Delias killinger

Så fik jeg taget et par enkelte billeder af Dellen og de tre små dellinger, som indtil videre hedder pink, lilla og grøn. Arme pink og lilla hvis det virkeligt er tre drenge, men det var nu engang de tre farver de lå tættest på.

Der er jo ikke meget at se på endnu, men her er de tre små bøffer.

KH

Sofie

Åååhh de søde små mus :wehuu: Sikke nogle dejlige billeder af smukke delia og de 3 små musketerer :wehuu:

Hvor ser de da fine og velnærede ud allerede…uha uha som jeg glæder mig til at se dem vokse sig smukke og lækre. :wehuu:

Det varmer helt mit hjerte, at du siger sådan. Fordi de var godt nok små da de blev født, men det har taget ca. 20-25 g. på hver, så det er ikke fordi viljen fejler noget. :inlove:

Sofie alle vores killinger var under 80 gram og nu er de alle dejlige runde tyksakker :slight_smile:

Det er dejligt at høre. Vi har været lidt forvænt, da “alle” vores andre killinger har vejet over 100 g. når de blev født. Men okay, det fleste andre gange er de så også blevet født/taget ved kejsersnit væsentligt senere end dag 63-64, hvor Delia fødte sine små.

hvor er det nogle dejlige billeder Sofie. :wehuu:

Tillykke med de små “mus”

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Åååårh -love

De er så fiiine…

De bliver helt sikkert nogle dejlige unger med tiden :smiley:

nååårh hvor oser det af fred og idyl :wehuu: og sikken nogen fine store basser :inlove: er det 3 drenge :?

Sikke dejlige idyliske billeder, ser ud til mormisser nyder sin nye status som mor :slight_smile:

Tillykke med dem, de er godt nok dejlige :wehuu:

De er søde :wehuu:

Det tror jeg desværre, men igen jeg/vi er bare så taknemmelige for, at fødslen er gået godt, og så er der bedre plads til en beholder efter vores italienske chokoknap og Delia. :inlove:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Sikke en idyl :iloveyou:

Iihhh jammen så må vi regne os frem til hvornår vi skal nusse vatkugler. HVornår er det du kommer hjem fra Italien igen Sofie?

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Dejlige billeder af mor og børn…

:tak:

Jeg er hjemme igen d. 26. juli og det ville være helt fint med lidt nus i starten af august eller deromkring. :inlove:

:wehuu:

Ih man smelter jo til den lyse morgen!