Decembers tanker

Ja lige præcis! :smiley:

AFSAT! :slight_smile:
Nogen der kan bruge en meget stor stak jumbo bøger og Disney temabøger (de “tykke” jumbobøger) ? De skal ikke med på flyttelæsset, for jeg får jo flere om lidt (længe leve abonnement på de mest væsentlige tridsskrifter som Jumbobøger og Basserme!). Hvis nogen vil have dem skal de koste et lille bidrag af eget valg til Hittekat - sidste frist onsdag morgen, ellers ryger de ud. Der er ialt 46 temabøger, og en utællelig stak jumbobøger - de fleste er pæne; enkelte har været i en vandskål på et tidspunkt :slight_smile:


Så magtede manden at stå op… :joy:

Det er en ærlig sag at sove længe

skulle jeg ikke presse en rulle …

Skal vi sige det sådan at han har foretaget sig visse ting igår som var medvirkende, og han var blevet givet væk helt gratis i morges kl 5 da han kom hjem. Men der var nok ikke nogen der ville have ham… hvilket jeg godt forstår! Kæft hvor var han belastende!

Gad vide hvad der får Google til at tro at jeg er interesseret i en annonce for et hus i Hvide Sande :gruble:

Fordi, der bor en NFO-opdrætter?
Du har vel snuset rundt efter killinger … igen :sunglasses:

Nej til det første. Øh, tjah, ja til det næste :ups: Men det er ligesom bare blevet en vane :smil:
Men jeg googlede muligvis i sommer noget om Hvide Sande fordi jeg havde været der. Jeg er dog rimelig sikker på at jeg ikke begyndte at se efter huse. På den anden side prøver Google også regelmæssigt at gøre mig interesseret i luksuslejligheder i København, og der er Hvide Sande bestemt mere realistisk hvad priser angår …

Tilføjelse: Der er sørme en NFO-opdrætter i Hvide Sande - de er da også alle vegne :grin:

3 Synes om

Jep, Joan bor i Hvide Sande … det kan godt være, jeg lige er kæk nok, men jeg har noget at have det i :yum:

4 Synes om

WTF, sker der for folk

Der er en hel del af dem, der er seriøst syge i roen…

1 Synes om

Den er altså go’, den suppe jeg kogte i aften … og der er heldigvis 5-6 portioner tilbage :yum:
Sidder nu og summer, med gløgg i et krus og LouLou på skødet :hjerte:

1 Synes om

Efter at jeg er flyttet til Odense, er jeg kommet til at bo tæt på min veninde, og det udnyttede jeg i dag til at låne en gåtursbuddy :slightly_smiling_face:

“Ok, nu er det altså nok med det kamera! Skulle vi ikke lege?”

18 Synes om

Fik for nyligt ny læge da den gamle lukkede sin praksis. Har ikke været der endnu, orker simpelthen ikke skulle starte forfra med endnu en kvaksalver… Nå, men idag løber jeg tør for noget diabetes medicin, så jeg blev nødt til at ringe til dem, idet tilmelding til deres E-kommunikation stadig ikke har resulteret i at jeg rent faktisk kan logge på (skod-system, vi bliver sikkert hurtigt ret trætte af hinanden…) Så jeg fik en lægesekretær i røret efter lidt ventetid. Bestilte min medicin, og eftersom det ikke er vanedannende (men dog uundværdigt på daglig basis!) så behøvede jeg i det mindste ikke snakke med en læge. Det sidste jeg sagde var “jeg vil gerne have det bestilt på Løven til levering på Spedalsø Håndkøbsudsalg, så er der ikke så langt i snevejret.” Jaja, det sørger jeg for, sagde den flinke dame. Mavefornemmelsen var dog at deeet nok går i hegn fordi den slags nok bedst bestilles skriftligt, hvis ellers man kunne logge ind på det der f****** e-kommunikations system… Så da Claus kom hjem nævnte jeg at han lige skal holde ind derovre, når han alligevel skal et smut ud og køre, men at jeg nok regnede med det ville gå i hegn. MENS VI TALER om det - bogstaveligt talt mens vi taler om det - ringer det på døren. Der står det flinke bud fra Løveapoteket med min medicin :rolleyes: Nå, men idet vi ikke lige havde kontanter ved hånden, måtte han tage det med og aflevere ovre i håndkøbsudsalget 500 meter herfra :slight_smile: Men i det mindste er der da metformin på vej til mig nu. Det skal nok blive godt med den der nye læge… eller nowet…!

3 Synes om

Hvis man skal bruge baldrian til noget hjemmesyet kattelegetøj, hvad skal man så købe - og hvor?
Nogen der kan give et fif her?

Hvis du kommer forbi på en JYRAK udstilling ved lejlighed, så har vi det både som tørret urt i poser og noget udtræk på små sprayflasker i kokardestanden til rimelige penge :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

I Matas har det ofte sstørre poser med tørret Baldrian-rod. Og det samme i helsekost.

1 Synes om

Åh, men det gør jeg jo nok ikke lige. :confused: Sådan en pose med tørret urt ville nok ellers være helt perfekt. Det er fordi jeg kender en, der syr og broderer - hun havde lige lagt et opslag på facebook med nogen søde mus i armystof, som hun solgte som nålepuder. Og så kom jeg til at sige, at jeg gerne ville have tre styks, hvis hun kunne arrangere, at der kom baldrian i - ellers tror jeg simpelthen ikke at kattene gider lege med dem. :wink:
Såeh…jeg tænkte, at jeg lige ville hjælpe med at finde ud af, hvor hulen hun finder baldrian henne…i København. :slight_smile:

Oh, tak - Matas! Det lyder nemt! Og det er altså RODEN, man bruger? :slight_smile:

1 Synes om