Dejlig sommer?

:sveder:

Er vi glad for de dejlige temperaturer i disse dage - eller er det for meget ??

:ferie01:

Min mening er klar som blæk :

Skru lidt ned for varmen, tak… og skru meget op for vinden, tak…

:sveder:

Vi var i IKEA i går - de har hele varehuset kølet ned :yah: …vi skal nok også
lige derud i dag :høhø:

[man skal ikke tænke på, hvad det koster energimæssigt at holde sådan en
kæmpe bygning med åbne svingdøre nedkølet, men hold da op, der var
rart].

Vi ses i IKEA :fløjte: :høhø:

Jeg synes det er skønt, jeg elsker varme. Og får jeg lidt for meget, så går jeg bare en tur ind i stalden, som er kølig hele året rundt. :thumbup:

:inlove:

Jeg har også et foretrukkent sted i disse dage :

Døgn-Netto på Godthåbsvej - gå rundt derinde i 5 minutter og du fryser, så tænderne klaprer.

:fryser:

Men så er det bare nedern at komme ud igen og få klasket en stor, tung olmerdugsdyne omkring kroppen igen.

:høhø:

:kryds:

Kan jeg leje mig ind i stalden et par dage ???

Jeg vil godt arbejde for opholdet…

:fin:

Jeg er vandt til at en RIGTIG GOD sommer er mellem 18-20 grader…så flyttede jeg til dk og synes at en dejlig sommer er 25 max. 27 grader…30 grader og jeg er stået helt af…det hjælper ikke at vores lejlighed er ca. 5 nogengange 10 grader varmere end udenfor (Blabl er mit vidne! jeg lyver ikke! :tihi:) -waytohot :besvimer:

-waytohot Jeg synes det skønt med den varme. Det ville dog være rart med mindre varme om natten.

Om lidt kommer min niece og nevø, så må jeg se hvad de vil lave i dag. De vil nok på bakken eller bonbon land, så det bliver nok en ret varm dag.:slight_smile:

:tak::tak:

Jeg er oz stået helt af :muhaha:

Her hos mig er der også varmt inden døre - og i dag er der slet ingen vind - end ikke den mindste brise…

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

FØJ !

:tihi:

[quote=Dorte27;403993]-waytohot Jeg synes det skønt med den varme. Det ville dog være rart med mindre varme om natten.

Om lidt kommer min niece og nevø, så må jeg se hvad de vil lave i dag. De vil nok på bakken eller bonbon land, så det bliver nok en ret varm dag.:)[/quote]

-what-what

Husk masser af væske… og solhat… og solfaktor… og ingen uldne sokker… og tag en masse ture i rutchebaner og vandting…

Og rigtig god fornøjelse… jeg nøjes med en tur i haven…

:inlove:

:thumbdown: alt for varmt

Hvis jeg nu havde haft hus/boede nede omkring jorden, ville jeg ikke synes det var så slemt.

Men på nogle dage her på 1. sal kan det godt føles som om man bliver stegt/kogt levende. :S

Jeg elsker sommer og sol og for min skyld måtte det gerne være sommer hele året rundt. Jeg hader kulde og regn.
Hvor er det synd at der altid skal klages over varmen, når vi endelig får bare lidt… :ups:

Udenfor er det ALT for varmt efter min smag. Men herinde i mit lille hus, er her dejlig svalt, uanset temperaturen udenfor. Jeg har nemlig klimaanlæg, som køler hele mit hus ned, til en passende temperatur :thumbup:

Jeg har det ikke godt med alt for meget sol og varme. Så får jeg migræne med det samme. Så jeg er ikke udenfor ret meget i disse dage. I aften får jeg gratis underholdning, for min nabo holder tredobbelt fødselsdag, med over 60 gæster og musik. Det bliver hyggeligt med så mange feststemte mennesker lige ved siden af :flag:

Det er dejligt når det er så varmt at man kan rende rundt i top og shorts, men når temperaturen går over 25 grader er det ren totur.

jeg elsker varme… synes det er herligt…

men jeg holder lejligheden på omkring 22 grader for kattenes skyld… mine vinduer kan åbnes på en måde så der blivr køligt på nul tid

[quote=Tante Tut;403996]-what-what

Husk masser af væske… og solhat… og solfaktor… og ingen uldne sokker… og tag en masse ture i rutchebaner og vandting…

Og rigtig god fornøjelse… jeg nøjes med en tur i haven…

:inlove:[/quote]

Ja, har også fundet solcremen frem, og sodavand og vand er sat i køleskabet. :slight_smile:

Ja Tak, tror også det bliver til en del rutchebane ture. :slight_smile:

Det er for varmt som det er nu -waytohot og det er fordi det er en fugtig varme -surrender Når vi er sydpå, så føles samme temperaturer lagt lavere pga fugtigheden er langt mindre.

Var det ikke fordi jeg går rundt med armslynge så ville jeg daske ned til stranden og ligge i vandet og blive svalet - nu må jeg nøjes med at soppe, men det bliver først til aften, for vi skal en tur til Elgiganten og købe ny støvsuger, den gamle Volta stod af i går :frowning: Håber der er køligt i Elgiganten :slight_smile:

Orv orv - er det i denne tråd man kan få lov at jamre over forholdene i metroen?! :argh::argh::argh::argh::argh:

Fuldstændigt ulideligt, (der er ingen airkondition - til de som ikke ved det), ja muligvis er jeg dårlig til at brokke mig, men vil bare sige at jeg synes det er så meget for dårligt og fantastisk pinligt også igen igen, lille danmark at vi ikke engang kan finde ud af at lave en kølig togvogn i et ellers dejligt køligt underjordisk tunnelsystem!!! Virklig flot, chiffon.

Folk sidder uden tøj på, sveden løber ned af alle, vognene er alt for tætpakkede, og de kører med alt for lange mellemrum. Det er så ulækkert!

Pinligt pinligt, og alle turisterne som kommer, åh mand hvor er det dog bare pinligt pinligt pinligt. suk

Vi kan lige holde det ud, her i Gilleleje :stuck_out_tongue:

nu kommer jeg fra 36-38 grader, så jeg syntes ikke det er så varmt endda.
men lidt mere vind ville være et hit uden lige