Deling af profil

På opfordring fra en anden debatør, så vil jeg da flytte emnet over i sin egen tråd. :slight_smile:

Er det okay at være 2 eller flere personer om at dele en profil? Og hvis det er ok, skal man så tydeliggøre hvem der skriver på hvilket tidspunkt?

jeg syntes det er helt okay at man deler en profil.
men jeg syntes at det skal tydeliggøres i hver besked i så fald :slight_smile:

På Kattegale kan man oprette sig gratis, hvilket er grunden til vi har denne regel “Du skriver KUN indlæg på egne vegne. Kattegale er et gratis forum, hvor alle har mulighed for at oprette sig og på den måde give deres mening til kende.”

Ønsker man kun at læse med, så kan man lade være med at oprette sig, da størstedelen af vores forum er åben for alle interesserede.

Hvis man derimod ønsker at deltage, så bør man oprette sin egen profil, så de andre brugere har mulighed for at lære een at kende. Jeg kan ikke se nogen god grund til at dele en profil så længe kattegale er så åben og så længe det er gratis at være med.

Faktisk undrer jeg mig mest over, at nogen ønsker at dele en profil. Hvorfor egentlig? Jeg ville være irriteret over, at jeg ikke kunne bruge “nye indlæg”, at det var markeret jeg havde skrevet i en profil, jeg så ikke havde, nogen svarer på noget til mig, som jeg ikke har skrevet osv.

Min konklusion er, at jeg simpelthen ikke kan se årsagen til det og nok derfor mener jeg ikke det er okay.
Vi andre ved jo aldrig helt, hvem der skriver, når der skrives et indlæg (medmindre vi alle lige kan huske, at én underskriver sig og en anden gør ikke).

[quote=Nevadaisy;368874]På Kattegale kan man oprette sig gratis, hvilket er grunden til vi har denne regel “Du skriver KUN indlæg på egne vegne. Kattegale er et gratis forum, hvor alle har mulighed for at oprette sig og på den måde give deres mening til kende.”

Ønsker man kun at læse med, så kan man lade være med at oprette sig, da størstedelen af vores forum er åben for alle interesserede.

Hvis man derimod ønsker at deltage, så bør man oprette sin egen profil, så de andre brugere har mulighed for at lære een at kende. Jeg kan ikke se nogen god grund til at dele en profil så længe kattegale er så åben og så længe det er gratis at være med.
[/quote]

Det er selvfølgelig rigtigt at der står sådan i reglerne, og dem holder jeg mig også til. Men jeg er blot nysgerrig efter hvad folk mener om det, også på andre fora hvor det måske koster penge.

Da det åbenbart er et brud på forums regler og generende for øvrige debattører, at mig og Mille deler en profil, har jeg bedt om at få slettet profilen.

mille og hvem ? :slight_smile:

Vi glæder os da til at byde jer velkommen igen hver for sig :slight_smile:

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor man vil dele en profil. Som andre har pointeret er der ingen fordele ved det. Der kan til gengæld være ulemper ved at dele en profil - forvirring omkring hvem der skriver osv.

Så hvorfor ikke bare have en hver:?

Jeg er faktisk ret nysgerrig efter hvad grunden er, for jeg kan ikke selv se det :slight_smile:

Det skal du så glæde dig LÆNGE til.
Umiddelbart har vi ikke planer om at oprette nye profiler.

[quote=Mig og Mille T;368900]Det skal du så glæde dig LÆNGE til.
Umiddelbart har vi ikke planer om at oprette nye profiler.[/quote]

Hvorfor om jeg må spørge?

[quote=Mig og Mille T;368900]Det skal du så glæde dig LÆNGE til.
Umiddelbart har vi ikke planer om at oprette nye profiler.[/quote]

Ærgerligt - og profilerne “Mig” og “Mille T” står vist klar til jer…

altså når det nu står at man ikke må, så er det vel ikke mere besværligt end at oprette en hver?

og hvis I ikke komme tilbage, så vil jeg da sige det er ærgeligt… men det er jo jeres eget valg at gøre sådan…
Kan ikke se problemet i det?

[quote=Nevadaisy;368874]På Kattegale kan man oprette sig gratis, hvilket er grunden til vi har denne regel “Du skriver KUN indlæg på egne vegne. Kattegale er et gratis forum, hvor alle har mulighed for at oprette sig og på den måde give deres mening til kende.”

Ønsker man kun at læse med, så kan man lade være med at oprette sig, da størstedelen af vores forum er åben for alle interesserede.

Hvis man derimod ønsker at deltage, så bør man oprette sin egen profil, så de andre brugere har mulighed for at lære een at kende. Jeg kan ikke se nogen god grund til at dele en profil så længe kattegale er så åben og så længe det er gratis at være med.
[/quote]

Der står altså bør - ikke skal.

Jeg har ingen problem med at Sanni og Mille T deler profil, og jeg vil bestemt være slemt ked af det, hvis de vælger at forlade kattegale.

Nu kommer jeg sikkert i lyn ild, men hvorfor er det et problem? Helt ærligt? Vi er vel alle voksne mennesker. Det er da at gå i peditesser, at debattere over det her.

:sorry:

Altså jeg er sku også lige glad så længe jeg ved hvem af dem jeg debattere med :slight_smile:

Mhmmm!? Og taler jeg så med Nam eller Namp nu, om man må spørge??? :venter:

:fløjte:-LOL

Det er korrekt jeg har skrevet bør og det har jeg gjort da jeg skal snakke med resten af adminteamet idet reglen egentlig er lavet på baggrund af en lidt anden situation. Jeg har henstillet til at Sanni og Mille sover på beslutningen.
Problemet er blandt andet at hensigten med at man skal “gøre sig fortjent til” at læse med i hulen er at vi her på Kattegale gerne skal vide hvem vi taler med i hulen…det er lidt svært hvis der er flere mennesker om en profil.
NU bliver jeg nødt til at gå i seng, da jeg skal nå et tog meget meget tidlig i morgen.

Personligt ville jeg da ønske, at ALLE underskrev sig med et rigtigt navn - og INGEN brugte hurtigsvar, fordi det tit gør det møgbesværligt at se, hvad de rent faktisk svarer på.

Men vi kan desværre ikke altid få alt, hvad vi vil her i livet :smiley:

Vores beslutning er endelig.
SLET profilen, gerne idag.
:venter:

[quote=Temple Bar;368917]Personligt ville jeg da ønske, at ALLE underskrev sig med et rigtigt navn - og INGEN brugte hurtigsvar, fordi det tit gør det møgbesværligt at se, hvad de rent faktisk svarer på.

Men vi kan desværre ikke altid få alt, hvad vi vil her i livet :D[/quote]

ville gerne finde ud af hvordan den skriver det automatisk, men ved ikke hvordan man gør :ups:

ligesom dit:

Hilsen Mette