Dejligt nyt :D

Syntes næsten alt er gået lidt dårligt for mig for tiden, hvis ikke det er vandhanen herhjemme så går i stykker så er det bilen, som dør :uha::uha: men selvom det hele kører lidt skidt for tiden, fik jeg den bedste nyhed i går, jeg er jo færdig med min læretid her den 19 oktober, og jeg er så heldig at indtil videre må jeg blive fastansat i 3 måneder bagefter, og så må vi lige tage op til overvejelse når vi kommer lidt længere og der er mulighed for at blive noget længere :juhu::juhu::juhu: Er bare SÅ glad, så skal jeg ikke bekymret mig om det bliver jul i år for drengene eller ej :klap:

Så det hele ser heldigvis ikke helt så sort ud som det gjorde for nogle dage siden, nu kan vi godt komme igennem 2011 uden de store problemer, hvis altså bilen ikke bliver ved med at gå i stykker :ups:

Dét er da dejlige nyheder :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Tillykke med det, det er bare så rart når man ikke behøver at bekymre sig hver dag, over hvordan mon tingene ser ud i morgen :slight_smile:

godt at høre du har fået nogle måneder oven i og så krydser jeg en bunke for at de giver dig en fastansættelse fx 1 år eller længere :slight_smile:

Dejligt for dig/jer :ok: