Defekt/klodset jul

[quote=Miss T;70151]ej Sheer - din lille juleracist… nu har jeg lige købt 60 blå kugler - er du klar over hvor flot det kan blive hvis man gør det ordenligt…

kan du SÅ komme herhjem om 14 dage til julegløgg så du kan se hvor flot det kan pyntes… i BLÅ…

PS : har fået noget VILDT spændende med pels på og små lyde til den tid, som du slet ikke kan stå for… så du har mange gode grunde til at tage turen til vestegnen :D:D[/quote]

Ska du ha kyllinger??? -hopla

Jeg er selv til glas og glimmer, jeg køber hvert år 2-4 nye glaskugler som er mundblæst og håndmalet, de er fantastisk smukke og ikke to er ens.
Kuglerne hænges højt og sættes fast på grenen med et stykke ståltråd der vikles om grenen, og så selvfølgelig silkebånd -thumbs
Jeg startede for mange år siden en samle mani, at købe min. 2 nye nisser eller eller andet julepynt.
Desværre mistede vi næsten alt vores julepynt ved en fatal flytning for et par år siden, så vi er atter startet forfra.
Jeg benytter mig af markeder og genbrugs butikker, på den måde får jeg samlet en masse fra år tilbage.

Jeg er jo heldigvis fri for at holde julen, i hvert fald nogle år endnu. Så herhjemme i min lejlighed nøjes jeg med nogle “gran”-guirlander i plastik og mit legendariske foldeudjuletræ med fastsiddende pynt. Plastik er godt. -thumbs

Suppleret med duften af gran, julekager og klementiner er julestemningen hjemme. -tihi-upssa

Jaaa vi har også glaskugler på træet i år. Vi niveau-inddeler træet således at tingene i glas hænger højst oppe og i den nederste halvdel hænger vi de flettede julehjerter, julestjerner og kugler og hjerter lavet af flamingo med stof på :smiley:

hehe - ja det kan man godt sige… de plejer i hvert fald ofte at være det de første 24 timer…

derefter forvandler de sig først til små detektiver og siden til små terrorister :slight_smile:

de kommer liiiiiiiiiiige omkring medio december :slight_smile: de små kyllinger…

jeg er meget spændt på hvad de siger til min julestue… den er… omfattende :slight_smile: og meget blå -LOL

[quote=Miss T;70290]hehe - ja det kan man godt sige… de plejer i hvert fald ofte at være det de første 24 timer…

derefter forvandler de sig først til små detektiver og siden til små terrorister :slight_smile:

de kommer liiiiiiiiiiige omkring medio december :slight_smile: de små kyllinger…

jeg er meget spændt på hvad de siger til min julestue… den er… omfattende :slight_smile: og meget blå -LOL[/quote]Hmmm det lyder da som et spændende lille julemysterium vi har gang i her. Glæder mig til flere afsløringer… -shhhh

jamen det bliver en alt andet end defekt men måske liiiiiiiiidt klodset jul…

for selv om “kyllingerne” laver lyde - så er det næppe julelyde…

defekt… jo måske… for faktisk er “kyllingerne” ægte julefarver - der er en rød og en hvid…

så hvis jeg nu kommer til at hænge dem på træet… så blive det faktisk lidt akavet julepynt…, inden de i bedste chip og chap stil raserer og vælter juletræet…

men lille hint…

der er 2
de er julefarvede - en rød og en hvid…
de er ligesom julemanden - hår over det hele…
de er perfekte til jul - verdens bedste gaver
de er ligesom julemaden - søde helt ind til benet
de pynter helt vildt - også efter jul…
de er ligesom juleaften - noget man glæder sig til som et lille barn :slight_smile:

[quote=Miss T;70320]jamen det bliver en alt andet end defekt men måske liiiiiiiiidt klodset jul…

for selv om “kyllingerne” laver lyde - så er det næppe julelyde…

defekt… jo måske… for faktisk er “kyllingerne” ægte julefarver - der er en rød og en hvid…

så hvis jeg nu kommer til at hænge dem på træet… så blive det faktisk lidt akavet julepynt…, inden de i bedste chip og chap stil raserer og vælter juletræet…

men lille hint…

der er 2
de er julefarvede - en rød og en hvid…
de er ligesom julemanden - hår over det hele…
de er perfekte til jul - verdens bedste gaver
de er ligesom julemaden - søde helt ind til benet
de pynter helt vildt - også efter jul…
de er ligesom juleaften - noget man glæder sig til som et lille barn :)[/quote]Så tror jeg jeg har regnet ud hvilke to kattekyllinger du skal have.