Dee, fødsel måske snart

Jeg er meget ny i det her, og er død nervøs -uha
Har lige set at Dee har lidt størknet blod i skedeåbningen, det er for tidligt i mine øjne. Vi er på dag 60 fra første gang hun blev parret.

Hun vil ikke have at vi kikker hende bagi, men det lugter ikke og siver heller ikke.

Hej min ven

Det behøver ikke betyde noget som helst. Det kan muligvis være slimproppen.

Til beroligelse kan jeg fortælle dig, at min gamle Isadora hver gang hun skulle føde havde lidt blodigt udflåd helt op til 10 dage før fødsel. Hun fik hver gang fine børn på dag 65.

Men vær obs på hende og prøv om du kan lægge hånden på hendes mave, for at konstatere om hun har veer, du kan mærke at maven bliver hård, hvis der er veer.

KH
Linda

Hej Linda

1000 tak, er lidt mere rolig nu, men er stadig nervøs -bleg
Hun har ikke veer endnu, hendes mave virker som den hele tiden har gjort. -jegkrydser for at de bliver der inde nogen dage endnu, har taget ferie fra på onsdag af, og imorgen skal jeg på job, øvs

Bare rolig, det skal nok gå [oregonian_bear9.gif]

Du kan evt ta hendes temperatur (max 39) et par gange om dagen, bare for at følge med i, om hun har en infektion (døde killinger i maven). Udflod lugter af råd/død hvis der er noget galt, og så er det for sent, at beholde underlivet.

Og de sparker vel jo de små -ballonkitty

Slimproppen går ik altid som foreskrevet i bøgerne, tjaaa jeg har endnu aldrig set en slimprop… -karen

Der var liv og glade dage der inde i går aftes, så tror at de er levende og det håber jeg at de er.
Her til morgen er der ikke kommet mere, men ellers han hun vasket sig ren før jeg måtte se efter. Hun virker stadig som hun plejer, ikke nogen forandring der -ballonkitty
Men gud hvor er jeg nervøs, må lige se tiden an ellers må hun forbi vagtdyrlægen i aften.

Det lyder som om alt er som det skal være, men jeg kan godt følge du er nervøs, men Dee lyder til at ha’ det godt.

Det tror og håber jeg at hun har, hun vil stadig gerne lege og spiser som en sulten løve -forelsket

Det tror og håber jeg at hun har, hun vil stadig gerne lege og spiser som en sulten løve -forelsket[/quote]

Hun lyder helt klar til at ha’ det godt.

Hvis katten spiser og er tilpas, så lad være med at stresse hende med et dyrlægebesøg, det gavner hende ikke.

Du kan måske forvente at killingerne bliver lidt mere stille lige inden fødslen, det ses tit, uden der er grund til panik.

Har du en back up i fødselssituationen, ellers er du hjertelig velkommen til at ringe til mig, nummeret står på min hjemmeside.

KH
Linda

Hej Linda

Jeg har et par stykker, også en som vil komme og hjælpe hvis vi får brug for det, det er bare så rart at vide. Tak, kan være at jeg ringer til dig, dejligt at kunne få hjælp af nogen som har erfaring inden for dette felt.

Hun virker som hun altid gør, og har det fint. Jeg er lige kommet hjem fra job og vil slappe af sammen med hende.

Skøt hun har det godt, og dejligt du har den hjælp du har brug for.

Så sker der noget indenfor et døgn tror jeg -jegkrydser -jegkrydser Dee graver og søger ned i sin kasse, og en bestemt hule (købt til formålet). Jeg kan ikke mærke veer, men der er meget liv der inde -forelsket

Ja nu lyder det som om der kunne blive lidt sjov i gaden. hold os endelig orienteret for nu følger vi med -høhø -høhø

Spændende.
Veerne kan man som regel ikke mærke, men de har dem helt sikkert.
Jeg kunne bare mærke min Pinky blev anderledes og helst ville have os i nærheden, så
jeg var ikke i tvivl om hun havde ondt.
Men veer så jeg først da hun begyndte at presse.

Held og lykke -jegkrydser

Tak skal I alle have, jeg er godt nok spændt og bare hun ikke holder dem der inde resten af ugen -øøøvvvs

Held og lykke med fødslen -ballonkitty

Held og lykke, og jeg er sikker på hun er i gang, det lyder sådan.

IIIIIIHHHHHHHHHHHHHHH hvor er det spændene pøj pøj med hende -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Glæder mig til at høre om fødsel, og se super dejlige skønne små burmeser killinger

Hvis hun graver i kassen betyder det, at hun er ved at bygge rede til sine små mislinger. Så du kan godt forberede dig på, at de er lige på trapperne -ballonkitty -fløde -felixsylvester

Åhhhhh man bliver jo helt killinge-skrug af at følge med her - og hos Pollyerne -hyp

Nu har hun sovet og puttet med vores lille krøltop, han må patte på hende og når man fjerner ham bliver hun underlig og kommer med små lyde. Ved ikke rigtig om hun tror at det er hendes killing?

Jeg vil prøve at få sovet et par timer, og stille vækkeuret til en gang i nat, for at tjekke op med Dee