Dejligt med en nabo der lytter

vi har her på vejen en del udekatte og bla har vi den skønne gizmo som bare er den mest kærlige og nysgerrige kat man ka tænke sig, han er så tillidsfuld og meget kontakt søgende, indtil videre render han kun rundt i den lille park der er tilknyttet vores vej, men her er jo osse en del andre katte, så en dag i sidste uge jeg sad og snakkede med gizmo opdagede jeg at han stadig var fertil og det er altså ikke smart at ha sådan en ungkat med kæmpe boller rendende rundt her, så her i fredags mødte jeg ham der ejer gizmo og sagde til ham stille og roligt imens vi stod og snakkede om vind og vejr osv at det måske ikke var så smart at den fertile gizmo rendte løs rundt og evt lavede killinger på de hunkatte der osse rendte løse rundt, og vores “nabo” sagde så at det ku han da faktisk godt se ikke var smart og at han faktisk slet ikke havde tænkt så langt.
nåja så snakkede vi ikke mere om det.

har så lige her for ½ time siden mødt den dejlige gizmo og til min store glæde så jeg at gizmo var blevet bolleløs.
fantastisk, har squ næsten lyst til at gå ned og gi min “nabo” en fl vin

Sikke da en dejlig oplevelse… :smiley: Måske ikke for Gizmo, men han kommer nok over tabet engang… G

han virkede nu ret ligeglad med de tabte kugler, måske han endnu ikke har smagt parringens sødme og han har nok heller ikke fået smag for det endnu, da han ikke er et år endnu

Hehe… Jeg tænkte faktisk mere i operation og narkose og tur-til-dyrlægen baner… Men Heldigt at han stadig er ung, så han ikke skulle savne alle pigemisserne…

[quote=Johnny;361361]

har så lige her for ½ time siden mødt den dejlige gizmo og til min store glæde så jeg at gizmo var blevet bolleløs.
fantastisk, har squ næsten lyst til at gå ned og gi min “nabo” en fl vin[/quote]

tillykke :slight_smile:

det synes jeg faktisk du skal gøre… for hvor tit er det vi hører så fin en happy ending :slight_smile:

Gode naboer er guld værd, specielt når de forstår den besked som man giver dem :slight_smile:

Herligt at man bare kan snakke stille og roligt om det og så få det ønskede resultat.

Rigtig god idé med en flaske vin til naboen, måske den vil få ham til at fortælle videre til andre, at man bør neutralisere.
Go’ week-end
Pia

Godt gået Johnny.
Du er altså en knag…:stjerner::rundtosset::heya: