Dejlige og frække Aviaya

Lidt billeder af vores beholder pige fra vores A-kuld Aviaya :hjerte: Hun er 10 mdr :slight_smile:

ej hvor er hun smuk, kan godt forstå du beholder hende hjemme

MVH
Gitte

[quote=DK Sacala;345309]ej hvor er hun smuk, kan godt forstå du beholder hende hjemme

MVH
Gitte[/quote]

Tak :wehuu: Hun har et FANTASTISK temperament :hjerte:

Ååååååårrh hvor ER hun SKØN, Sine!!! Mega charmerende :hjerte:

Der er sparet på den hvide farve foran, hva? :tihi:

Men SKØN, dét er hun!! :inlove:

Er der fundet en mandsling til hende? :wehuu:

[quote=DK*DeLaCour;345321]Ååååååårrh hvor ER hun SKØN, Sine!!! Mega charmerende :hjerte:

Der er sparet på den hvide farve foran, hva? :tihi:

Men SKØN, dét er hun!! :inlove:

Er der fundet en mandsling til hende? :wehuu:[/quote]

Ja man skulle tror at hun var i familie med Susannes sortfødder, men det er hun nu ikke :tihi:

Jeg har pt sat det hele lidt i bero da vi flytter til sommer :slight_smile:

[quote=SineGry;345327]Ja man skulle tror at hun var i familie med Susannes sortfødder, men det er hun nu ikke :tihi:

Jeg har pt sat det hele lidt i bero da vi flytter til sommer :)[/quote]

Hihi, jaa det skulle man faktisk :stuck_out_tongue:

Nåå for sørens… Så må vi håbe hun kan vente :slight_smile:

Min er stadig ikke gået i løb. Suuuuk… Kom nu i GANG! :tihi:

[quote=DK*DeLaCour;345329]Hihi, jaa det skulle man faktisk :stuck_out_tongue:

Nåå for sørens… Så må vi håbe hun kan vente :slight_smile:

Min er stadig ikke gået i løb. Suuuuk… Kom nu i GANG! :tihi:[/quote]

ååhh jeg har to der vræler konstant men Vanilla bliver snart lukket så kommer der lidt ro på :slight_smile:

Sen du dine piger hjem til mig, så garanterer jeg at de er i løb om en uge :høhø:

[quote=SineGry;345331]ååhh jeg har to der vræler konstant men Vanilla bliver snart lukket så kommer der lidt ro på :slight_smile:

Sen du dine piger hjem til mig, så garanterer jeg at de er i løb om en uge :høhø:[/quote]

Åhhhh for sørens… Bare de da ikke får livmoderbetændelse :frowning: Det har jeg jo prøvet en gang før…

Lukker du Vanilla? Det var da synd? Men ja, det hele skal passes og hellere en kastrat som trives end en frustreret hunkat :slight_smile: Respekt for den beslutning!

Hmmm… Det er lige før jeg overvejer det! :stuck_out_tongue:

[quote=DK*DeLaCour;345329]
Min er stadig ikke gået i løb. Suuuuk… Kom nu i GANG! :tihi:[/quote]
Skal du have tilsendt noget der lugter rigtig meget af hankat ?? Her i huset har vi problemer med at holde løbetiderne VÆK -what…så jeg venter liiidt flere killinger end planlagt. :tihi:

Hun er skøøøn Sine - dejlig sortfodstrolderine :fin:

[quote=Chicabee;345337]Skal du have tilsendt noget der lugter rigtig meget af hankat ?? Her i huset har vi problemer med at holde løbetiderne VÆK -what…så jeg venter liiidt flere killinger end planlagt. :tihi:

Hun er skøøøn Sine - dejlig sortfodstrolderine :fin:[/quote]

hihi Taaak Camilla :wehuu:

Ja jeg overvejer at sætte hende på P Piller i en periode

[quote=DK*DeLaCour;345332]Åhhhh for sørens… Bare de da ikke får livmoderbetændelse :frowning: Det har jeg jo prøvet en gang før…

Lukker du Vanilla? Det var da synd? Men ja, det hele skal passes og hellere en kastrat som trives end en frustreret hunkat :slight_smile: Respekt for den beslutning!

Hmmm… Det er lige før jeg overvejer det! :p[/quote]

Hun trives ikke som fertil :frowning: og Pt slagter hun alle husets katte. Hun angriber dem og trænger dem op i hjørnerne i stuen og bider og river. Det er SÅ frygteligt at se på og de andre er hunderæd for hende:(
Hun er stor slem både på og uden p piller, så er der ingen anden udvej end at neutraliserer hende og se om der så ikke kommer lidt ro på. Men det er da ærgerligt at lukke hende efter et kuld, men sådan er det så bare.

[quote=SineGry;345342]Hun trives ikke som fertil :frowning: og Pt slagter hun alle husets katte. Hun angriber dem og trænger dem op i hjørnerne i stuen og bider og river. Det er SÅ frygteligt at se på og de andre er hunderæd for hende:(
Hun er stor slem både på og uden p piller, så er der ingen anden udvej end at neutraliserer hende og se om der så ikke kommer lidt ro på. Men det er da ærgerligt at lukke hende efter et kuld, men sådan er det så bare.[/quote]
Håber hun ændrer sind ved neutraliseringen :kryds: …men de birmakastrattøser er og bliver sgu også nogle hekse. ( Jeg har 2 mega hekse :argh: )

[quote=Chicabee;345337]Skal du have tilsendt noget der lugter rigtig meget af hankat ?? Her i huset har vi problemer med at holde løbetiderne VÆK -what…så jeg venter liiidt flere killinger end planlagt. :tihi:

Hun er skøøøn Sine - dejlig sortfodstrolderine :fin:[/quote]

Altså jeg er snart klar på at prøve lidt af hvert… :tihi: Hun snakker, men det har hun bare altid gjort…

Hvor er det snyd at jeres godt vil gå i løb :frowning: :ked:

Hvor er hun smuk:wehuu:
Og så ser hun så dejlig rund ud, men det er måske mest pels?
Og så de blå øjne :hjerte::hjerte:
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;345345]Hvor er hun smuk:wehuu:
Og så ser hun så dejlig rund ud, men det er måske mest pels?
Og så de blå øjne :hjerte::hjerte:
Hilsen Lisbeth[/quote]

Tusinde tak Lisbeth :hjerte: øøøhhmm :ups: det er nu ikke pelsen men det havde jeg ellers lovede Aviaya ikke at nævne nogen steder :ups: :tihi:

[quote=DK*DeLaCour;345344]Altså jeg er snart klar på at prøve lidt af hvert… :tihi: Hun snakker, men det har hun bare altid gjort…

Hvor er det snyd at jeres godt vil gå i løb :frowning: :ked:[/quote]

ØV BØV :jubiii:nananana:

Jamen der er jo smukke Aviaya…min gudebarnemisling :wehuu:
Hun er BEDÅRENDE og SÅ smuk

Ja det håber jeg så sandlig også ellers ved jeg sgu snart ikke hvad jeg skal gøre. Men ellers er hun nu en dejlig kat :wehuu: En rigtig puttefis, kælepot og super dejlig:hjerte: Når bare ikke lige de andre katte er i nærheden :muhaha:

[quote=kamikaze;345350]Jamen der er jo smukke Aviaya…min gudebarnemisling :wehuu:
Hun er BEDÅRENDE og SÅ smuk[/quote]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hun er din Gudmislinge pige:hjerte: og ja hun er dejlig :wehuu: og FRÆK som en sort Kamikaza coon :muhaha: :muhaha: :muhaha:

Hvor er hun bare smuk…