Dejligt med en god side :)

Har tænkt lidt over hvordan det kan være at denne side ikke har bruger betaling (ikke at jeg ønsker dette), grunden til denne tanke er, at jeg syntes kvalitet og design langt overstiger andre sider som denne. Og man kan jo se at visse sider tager penge for at man kan skrive indlæg eller kommentere.

Det kan jeg som ejer hurtigt svare på :slight_smile:

jeg ( og mit skønne admin team) har den vision at det skal være brugerne der udvikler siden - deres forslag, deres ideer og deres kærlighed til katte…

dertil kommer at vi har et etisk regelsæt herinde som eksluderer visse måder at have kat på - og dette er heller ikke muligt hvis der er penge involveret - for alles penge er desværre lige gode

foruden det - så skal der ikke involveres kapitalinteresser, da det er mine (og alle brugernes) ideer der skal være afgørende for udviklingen - ikke en investors pengepung

Reklamer er ganske enkelt for grimme - det gider jeg personligt ikke se på - jeg ødelægger ikke et godt site med reklamer så længe jeg som privatperson har råd til at holde det i luften :slight_smile:

Gitze :ok: Det er sååååååååå fantastisk at du gider holde dette forum kørende. Det tror jeg at vi er mange der sætter pris på :smiley:

Det kan du tro jeg gider

jeg elsker forummet, og jeg glæder mig til at mødes med min programmør primo sep :slight_smile: så kommer der forhåbentlig chat, styr på comments så artiklerne virker MED kommentarer, og et par ekstra moduler jeg har glædet mig til at introducere som jeg forhåbentlig kan få med og få til at se fede ud…

det kan godt være det vil tage 2 gange at få det helt integreret men nu starter jeg i hvert fald på det :slight_smile:

Det er er et dejligt forum - med masser af dejlige brugere:-)