Decembers tanker

Heldigt at vi pillede julepynten af træet i aftes, for det var væltet da vi kom hjem fra job :joy:

Træet er nu båret ud, og resten af huset er blevet afjulet, så huset ser normalt ud igen. Rart :slight_smile:

2 Synes om

Har gået omkring 10 km i dag… De ca. 2,5 km var for at hente kød til nytårsaften, så det var jo fornuftigt nok… Resten? Jo der skal skiftes bus på halvvejen ud til garnbutikken, men ca. halvvejs mellem skift og min destination, ligger der en spar, der har tilbud på mine favoritter blandt bland selv slik, og bussen kører kun en gang hver halvetime, så jeg tænkte ‘‘længere er der heller ikke’’, det gav et par gnavmærker og en vabel eller to, men jeg fik mit slik og garn :smile:

4 Synes om

Årets sidste arbejdsdag og så rager jeg en halsbetændelse til mig…
hurra for småfeber…

Nå ja - jeg håber på en rolig fredag, så vi kan gå tidligt hjem, for der skal handles ind til nytårsaften efter job, så jeg kan komme i gang med at forberede mest muligt mad i morgen :slight_smile:
Efter indkøb skal jeg vist have en lur, så jeg kan få lidt ro på systemet. Skal “bare lige” holde mig kørende til at komme i Meny og Føtex - indkøbslisten er klar, så det burde ikke være så svært endda at få handlet ind.

Om lidt starter årets sidste vagt. Min erfaring siger mig, at der bliver meget travlt, så det bliver 8 lange timer, stort set uden pauser. Men så kan jeg jo slappe af bagefter :sovende:

1 Synes om

Hvad er det for en garnforretning?
Strikker selv, så prøver at holde mig orienteret i gode steder :wink:

Den hedder garnudsalg, de har en webshop ved samme navn :slight_smile:

1 Synes om

Så er det blevet fredag og der kan stemmes på de Forsamlede Katte. :slight_smile:

3 Synes om

Så kender jeg dem godt :wink:

1 Synes om

Fundet i nærheden af Grenå, nogen der kender nogen der savner sådan en skøn én?

1 Synes om

Kan det blive mere helligt end at spise grønkålssalat til morgenmad? :engel:

1 Synes om

nu med nye sko på vej - det var sidste par i den model i min størrelse.
Glæder mig helt vildt til de kommer :smiley:

Stine Huskat står overfor sit fjerde nytår, men da det er det første hos mig har jeg været meget spændt på hvordan hun ville reagere på fyrværkeri. Heldigvis er hun stort set ligeglad - drejer ørerne en smule, kigger måske ud, ellers intet.

Håber det fortsætter sådan til midnat nytårsaften.

1 Synes om

Her er Feliwayen i gang…Fup er væk, kommer frem igen når det er tilpas fredeligt

Heldigvis er Jeppe og Mille fuldstændigt ligeglade med fyrværkeri! Det smuttede desværre med at huske at låse døren først på aftenen, så Jeppe lukkede sig ud :s: Men påtrods af fyrværkeri, så tog vi den sædvanlige tur med Jeppe gennem to buske, hvor jeg kan føle mig dum, når jeg prøver at få ham ud, og videre ca. halvvejs op af vores græsplæne, før han vendte om og løb tilbage til mig… Jeg er så taknemlig for at han har fundet på, at han vil have mig med på tur fremfor at løbe selv :hjerte: Det gør det noget nemmere, når uheldet sker :slight_smile:

3 Synes om

Det er SÅ smart at have katte, som er lidt tøsedrengede! Hvis Sigga ved et uheld kommer ud et nyt sted uden sele, kan jeg som regel bare lukke døren bag hende - for så tror hun, at hun er blevet væk og stormer tilbage og ind ad døren, når jeg åbner den igen :tihi:

1 Synes om

Fik, som altid, en pæn mørkerød amaryllis i fødselsdagsgave af mine forældre.
Det skal være 4 verdenshjørner og den skal være mørkerød ellers er det ikke rigtigt.

Verden er så bare ikke med 4 men 6 verdenshjørner i år :heart:

4 Synes om

Han er såmænd ikke tøsedrengede, med mindre det regner :tihi:
Opdager vi ikke han er smuttet, så kan han nemt være på tur en times tid, hvorefter han kommer hjem :slight_smile: Det virker egentlig bare som om, at han hellere vil på tur med os, for så længe han ikke er sikker på vi er på vej hjem, sidder han pænt på armen, men når vi nærmer os lejligheden så vil han ned og afsted igen, hvis han fik lov :tihi:

1 Synes om

:gruble: Hvorfor kan jeg ikke få lagt video op med billede

Video kan ikke lægges direkte op. Som med det gamle forum skal de lægges op et andet sted, fx YouTube, og så linkes til.

1 Synes om

I weekender og i ferier henter Tommy altid morgenbrød ved bageren :grin:
Og hver eneste weekend og ferie kommer Domino gladeligt…han skal sidde på den tomme bagerpose og have en lille klat smør :laughing:
I går morges kom han ikke …vi tænkte at han nok havde fået nok af julegæster for senere på dagen trissede han rundt eller lå og slappede af…
Men i morges kom Domino heller ikke ved morgenbordet for at sidde på denne tomme bagerpose…og så blev jeg nervøs :disappointed_relieved:
Jeg var rundt omkring i huset og fandt ham ovenpå, han lå i en kattehule og jeg kunne se at han var sløj …
Så vi fik ringet til dyrlægen og var ude med ham i formiddags.
Hvad han fejler ved vi ikke, men han havde 40,7 i feber… han fik en sprøjte smertestillende og antibiotika og han virker helt frisk igen.
Jeg er først rolig når og hvis han sidder på den tomme bagerpose igen i morgen og tigger smør.
Mon katte kan blive sløje af julegæster og en masse fyrværkeri ude på gaden…