Del-Shay

Åh, det gør mig ondt at læse :kram:

God rejse lille Delle :lys:

Det gør mig så ondt for dig.
:lys:

Det gør mig ufattelig ondt! :ked:

Sov sødt smukke Del-Shay.

Det gør mig ondt :frowning:

:lys:

Det var godt nok trist at høre :frowning:

Et :lys: for din smukke mis

Det gør mig ondt :trøste:

God rejse smukke Del-Shay :lys:

Det var da tragisk :frowning:

Mange tanker til dig og Lis :trøste:

:lys:

:kram:Det gør mig ondt Rikke.

:lys:Hvil i fred smukke Delle, nu har du ikke flere smerter :ked:

Det gør mig virkelig ondt for dig! :frowning:

/Mette

Det gør min ondt for jer :frowning:

:kram:

Tak for de søde ord, ja synes nok jeg har været rigeligt hårdt ramt… miste 2 unge katte på under et år slider sgu lidt.
Nu skal tiden bare læge det kæmpe hul jeg har i hjertet, og på et tidspunkt kommer der forhåbentlig igen et Del-Shay afkom i mit hus.
MVH Rikke

Det gør mig ondt at høre, at du har mistet Delle, Rikke :kram:

:lys:

For pokker da, hvor er det bare uretfærdigt! det er simpelthen så synd for dig, min største medfølelse til dig…

Det gør mig forfærdelig ondt på dine og Lis’ vegne.

Det er en helt og aldeles rædselsfuld tilstand, som dels efterlader en med følelsen af magtesløshed, og som dels kræver nogle etiske overvejelser - også i forhold til hvor mange gange, man evt. vil lade sin elskede ven udsætte for thoracocentese, og hvornår tiden er kommet til at sige stop af kærlighed til sin pelsbold :brist:

Da jeg mistede Aimee i januar måned til chylothorax, blev jeg også efterladt med et kæmpe hul i mit hjerte, som jeg slet ikke kunne se, hvordan skulle hele igen, og der ville aldrig kunne komme en ny, der kunne erstatte Aimeepigen min, og jeg havde svært ved endsige at tænke tanken.
I juli måned flyttede en ny killing ind, ikke som erstatning for Aimee, for det hverken kan eller skal han. Han er helt sin egen, men han er krøbet helt ind under huden.
I dag kan jeg stadig fælde en tåre over Aimee, men tankerne om en rædselsfuld periode er trådt mere i baggrunden og kredser istedet mere og mere om alt det vidunderlige, hun gav til min anden kat og mig, så selv om du i dag ikke tror det muligt, så læger tiden sår hen ad vejen.

De bedste og varmeste tanker til dig.

-kramer

-kramer

Sov godt Del-Shay :lys: