Delight foto fra FelisStudios

Vi fik jo foreviget lille Delight da vi var på show i Middelafart og der blev taget mange smukke billeder af min skønne Dellepige, men har valgt disse 3 ud :inlove:

MVH
Gitte

Hvor er hun bare sød :inlove:

Smukke Delle :hjertehop:

hold da kejle de billeder er lige i øjet - smukke smukke Delle:wehuu::wehuu::wehuu:

Tusind tak skal I have, syntes bare hun er så smuk på disse billeder og samtid viser hendes frække side også :slight_smile:

MVH
Gitte

Både kat og billeder er rigtige smukke, super baggrundsfarve - jeg har også en der bliver kaldt for Delle, hun hedder Delilah…

Hun er da bare for cute :wehuu:

det er bare sådan nogle flotte billeder - er især vild med det miderste.
men billederne kan jo heller ikke blive andet end gode med den model - hun er jo skøn i virkeligheden:)

Hvor er det nogle supergode og flotte billeder

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

:besvimer: wow det godt nok skønne billeder, men de kan jo kun blive gode med sådan en smuk pige:wehuu:

På billedet i midten ser hun da særligt sød ud, selv om de er gode alle tre :slight_smile:

supergode billeder Gitte… åhhh hvor jeg glæder mig til at se hende igen

:wehuu: Nøøøj manner…superduper billeder af skønheden.

Hold da helt k… hvor er hun dejlig:wehuu::wehuu::wehuu: Super gode billeder:thumbup:

Hun er bare rigtig smuk!

uhf hvor er hun skøn :wink:
Ligner dog på sidste billede at hun har små djævle horn :muhaha:

Flot kat - og flotte billeder. Kanon baggrundsfarve - en af de nye?

Sikke nogle flotte billeder af en meget smuk misser.:slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Ja, det tror jeg - det er i hvert fald en anden nuance end den, hun brugte på Fanny :slight_smile:

Helt enig med de andre i, at det er superflotte billeder af den smukke kat :thumbup:

Jeps det er en af de nye baggrunde, mig og datteren var hurtig enige om lige den farve da vi så den og den passer bare så godt til Frk. Dellen :slight_smile: Tak for alle de fine ord om min lille trold

MVH
Gitte

Hvor er hun da dejlig, og smukke billeder af en super skøn pige:thumbup: