Dejlige zooplus!

Se hvad de har sendt mig:-) Den hed en Läckermös (lækkermås), og jeg anede ikke helt, hvad det var jeg bestilte:tihi:

Lækker “pakke” - men skal den ikke byttes til en orientaler mere?

-LOL-LOL-LOL-LOL

NEJ!

hahahha

Jeg vil også ha’ sådan en fra Zoopluds!!!

Läckermös sige du??? Hmm… Kan ikke finde den nogle steder… der en nok uuuudsolgt :frowning:

VIlle ellers gerne have sådan en :wink:

Der var kun en tilbage - den er unik:-) Et unikum fra zooplus:-)

-LOL-LOL-LOL

Var det en slags rest-salg eller hvad ??

Nu har jeg pløjet hele siden igennem - uden held.

:danse:

Nej hvor södt…

saadan en ville ogsaa lige väre noget til mig…

Altsaa Zooplus i Tyskland har den ikke ;o)

Snyyyyyyyd, jeg bestilte på samme tid og jeg fik bare en stribet småfed fræk tøs:p
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;150351]Snyyyyyyyd, jeg bestilte på samme tid og jeg fik bare en stribet småfed fræk tøs:p
Knus Elin[/quote]

Altså Elin - kan du skamme dig. :ups:

Du er da ingenlunde blevet snydt med den lille charmetrold. :wehuu:

[quote=Eva;150779]Altså Elin - kan du skamme dig. :ups:

Du er da ingenlunde blevet snydt med den lille charmetrold. :wehuu:[/quote]
Bestemt er jeg ikke snydt med hende, men hun ynder at drille mig og så gør jeg gengæld ind imellem:tihi:
Knus Elin

Xena fortjener der hihi

Nej hvor er jeg fej - nu har hun trænet med mig et par gange og hun er rigtig dygtig - hende og Lille-pigen Lilly:-)

Og nej de andre sorte er udsolgte - Det er derfor Elin har fået en Betterøv i stedet for en Lækkermås:-)

Hvis nu du kigger ordentlig efter på kassen, så burde du kunne se at den skulle have været afleveret i Løgstør-høhø

Ups… men du får den ikke nu!

hihi

Altså, jeg forstår ikke hvordan i alle sammen kan få SÅ skønne pakker der fra- Jeg bestiller og bestiller der fra hele tiden, men får jeg sådan en skøn pakke, næææ nej! :frowning:

Jeg er ikke sur, jeg er skuffet! :tihi:

Mor er ikke sur mor er skuffet :-)))

HA HA HA sådanne nogle kasser får vi også derfra. :wehuu:

Med Charlier i:-)

:wehuu: :tihi:

[quote=lenschow;151307]Ups… men du får den ikke nu!

hihi[/quote]

Jamen jeg er heeeelt overbevist om at han gerne vil ligge og putte i mellem Mille og Laban:tihi: