Decembers tanker

Så se lige her, hvad det kan blive svært at leve uden! https://www.ebay.com/itm/Sanrio-Sanrio-Purse-Hello-Kitty-Hello-Kitty-Round-Zipper-Leather-Enamel-Monnew/272962059741?hash=item3f8dce7ddd:g:qwwAAOSwfRdZMr5B - til den pris kan det såmænd være lige meget med det med fragt, host…! (Men den ER fin!)

Der var nogle der fortalte mig at Fiona ville gå i løb den 22. dec. så snart solen og dagslyset og det der.
Jeg var ‘jajaja I taler som I har forstand til…’ :grin:

Det er d. 26. dec. dd og en vis frøken triller og kurrer og ja en let hånd på det nederste af ryggen og halen blev i den grad slået til side…

Så ja, I talte tydeligvis korrekt :rofl:

2 Synes om

Crazy cat ladies har nogle gange mere forstand på tingene, end man umiddelbart får indtryk af :wink:

4 Synes om

Haha ja heldigvis er jeg omgivet at meget vidende mennesker!

Jeg var helt med på at hun ville gå i løb her til foråret, hun er trods alt 13 mdr. Men jeg troede virkelig at det sådan skulle være “synligt forår og væsentlig ændring i dagslys” - men ja, der blev jeg så snydt.

Den lille Frk. Kurredue er dog ganske underholdende. Ikke en skriger, bare nonstop kurrelyde og megainladende. Selv Theodor er sådan - styr dig dog dame :lol:

4 Synes om

Jeg fik jo heldigvis lidt penge i julegave, så nu kan jeg komme til frisøren. Jeg er blevet for langhåret, har jeg kunnet konstatere de seneste dage. Eller rettere nætter. Jeg har drømt, at jeg er blevet hevet i håret - og det har så vist sig at være Asani, der mosler rundt oppe i hovedenden af sengen og træder på det :venter:

Så jeg må hellere få bestilt en tid og få klippet så meget af, at det ikke længere kan bruges til at tørre fusser i :hoho:

5 Synes om

Vær glad for at der ikke er lyd på! :grimacing:

5 Synes om

Gæster lillejuleaften til gløgg og æbleskiver, arbejde 15-23 juleaften og ja komme hjem inden de sidste gæster gik, job 14-20 juledag og i går 31 gæster til julefrokost.
I dag vil jeg holde juleferie hele dagen :smiley:
Lars er taget til åbent hus et eller andet sted med nogle landbrugsmaskiner… what do i know… så jeg fiser husleje af på sofaen med de små og er blevet et levende klatretræ :revolving_hearts:

7 Synes om

Nå, Vegas blærebetændelse is back with a vengeance!! Nu med mange, mange små tissetårer med blod i :frowning: Det gik ellers fint, det gør det så ikke mere. Dyrehospitalet ville gerne have en frisk urinprøve, men blæren var nærmest tom, så de ville beholde hende. Hun trissede rundt på gulvet mens vi forsøgte at finde ud af hvad der er med Eddie - straks satte hun sig over gulvristen og tissede :laughing: Inden vi var færdige havde hun tisset 3 gange i risten :slem: - held og lykke med at få så meget urin i blæren, at det kan trækkes ud med en kanyle :sunglasses: Katte!! Can´t live with them, can´t live without them!! :two_hearts:

4 Synes om

Svigerfar mente at det måtte være svært at vænne sig til stilheden hjemme hos dem, når man skal sove… Efter første nat hjemme i halvanden uge, er det nu lige omvendt! Hos dem er der en varmepumpe der kører ind i mellem og lige når man lægger sig til, er der også den sagte mumlen fra fjernsynet i stuen, mens der en december aften mellem jul og nytår er helt stille på kollegiet, med det resultat at jeg havde svært ved at sove :tihi:

1 Synes om

Nå, men Vega fik ikke afleveret urin i løbet af hele eftermiddagen igår, så hun overnatter på dyrehospitalet. Det har besvaret et par spørgsmål allerede: Nej, der ER nok ikke andre med ondt i blæren, selv om der har været tidsset så meget at det har vi indimellem troet. For siden hun kørte med derover til frokost igår, er der ikke tisset et eneste sted på gulvet. Det er sådan set rart nok :slight_smile: Så håber vi at udvidet urinprøve giver nogle svar i løbet af idag - og behandlingsmulighed der virker!

3 Synes om

Her er lidt stille nu… Claus er kørt til Sjælland med Olsen og Frk. Olsen, og Oda flyttede igår og Oline forleden… Vega på dyrehospitalet og resten sover… det tror jeg vist også jeg gør om lidt :slight_smile:

4 Synes om

Når man opdager helt nye nuancer og toner fra guitaren i musikken, så ved man bare, at det er gode hørebøffer man har fået sig. Selv meget velkendt musik er pludselig blevet noget helt nyt at lytte til. Pearl Jam er f.eks. lige pludselig blevet 10% bedre :dans:
Har ellers en helt fin og god højtaler til dagligt i stuen, men når jeg lukker mig helt inde med mine marshall hørebøffer, så bliver det bare helt nye oplevelser at høre musik :guitar::headphones:

mon jeg husker at få noget for hånden i dag - har allerede den første gang i dag taget mig selv i at sidde og bare lytte og nyde det :ups:

5 Synes om

Er du på arbejde? For hvis det bare er derhjemme, er det vel ikke nogen synd?

sidder på arbejde :slight_smile: men det er gået helt i stå nu med henvendelser efter en lidt hektisk morgen :slight_smile:
så det er egentligt ikke den største synd :slight_smile:

Jeg er i gang med at sidde og læse op på en mega tung sag nu - så god musik hjælper faktisk på det :smiley:

“Hver tredje har fået parasit efter at have haft hænderne i jorden og pillet ved gulerødder og kartofler - kobles til selvmord og hjernesygdomme.” Men den overskrift sælger selvfølgelig ikke så godt som “katteparasit”… suk

Min far har også lige sendt den til mig…

Asani har lige spist 85 g dåsemad alene - fordi Chili ikke ville have det. Så nu venter jeg bare på, han kaster op …

Det er ufatteligt at der stadig kan koges suppe på det sølle kødben - det er ikke ret længe siden de sidst kørte det som en “nyhed”. Der må knageme ikke ske ret meget derude, eller også holder de rigtige journalister juleferie!!

Videnskab.dk er virkelig en sølle, populistisk parodi på videnskab. Tv2.dk har planket hele artiklen derfra. At TV 2 også er populistisk, er jo ikke noget nyt :frowning:

1 Synes om

Videnskab_light kan man i det mindste gå udenom.
Det værste ved tv2 er at de prøver at sælge sig selv som seriøs journalistik og så er hovedparten populistiske one liners der bliver pakket ind i ‘alvorlige’ panderynker og store overskrifter

2 Synes om