Del-Shay

min elskede Delle mis er gået bort i sidste uge, han tabte kampen og jeg vil aldrig nogensinde glemme ham:hjerte: forhåbentlig bliver smerten mindre med tiden men lige nu er det meget svært bare at gå ud til hans grav i haven:ked:
:sørger: min smukke smukke ven og undskyld

Det gør mig virkelig virkelig ondt, Rikke :ked:

God rejse, smukke dreng :lys:

Farvel, smukke Del-Shay. Der er desværre tilfælde, hvor selv de dygtigste dyrlæger og mest omsorgsfulde ejere må give op. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

Og til Rikke:
-kramer

-kramer

Jeg blev så ked af at høre om jeres tab Rikke, og det bliver nemmere med tiden at huske de gode stunder man havde sammen.

Sov godt Del-Shay :lys:

Det gør mig ond at høre, Rikke. I er helt urimeligt hårdt ramt :trøste:

Hils ved broen, smukke Del-Shay :hjerte:

:sørger:
:knus:

Det gør mig frygteligt ondt:(

Venligst
Dorthe

:lys:

Det var slemt - meget slemt og så hårdt at sige farvel til så skøn en kat. Men der var ikke noget at gøre - trods medicinering blev han dårligere.

Han sov ind uden problemer, stille og roligt. Senere blev han obduceret. Skyggen der var set viste sig at være ret stor lymfeknude (ikke kræft) dem var der flere mindre af i hans brysthule. Hans hjerte har virkelig måtte arbejde og var voldsom stort. Bag den store lymfeknude fandt Stig et brækket ribben som ikke sås på røntgen.

Så årsagen til han lækkede lymfevæske (der var, trods medicinering 250 ml igen) var et traume. Hvordan og hvorfor får vi nok aldrig at vide, vi kan kun forholde os til hvad vi nu ved -. og det er trods alt bedre at vide end ikke vide.

Sov sødt min skat - det var alt for tidligt - du var alt for dejlig en kat og skulle have holdt mange, mange år endnu.

Rikke, jeg føler med dig - og ved han var din elskede puttegøj :ked:

Det gør mig ondt:ked:
Sov sødt, smukke Del-Shay :lys:

Hvil i fred og kom godt over regnbuebroen :lys:

:trøste: :kram:

Det gør mig ondt for dig!

Et :lys: Så han kommer over regnbuen på sikre poter

God rejse Del-Shay :lys:

Det gør mig så ondt Rikke :kram: Det er alt for tidligt at sige farvel til en god ven.

Det gør mig ondt…

:lys:

:lys:
:kram:

Det gør mig ondt.

Jeg føler med dig ! godt du var ved hans side, da i måtte sige farvel !

Det er så trist at miste…og så miste en kat, der lige var begyndt på livet.

Du kan tro, jeg føler med dig.