Delle spiser hunde

Ja, det er ganske vist, vi har en rigtig “kampkat”. Her er hun ved at fortærre sin egen labrador. Hvad skal det ikke ende med :inlove:

MVH
Gitte

[quote=GitteS;534165]Ja, det er ganske vist, vi har en rigtig “kampkat”. Her er hun ved at fortærre sin egen labrador. Hvad skal det ikke ende med :inlove:
[/quote]
Mavepine? :wink:
Hvor er de dejlige… :slight_smile:

åhhhhhhhhhh Delle altså, det er godt du har fået en anden tålmodig labradumsomendør… jeg er ikke sikker på at din gamle luxus ville have fundet sig i det

Det ser ud som om hun er ved at give vovsen en gratis øremærkning…Og bøllebank oven i prisen :rock:

hvor sødt - der må være lidt japaner i hender, der er hund jo en delikatesse (kan være det skal omskrives til dellekatesse… - sorry det er sent)

Om et eller to år ender det nok med en elefant og en meget rund Delle :tihi:
Sødt billede:wehuu:

ikke undskylde…det er FED humor…:lol::lol::lol::lol::lol:
Dellen er dansk/spanioler… sådan lige først på tavlen, men hov, var det ikke i Kina de spiser vovser

kun i filmen… jeg kender ihvertfald en der har fået det serveret i japan, men har aldrig selv været der, så…

okay tak for info…ja i film kan alt jo ske

årh fantastisk billede :thumbup:

Takker, ja Delle er bare glad for hunde, her er billedet af hende samme aften hun flyttede ind, genert - næ nej sådan hund nysser man da med ss

MVH
Gitte

Hun er jo flasket op med “hundevask” efter hvert måltid da hun var lille, så hun tror at hunde skal køzzes… og man skuffer jo ikke en hund…vel

Hvorfor undrer det mig ikke - og da slet ikke taget i betragtning af hvor Delle kommer fra. Sikke et værre kampkatte-opdræt hende Bente har sig.
Jeg har også lagt mærke til, at Delle har anlagt sig et par horn. Måske, at der er med til at bidrage til kamp-genet. :rock:

Hun er nu en lækker en, og sikke et sød billede af hende og hunden. Dejligt billede! :ok:

[quote=Maibrit;534500]Hvorfor undrer det mig ikke - og da slet ikke taget i betragtning af hvor Delle kommer fra. Sikke et værre kampkatte-opdræt hende Bente har sig.
Jeg har også lagt mærke til, at Delle har anlagt sig et par horn. Måske, at der er med til at bidrage til kamp-genet. :rock:

Hun er nu en lækker en, og sikke et sød billede af hende og hunden. Dejligt billede! :ok:

[/quote]

tjaaaa jeg håber at kunne lave samme kombination 1 gang mere (når misserne vil)… og kampgenet har søsteren også, jeg har en fin rift på næsen, fordi Joy lige mente at jeg skulle have en krammer…
måske jeg skulle have valgt stamnavnet DK dogskillercat… i stedet for DK Marbeja…

Men ja, sød det er hun, og meget meget kærlig…og så tog hun lige NOM i Brædstrup, det gør mig SÅ stolt… Tak Gitte, du havde gjort hende så fint i stand

[quote=haneben;534520]tjaaaa jeg håber at kunne lave samme kombination 1 gang mere (når misserne vil)… og kampgenet har søsteren også, jeg har en fin rift på næsen, fordi Joy lige mente at jeg skulle have en krammer…
måske jeg skulle have valgt stamnavnet DK dogskillercat… i stedet for DK Marbeja…

Men ja, sød det er hun, og meget meget kærlig…og så tog hun lige NOM i Brædstrup, det gør mig SÅ stolt… Tak Gitte, du havde gjort hende så fint i stand[/quote]

  • Det kunne være, at du kunne søge dispensation til at ændre dit stamnavn. Hun var bestemt også værdig til at få NOM til udstillingen.
    Jeg synes heller ikke, at det er så tit, at man ser persere og exotics i den farve, som Delle har. Jeg er i hvert fald vild med “det vilde look” og udtryk,
    som sort blochedtabby-farverne giver. :thumbup:

Held og lykke med dit kommende projekt med at lave en lignende kombination.

Åhh … har du en Freja-hund :wehuu:
Min veninde har en Americansk Bulldog der hedder Freja :tihi: … skøn-skøn vapser :wehuu:

Har du overvejet at give Dellen kattemad ??

Hvor er hun altså sød :tihi::hjerte:
Og virkelig smuk

[quote=Skattekat;534556]Åhh … har du en Freja-hund :wehuu:
Min veninde har en Americansk Bulldog der hedder Freja :tihi: … skøn-skøn vapser :wehuu:

Har du overvejet at give Dellen kattemad ??[/quote]
Jamen Dellen er ikke kræsen så der glider da også kattemad ned :wink: Jeps har en staffordshire bullterrie/amerikans bulldog med det farlige navn, Eva s Hvilket passer til hendes afslappede stil.

MVH
Gitte

Ps. Dellens farlige djævlehorn er fjernet siden billedet blev taget.

:klapper: Nåååå skønt billede :wehuu: :klapper:

Ihh, nogle skønne vuffer-billeder!!