Decembers tanker

:wink:

Findes der noget bedre end når man siger “Hej små misser” ned i fødekassen og der så kommer 4 killinger skriiiiiiigende hen mod lysningen… Nej det tror jeg så ikke der gør :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

17 Synes om

Det bliver da vist ikke særlig sjovt at køre på arbejde i dag. Fy, hvor det blæser!

ja, den er pænt frisk derude

Nej, det er det mest fantastiske :heart_eyes:

I Joeys klasse har de (igen i år) nissevenner, og han skulle så pakke 2 gaver ind til sin nisseven i går aftes.

Det var lidt sjovt at overvære, da han sad ved sofabordet og gjorde det, godt hjulpet af 4 søde 6 ugers killinger, som alle gerne ville give en hjælpene pote med. Det tog ham lang tid, fordi han hele tiden skulle flytte en eller flere killinger væk, så han kunne pakke ind :tihi:

10 Synes om

du har talt dem efter han blev færdig …ikk ?

Jo jo, og alle haler og poter var der også stadig, på trods af at saksen havde været i gang :tihi:

4 Synes om

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad jeg skal give Thomas i julegave :gruble:

udover fransk - og rugbrød er al julebagning færdig…måske jeg når at finde julepynt i denne uge …det stads ligger på loftet…

Så fik Løvinden endelig vinterstøvler på - og hvordan er vejret så??? Mange plusgrader og regnvejr…
Jaja nu er vi klar til vinter hvis der bliver hvid vinter i år :slight_smile:

1 Synes om

jamen DET gør det…allerede efter det her pusteri kommer der hvidt

1 Synes om

det var også resultatet af, at Daisy fik vintersutter på…
sådan går det hvert år. vinterdæk på = efterårsvejr. :tihi:

ja ja - kom nu med en snestorm og få det overstået…

2 Synes om

Shit sådan en dagslyslampe lyser kraftigt - man skal jo have solbriller på for at se noget :rofl:

Hvad er oddsene for, to gange i træk, at strande i Borup når jeg er på vej til Ringsted?

Ret høje åbenbart, når man rejser med DSB :argh:

Ikke igen! Hvad skete der så denne gang?

Noget bøvl med et spor i Kværkeby …
Har kørt med bybus fra Borup til Ringsted … det tog 35 minutter (6-7 minutter i tog) og bussen var fyldt med skrigende skolebørn … skønt efter en dag på sygehuset! :hmpf:

Øv :frowning: Men forhåbentlig var det ikke mørkt, da du skulle køre hjem denne gang også.

1 Synes om

og så kom de officielle kanaler med Vejr - i told you so …

2 Synes om

Det er under en måned siden jeg slap af med min forkølelse.
Nu er jeg sørme ramt igen. Argh, gider ikke!
Og så er jeg tilmed løbet tør for næsespray og Kleenex Balsam. :frowning:

med det efterårsvejr, som har præget det på det sidste, så hilser jeg vintervejret velkommen :slight_smile:
Lad os få en god gang sne og derefter klar frostvejr resten af vinteren, tak! :slight_smile: ikke det her vand, blæst og mudder!

5 Synes om