Deling af profil

:klapper:AMALIE HER

Jeg synes det er okay man deler en profil - det tror jeg så men også min kæreste og jeg kunne finde på at gøre.
Så længe man gør tydeligt opmærksom på man har en dele profil, og så længe man altid gør opmærksom på hvem der taler/skriver (eksempelvis ved at skrive under hver gang)

Jeg kommer eksempelvis altid til at logge på Michaels facebook - ligesom hvis han åbner kattegale, så er han automatisk logget ind som Abaddon…

Vi har været på et andet forum, hvor det var forbudt at dele… Tit var det forsent før jeg opdagede jeg havde postet noget i han navn… :thumbdown:

Du skal rette din signatur :slight_smile: Du trykker “genveje” også rediger signatur :slight_smile:

Da det åbenbart er enormt svært at få slettet profil, sådan bare lige, er jeg ked af at I må trækkes med at profilen stadig er aktiv.
Dette til trods for jeg har skrevet til samtlige admins, enslydende PB ang. sletning.
Kan se at en admin har svaret herinde og en anden er online.
Så folks, I må holde dobbeltprofilen ud lidt endnu.

Sanni aka Mig

:høhø: tak så er det gjort - tror jeg …

troede Mille T var en kat :ups:

[quote=Annette O;368912]Der står altså bør - ikke skal.

Jeg har ingen problem med at Sanni og Mille T deler profil, og jeg vil bestemt være slemt ked af det, hvis de vælger at forlade kattegale.

Nu kommer jeg sikkert i lyn ild, men hvorfor er det et problem? Helt ærligt? Vi er vel alle voksne mennesker. Det er da at gå i peditesser, at debattere over det her.

:sorry:[/quote]

Jeg kunne ikke være mere enig…

[quote=Abaddon;368925]Jeg synes det er okay man deler en profil - det tror jeg så men også min kæreste og jeg kunne finde på at gøre.
Så længe man gør tydeligt opmærksom på man har en dele profil, og så længe man altid gør opmærksom på hvem der taler/skriver (eksempelvis ved at skrive under hver gang)

[/quote]

Det er jo det Mille altid gør, når det er hende der bruger profilen. Hvis ikke der er underskrift på de postede indlæg, så er det “mig” (Sanni) der skriver…

Skal vi så begynde at snakke om alle de der skriver under et pseudonym?
Det er da sikkert også belastende ikke at vide hvem der er bag en profil? Eller er det ganske ligegyldigt?

ØV hvor er det her da at gå i størrelse 22. :thumbdown:

Der findes mange profiler her, som vi ikke opdager er aktive … det sker når der ikke længere skrives i dem :wink:

[quote=Mig og Mille T;368927]Da det åbenbart er enormt svært at få slettet profil, sådan bare lige, er jeg ked af at I må trækkes med at profilen stadig er aktiv.
Dette til trods for jeg har skrevet til samtlige admins, enslydende PB ang. sletning.
Kan se at en admin har svaret herinde og en anden er online.
Så folks, I må holde dobbeltprofilen ud lidt endnu.

Sanni aka Mig[/quote]

Så så nu ikke være sådan en nedturs… -LOL-LOL-LOL vi holder jer såmen nok ud både dig og Mille :p:p:p

Ja efter 30 dage.:doh:
Da det er et brud på retningslinierne at dele profil, som jeg nu har forstået til trods, mener jeg ikke at den skal stå i 30 dage, før den bliver slettet.:thumbdown:
Jeg kan så stadig undre mig over at der ikke bliver taget action på min henvendelse, når nu retningslinierne er brudte, trods admins er omline.

Det er da utroligt at der ikke findes en sletteknap man selv kan gøre brug af.:frowning:

Hov hov - du glemte KOST :klapper:

Helt ærlig, jeg kan altså ikke se problemet… Der er ufattelig mange her, som skriver under pseudonym, som jeg aldrig lærer navnene på. Og som bliver kaldt ved deres navne af andre, som kender dem, uden at jeg altid finder ud af hvem det er.

Men det giver mig da ikke anledning til at stille spørgsmålstegn ved, om de må være her eller ej. Det ene er vel lige så slemt som det andet. Og når Mille så altid skriver hendes navn, når det er hende, der er på, så er problemet jo ikke særlig stort.

Det er fordi, jeg ville være sikker på, at jeg ikke stødte nogen pga mit sprogbrug -LOL-LOL-LOL (Undskyld Mona, den lå lige til højrebenet)

Når kattegals regler er som de er så synes jeg selvføldig at man skal overholde dem.

Personligt er jeg dog ligeglad med om man er to om en profil.

Jeg kunne da egentlig godt tænke mig at vide, hvem Mille T er? Jeg troede egentlig også, at det var et kattenavn.

I øvrigt har jeg også undret mig over den profil, der hedder Viking Cats, som kun skriver herinde for at reklamere for… ja… Viking Cats. Det kan jeg ikke rigtig tage seriøst…

Og så forstår jeg ikke, hvad der er så svært ved at oprette sin egen profil istedet for at være flere om en…

Jeg kunne sikkert sagtens leve med at Mig og Mille T er to om profilen, det har de jo tilsyneladende været længe :slight_smile: Dog kan jeg godt forstå at kattegale har en generel regel om dette, da det evt. kunne give problemer i andre situationer.
MEN jeg vil også lige påpege at jeg aldrig har opdaget at det var to personer bag profilen! For det står da ikke lige nogen steder i signaturen f.eks. at underskrift=Mille, ingen underskrift = mig.
Jeg gik som mange andre og troede at Mille var en kat, så jeg kan da godt forstå at en del bliver noget overraskede…

Jeg kan dog undres over at det først er efter 1300 indlæg, denne diskussion kommer frem.

Profilen har faktisk været oprettet siden 27.05.2008, altså godt 2 år uden nogen har haft ondt i endetarmen af den grund.

[quote=Jane;368944]
I øvrigt har jeg også undret mig over den profil, der hedder Viking Cats, som kun skriver herinde for at reklamere for… ja… Viking Cats. Det kan jeg ikke rigtig tage seriøst…[/quote]

Ja, som så ansøger om venskab. Jeg er altså ikke venner med en klub herinde kun folk jeg faktisk kender :tihi:

[quote=Mig og Mille T;368952]Jeg kan dog undres over at det først er efter 1300 indlæg, denne diskussion kommer frem.

Profilen har faktisk været oprettet siden 27.05.2008, altså godt 2 år uden nogen har haft ondt i endetarmen af den grund.[/quote]

Fordi meget få har vidst det…

[quote=Mig og Mille T;368952]Jeg kan dog undres over at det først er efter 1300 indlæg, denne diskussion kommer frem.

Profilen har faktisk været oprettet siden 27.05.2008, altså godt 2 år uden nogen har haft ondt i endetarmen af den grund.[/quote]

Folk har tilsyneladende ikke været klar over, at I var 2 om profilen. Det er jo derfor diskussionen først kommer nu. :slight_smile: Så det er der vel ikke noget mærkeligt i.