Dejligt med juleferie

[B]Wulli NYDER juleferien :slight_smile:
Michael er hjemme, og min far er kommet på besøg i et par dage. Så der bliver rigtig hygget om Wullibassen :inlove:

Og så er der kun cirka 3 uger til vi får lille Delfino hjem :wehu: Nuuuuj hvor vi glæder os.
Her er der også lidt billeder af ham :inlove:

Fødselsdagshilsen fra Delfino

Julehilsen fra Delfino

Delfino 9 uger

Håber i alle har haft en dejlig jul og får en super god og hyggelig nytårsaften på fredag :slight_smile:
[/B]

Tak for jule hilsen Rikke. Håber også du/i har haft en skøn jul.

Endnu en masse lækre billder af Wulli og lille Delfino. Kan godt forstå i glæder jer til at få den lille fyr hjem. Skal han blive ved med at hedde Delfino - syntes det er et herligt navn.

Du og din familie ønskes et rigtigt godt og ikke mindst lykkebringenede nytår.

[quote=Troldegaarden;521400]Endnu en masse lækre billder af Wulli og lille Delfino. Kan godt forstå i glæder jer til at få den lille fyr hjem. Skal han blive ved med at hedde Delfino - syntes det er et herligt navn.

Du og din familie ønskes et rigtigt godt og ikke mindst lykkebringenede nytår.[/quote]
[B]Yeps, han bliver ved med at hedde Delfino - Det er nemlig et super navn :inlove: Det er efter Mike Delfino fra Desperate Housewifes :høhø:

Tusind tak -kramer
[/B]

Rikke - Hehe, jeg tænkte nok navnet var fra De Desperate, da jeg først læste det! :smiley: Kanon navn.

Og sikken nogle skønne billeder. Jeg synes at det er enormt nuttet at hans “havegang” har form af et hjerte :hjerte:

Hvor er de skønne begge to - jeg er sikker på, at Wulli vil elske lillebror Delfino.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Eife;521418]Rikke - Hehe, jeg tænkte nok navnet var fra De Desperate, da jeg først læste det! :smiley: Kanon navn.

Og sikken nogle skønne billeder. Jeg synes at det er enormt nuttet at hans “havegang” har form af et hjerte :hjerte:[/quote]
Det er min fødselsdagsoverraskelse fra min kæreste :hjerte: Han havde lavet det om morgenen inden jeg stod op :inlove:
Har verdens dejligste kæreste :wehuu:

Rikke - Nårh, det var da også den mest romantiske overraskelse til en kattegal! :høhø:

Mmmm :wehuu:

Jeg glæder mig også helt til I får ham hjem …så vi alle kan høre hvordan det går med de to drenge…
Og se endnu flere billeder af den lille smuksak!! :wehuu:

Hvor er det nogle skønne billeder af nogle vidunderlige drenge! :hjerte::hjerte:

Det første billede af Wulli er bare SÅ sødt! :inlove:

Og altså, den lille fødselsdagshilsen-kat!! :wehuu:

[quote=Rikke Lillevang;521405]Yeps, han bliver ved med at hedde Delfino - Det er nemlig et super navn :inlove: Det er efter Mike Delfino fra Desperate Housewifes :høhø:
[/quote]

Hehe, det tænkte jeg nok! :høhø: Jeg kan godt lide Mike Delfino - nok også fordi jeg har min egen Mike herhjemme! :hjerte:

Også rigtig dejlig nytårsaften til dig, min Rikke! -kramer

Nuuii nogle dejlige katte, rigtig gode billeder!