbet af efteråret at det ville blive en isvinter og kulde og bla bla bla.
Nu er vi 25 dage ind i den første vintermåned uden reel vinter, måske det begynder nu…

Py-ha! Så har jeg slettet nogle ting på to do listen, som har stået længe! Bestilt 2 flybilletter til de sidste dommere, og ejerskiftet 30 katte i Katteregisteret og meldt 9 døde! Ja, det er lidt længe siden jeg sidst har haft fat i stakken med blå slips :slight_smile:

1 Synes om

Jeg brugte min damprenser på det sæbebehandlede plankegulv i den tidligere lejlighed. Det var sikkert ikke optimalt, men det var ikke mit indtryk, det umiddelbart tog skade af det.

Skal jeg nævne, at fragten fra Kina stiger fra nytår?

Må vist hellere se at finde dyner…I morgen kommer hele familien til julefrokost her…så skal tidligt op for at stege og brase…OG lave frugtsalat :slight_smile:

Sad ved siden af min 4-årige niece R til aftensmad i dag, og vil lige dele vores samtale med jer. (Nogen har set det på fb- I må bære over). Den gik sådan her:

R: Moster Trine, jeg har en julegave til dig!
Mig: Det lyder da dejligt.
R: Min gave er mig! :hjerte::lol:

Det forsatte så:
R: Hvornår fik jeg dig?
Mig: Hvad mener du?
R: Hvornår fik jeg dig til moster?
Mig: Det fik du den dag, du blev født.
R:…(tavshed)… Nå… så det var til min fødselsdag?

Ja, det måtte jeg jo medgive. Godt vi har fået hinanden :hjerte:

11 Synes om

Ikke mens Claus hører på det, vel :wink: Nå, indtil nu har jeg faktisk vare været god og ikke brugt en krone på nettet! Reelt set mangler jeg heller ikke rigtigt noget, udover tålmodighed :slight_smile:

Og derfor bestilte jeg mit tilbehør til mine nye hovedtelefoner fra eBay med det samme! :stuck_out_tongue:
Det har jo intet med utålmodighed at gøre! Niks :crazy_face: :innocent:

Jeg har bare taget nyheden som fri adgang til at shoppe amok… Hvorfor skulle Rune ellers fortælle mig det? :innocent: