Dejlig oplevelse

hejsa

ja så blev min bil færdig og jeg skulle så hente den på værkstedet, jeg sad så lidt og overvejede om jeg skulle tage bussen el gå, det er ca 4-5 km væk, det der med at gå er jo ikke min stærke side i øjeblikket , men jeg syntes nu vejret var så godt og jeg trængte til at komme ud og rører mig, så jeg besluttede mig for gåturen, jeg vidste der var et sted hvor jeg kunne skyde genvej igennem et villa-kvarter(brabrand bakker), så det gjorde jeg og det var bare et hit, pludselig bemærkede jeg at der slet ingen støj var overhovedet, selvom der var store hovedveje på 3 sider af kvarteret, det eneste jeg hørte var fuglekvidren og legende børn og folk der hyggede sig i haverne, samtiddig var det de skønneste skønneste huse og de lå så smukt der i bakkerne. det var bare lige stedet jeg gerne ville bo, jeg var helt sån wauwwwwww hvor er her bare skønt.
hagen ved det hele er priserne på husene der, man får intet for under 3 mill overhovedet. så medmindre jeg vinder i lotto el min ukendte rige onkel el mærsk har puttet mig i testamentet må jeg nok bare drømme videre

Uhhh hvor lyder det dejligt. Kan lige forstille mig stilheden og fugle kvidren. På en dejlig sommerdag, forestiller jeg mig også tit at ligge midt på en mark, med kun fugle til selskab. [bigloony]

Det er en af bagsiderne ved at bo i byen -ked

[color=#400080]Jammen det lyder jo lidt som hos os. Vi har også fuglekvidre, muuuuuuuuuuuhkøer og Mææææææææhlam i baggrunden. Meeeeeeeeeen vi har også nskrigende unger ude på legepladsen, når vi tror vi skal hygge fredeligt i haven. Glemte jeg at skrive at de skrigende unger på legepladsen er mine?? -katcry -katcry -katcry -katcry -katcry

læg mærke til jeg ikke skrev skrigende unger, men legende børn, se der er forskel for den slags skrig har vi osse dagligt fra vores legeplads som ligger 25 mtr fra vores have

Sådan er min dagligdag johnny. Altså ikke det med legepladsen…skrigene kan jeg nikke genkendende til, men det er jo troldemor der udgyder ordrer… -what Det var mere det med græs, marker, og dyrelyde. Savner BESTEMT ikke byen efter at have rykket helt ude på landet… Her koster paradis Gud ske lov ikke 3 mil… -nananana Så ryk i bare pløkkerne op og flyt en tand længere nord på… I skulle være mere end velkomne i Stor"bygden"… Tænk på stakkels mig…Både troldemor og nu flytter MB også hertil om en måned…Kunne godt bruge dig heropppe kan du nok se… [bigloony]

Du husker vel på, at Jeanette også læser med herinde [bigloony] Så pas nu på -grrr

ja i bor ihvertfald skønt og i en pragtfuld natur, det skal i ha, har du overvejet at lukke hende troldemor ind i en af togvognene, når hun blir for slemt, prøv tænk på den fred det vil give.

nej det er ski nok for langt ude på landet for mig må jeg nok indrømme

Øv. Kunne være hyggeligt hvis vi kattegale (ja jeg skrev vi…har erkendt og bekendt at jeg er blevet katteGAL) indtog hele Stor"bygden". [smilie=hate-tunz.gif]

Har ikke bare overvejet at lukke troldemor ud i den ene godsvogn… Men jeg manglede en hånd, da man skal bruge to hænder til at hive skyde porten i, og een til at holde hende derinde… -øøøvvvs

Hvor dejligt,der er ikke noget mere livsbkræftende end fuglekvidder,og duften af nyslået græs …Elsker det simpelthen

Suk - vi NYDER livet på landet. Fuglekvidderen, lyden af “vores” fasaner, rovfuglene, harerne, rævene, rådyrerne osv. Der er selvfølgelig også ulemper ved at bo på landet. I dag er bl.a. dagen, hvor fluerne er begyndt at komme ind, når vi har vinduer og døre åbne. Her er også gyllelugten og lugten af gris ind imellem … og larmen fra landmandens maskiner i foråret og i høstperoden.

Men når alt tages i betragtning, vil vi for intet bytte med livet i en by. Ahhhhhh…

-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

-høhø -likeit -likeit -xxrotflmao

Sådan har jeg det med Lystrup, hvor vi flytter ud på fredag.
Der er så skønt - det første jeg lagde mærke til da vi var ude og se huset var fuglekvidren, de skønne grønne områder og det veludbyggede stisystem i hele byen…

Glæder mig til at flytte ;.)

land, natur og ro og fugle…

kan næsten ikke vente til vi skal flytte til Dronningmølle… har fundet huset - nu skal det bare sættes til salg…

det bliver vidunderligt…

Knuser

Johnny…jeg er jo vokset op i Brabrand og har mange gange gået der hvor du beskriver…det er virkelig et lækkert sted og skulle vi engang vælge at flytte tilbage til Danmark igen kunne valget da godt ske at blive deromkring.

Vi har også fundet vores lille paradis her i Frankrig. Her er der næsten altid stille og vi nyder fuglenes kvidder, egern der tosser rundt og smukke sommerfugle der sætter sig på vores blomster…

Nu har vi jo boet herude 5 dage og for pokker hvor vi nyder det.

Det er helt vildt som fuglene kvidrer. De flyver rundt om os og sætter sig på stakittet.
Søndag fik min veninde og jeg æren af at se 2 parre (både forfra og bagfra G) så blev vi DET klogere.
I dag stod jeg i køkkenet og så fugle bade sig i en lille vand fontæne vi har stående foran huset. Hvor skønt!!!