Dele kattebakke?

hey :slight_smile: om mindre en 16 timer så får vi Bob :D… men er i tvivl om vi skal skaffe os en kattebakke mere?.. koda er vant til at have sin egen og om han så pludselig vil dele med en anden??

I lang tid havde jeg 3 katte og 1 kattebakke. Det gik såmænd fint.
Så blev Ebony aflivet, og pludselig insisterede Cæsar på at besørge udenfor bakken. Løsning? Nr 2 kattebakke.

Min pointe? Nogle gange kan de sagtens dele, andre gange kan de ikke.

Jeg ville nu “for en sikkerheds skyld” sætte endnu en bakke op, hvis jeg var dig.

Jeg ville også for en sikkerhedsskyld sætte en bakke mere op…

Held og lykke med din nye mis.

en til… for bliver din gamle mis sur kan den finde på at monopolisere bakken så lille ny mis ikke kan komme på toilettet…

så en til :slight_smile:

Jeg ville også for en sikkerhedsskyld anskaffe en mere - den kan jo altid gemmes væk, hvis det ikke er nødvendigt alligevel :slight_smile:
Da vi fik Bailey, var Charlie jo også vant til at have en kattebakke alene, så vi lånte en bakke med fra Baileys ejer, som vi også gerne måtte beholde hvis det var nødvendigt - allerede da hun kom et par dage efter for at se hvordan det gik, fik hun den med retur. Begge katte brugte den kattebakke Charlie altid har haft - den nye blev slet ikke brugt. Og ingen af kattene har besørget udenfor bakken! :ok:

Vi havde på et tidspunkt 4 bakker… Nu kan vi nøjes med to og haven.

Så jeg ville helt sikkert anskaffe en bakke mere - du kan jo altid gemme den væk igen eller have den som reserve.

Da vi fik Bernie sørgede vi også for en bakke mere. Men begge insisterede på at bruge den samme bakke, så nr. to blev hurtigt fjernet igen.

vi har 2 bakker til 3 katte, dog bruger de kun en.
men jeg vil helt klart som der osse bliver sagt sørge for at der er en ekstra bakke